Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Hcg er 852... enten er det exu eller tidlig spontanabort på vei som kroppen enda ikke har skjønt. Altså MA?? 

De får ikke gjort noe nå... hcg er for lavt til at de kan se noe som helst på UL. 

Skal vaske ut all Crinonen etterpå! UL blir ikke før på onsdag uansett... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Uff, så utrolig kjedelig! Det er ikke noe særlig å leve i limbo på denne måten. Håper virkelig du får en avklaring på onsdag, eller at kroppen eventuelt skjønner tegninga på egenhånd før den tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, miore skrev:

:klem: Uff, så utrolig kjedelig! Det er ikke noe særlig å leve i limbo på denne måten. Håper virkelig du får en avklaring på onsdag, eller at kroppen eventuelt skjønner tegninga på egenhånd før den tid.

Det hadde vært så fint hvis kroppen skjønte det selv. Det tror jeg er den sunneste måten fysisk. Virker som de som spontanaborterer får mensen raskere tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så skitten!  

Livet er såååå urettferdig!

Jeg blir så misunnelig på de med gravidmage, eller å bare lese om gravide på forum....

Hvooooorfooooooor får jeg det ikke tiiiiiiil!!!!!!?????:raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for noe dritt! Livet er absolutt urettferdig! :klem: Har de utredet deg for alt som kan utredes? Du får trøste deg med at du i alle fall blir lett gravid. Jeg hørte om ei som mistet 12 ganger. Håper de finner ut noe lenge før du kommer dit! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/27/2017 den 20.53, Jill skrev:

Fy for noe dritt! Livet er absolutt urettferdig! :klem: Har de utredet deg for alt som kan utredes? Du får trøste deg med at du i alle fall blir lett gravid. Jeg hørte om ei som mistet 12 ganger. Håper de finner ut noe lenge før du kommer dit! 

De har utredet det som kan utredes:) Jeg kan godt miste 12 ganger hvis jeg vet at den 13de blir det baby av:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen startet med sterke mensensmerter som vedvarte. Har ventet i hele dag på at det skal starte å blø, men nei... Smertene har gitt seg,

I dag klarte jeg å legge mobilen i do! Skulle slenge den ned på dolokket... som ikke var der.... La mobilen til tørk i en boks med ris (vasket mobilen først, ekkelt dovann:angry:). Fant en gammel mobil og skulle ta i simkort... Simkortet KILA SEG FAST! Så nå kan ikke den mobilen brukes heller...  Uten mobil får jeg ikke overført penger fra sparekonto til brukskonto, sist jeg sjekka var det bare 98 kroner der. Fant en 200 lapp og handlet for 242 kroner. Ga 200 lappen og skulle betale 42 kroner med bankkort. Bankterminalen ville ikke ta kortet mitt! Er bankkortet ødelagt nå da tenkte jeg! Fordi jeg vaska den med såpe etter at den hadde vært en tur i do. For sikkerhetsskyld var vannet gult! Så jeg har sikkert tissa og glemt å dra ned.... Bankterminalen godtok stripa på kortet, men kortet ble AVVIST! Så jeg måtte gi fra meg plumboen... Dermed må jeg gå hele helga med tett badevask! 

 

MEN! Babyklister kom i posten i dag!:edie:

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå starter spontanabort tror jeg. Hadde litt blod i trusa og kjenner mensensmertene. Gidder ikke ta paracet, har hatt levelige smerter med cytotek før. Pluss litt på trass! Er så sykt forbanna!                 Som PMS x1000!.

Sitter på et stort bretta håndkle i min hvite sofa. Har foreløpig ikke kommet mer, kanskje det kickstarter om noen timer eller i morgen... 

:raven: 

 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Huff så uheldig du er, noen dager er bare så kjipe.. :sur:

Og SA... greit at kroppen ordner opp selv? Er jo ikke noe gøy, men jo raskere den ordner opp, jo raskere kan du begynne på ny? Det er virkelig din tur snart, krysser alt jeg har for at det går bra neste gang:klem:! Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dragoste skrev:

Huff så uheldig du er, noen dager er bare så kjipe.. :sur:

Og SA... greit at kroppen ordner opp selv? Er jo ikke noe gøy, men jo raskere den ordner opp, jo raskere kan du begynne på ny? Det er virkelig din tur snart, krysser alt jeg har for at det går bra neste gang:klem:! Klem 

