Gå til innhold

Før jeg skal sove


Gjest Frus3rtSjokkiz

Anbefalte innlegg

Gjest Frus3rtSjokkiz

Nå skal jeg egentlig sove, men noen ganger før jeg skal sove så får jeg så lyst til å gjøre alt annet enn å legge meg. :) Så jeg opprettet dagbok sånn at jeg kan skrive her hvis jeg vil det før jeg skal sove.

Dette er mitt første innlegg i dagboken min her! :hallo:

 

god natt? :nei::laugh:

 

:natti:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frus3rtSjokkiz

Skikkelig teit av meg å opprette denne så jeg bare kan skrive før jeg skal sove.. men siden det er min dagbok så kan jeg jo velge det selv.

og nåå, er jeg litt happy, for å si det sånn! :rodmer:

Så forhåpentligvis har jeg mer utfyllende å skrive her senere! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Frus3rtSjokkiz

hadde helt glemt denne! Har vært så opptatt av skole, det skal bli deilig med ferie! gleder meg veldig skal ut og reise litt og sånn. :) Også skal jeg til London med venninna mi, hmm... det har skjedd så mye der så vet ikke helt når vi skal dra ennå. burde jo ikke være redd for terror egentlig, men det er jeg litt fordi. 

Skal ikke la det ødelegge nå da, så hei og hopp håper alle får en fin sommer ihvertfall. :sol:

Og til det jeg skrev her i februar, det ble ikke noe altså hahaha. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frus3rtSjokkiz

 :fnise:

det ble vel ikke helt som jeg hadde tenkt tror jeg, nei.. også glemte jeg den helt. det var nesten litt pinlig å komme over den igjen! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frus3rtSjokkiz

så mange som var her nå! Skal dere legge dere?

Eller er det kanskje jeg som skal det? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal alle sammen legge oss, men skal vi gjøre det sammen eller hver for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Frus3rtSjokkiz

i dag har det vært knallsol så jeg og bestevenninnen min har vært og badet og kost oss på stranden!! :) Vi snakket med noen gutter og så badet vi litt med dem. De har vært der før som vi har sett uten at vi har snakket med hverandre før i dag. Han ene skulle hele tiden stupe jeg tror han tøffet seg. :P Gjør ikke noe for han var kjekk, hehe. De var skikkelig kule og vi skal treffe de i morgen også der. da skal vi ha med engangsgrill på stranden og grille. Hvis han ene fikk lov så skal vi kanskje kjøre litt rundt i båten til familien hans, men det er en annen dag da. Det er ikke sikkert det blir noe av, men grille skal vi uansett i morgen. Venninnen min har gått på ridning med søsteren til han ene så vi visste hvem noen av dem var. Åhhhh gleder meg skikkelig til i morgen! :essen2: elsker sommeren!!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frus3rtSjokkiz

ja, selvfølgelig kan du  delta her! :)

Jeg må nok innrømme at jeg ikke er den mest aktive som du sikkert ser, men når jeg husker det så skal jeg oppdatere og skrive her. :) det er så lett å glemme den så nå var jeg bare raskt innom før jeg skal legge meg.

God natt til den som måtte lese dette. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...