Takk for klem:biggrin:

Er mest glad for at kroppen starter dette selv ja! Absolutt! Det er foreløpig ikke verre enn en vanlig første dag av mensen. Og siden hcg er så lav så kanskje kommer mensen raskere tilbake igjen. Og babyklister ligger klart:) Som jeg forsto så skal den gjøre det lettere for kroppen å ta imot et egg og å hindre aborter ved at den gjør slimhinnene tykkere. Ikke at jeg har problem med å bli gravid og holde på dem da, men nå er jeg ganske sikker på at det som gjør at den gir bedre blodtilførsel og sirkulasjon, ergo bedre næringstilførsel i livmor og morkake, ved at den tynner blodet. Siden legen ikke vil skrive ut albyl-E så finner jeg egne løsninger:p 

I tillegg litt stolt av kroppen min nå! Dette er første gang den starter en SA, og så tidlig!:ninuskapus: Kanskje det har noe med akupunkturen å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SA er aldri aldri noe å juble over, men det er i alle fall bra at du slipper medisinsk eller kirurgisk abort denne gangen :klem: jeg har også troa på at det er litt mildere mot kroppen når det går av seg selv. 

Har det tatt lang tid å få tilbake syklusen din tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miore skrev:

SA er aldri aldri noe å juble over, men det er i alle fall bra at du slipper medisinsk eller kirurgisk abort denne gangen :klem: jeg har også troa på at det er litt mildere mot kroppen når det går av seg selv. 

Har det tatt lang tid å få tilbake syklusen din tidligere?

Kan ikke juble nei, men denne kom jo ikke som en overraskelse. Bra å få avsluttet det så tidlig. Var godt mentalt forberedt og har ventet på det. 

Det har vært veldig varierende når første TR har kommet tilbake. Første gang tok det 8 uker. Andre gang tok det 6 uker tror jeg. Tredje gang var første gang det ble utskraping, da husker jeg ikke hvor lang tid, men et sted mellom 6 og 7 uker kanskje. Fjerde gang ble det etter cytotek 6 uker, men aborten startet jo av seg selv igjen to uker etter. Så det tok 3 uker og 6 dager før TR kom etter utskrapingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera

Leit å lese at det gikk galt, men håpe det ordner seg selv og at du snart er i gang igjen med babyklister ++ :):troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 2.5.2017 den 9.59, Nematocera skrev:

Leit å lese at det gikk galt, men håpe det ordner seg selv og at du snart er i gang igjen med babyklister ++ :):troest:

Håper det ja😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er 14 dager etter første dag av sist mens (abort) så er g-testen negativ☺️ Jeg velger å kalle det en mens fordi det opplevdes som en vanlig mens. Til tross for at jeg var såpass "langt på vei" så var det ingen fosterprodukter der. Det var kjemisk, utstøtingen ble bare utsatt pga Crinone. Siden dette ikke var voldsomme greiene så ser jeg ikke hensikten med å vente en mens. UL viste at det var tomt, så denne rensingen er vel ikke så aktuelt å være veldig opptatt av synes jeg. Vi kommer til å drive risikosport denne mnd uten å prøve aktivt. Er veldig nervøs. Spesielt siden jeg skal starte i ny jobb. Jeg kommer til å få dårlig samvittighet over sykemeldinger der. Sykmelding er ikke til å unngå fra uke 6 når vi skal se på uL ukentlig. De dagene vi skal på UL så vil jeg ikke på jobb. For er alltid helt ødelagt den dagen. 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Så flott at kroppen har ordnet opp av seg selv helt greit 😊 Skjønner du er nervøs.. Vi er her for deg! :lillesky2: Nå er det virkelig din tur!!

Endret av Dragoste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Dragoste skrev:

Så flott at kroppen har ordnet opp av seg selv helt greit 😊 Skjønner du er nervøs.. Vi er her for deg! :lillesky2: Når er det virkelig din tur!!

Nommen takk:hug:❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lenge siden jeg har skrevet her. 

For noe dritt at det gikk som det gikk!! Men godt kroppen fikset det selv. Den kroppen din er litt av en kjempe! :) Nå må den bare tviholde på neste egg! Hva er planen for denne runden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2017 den 9.23, Jill skrev:

Lykke til med ny runde! Håper spiren sitter så dere får en januarish-baby! :klem:

Takk, håper🙏

2 timer siden, tweet skrev:

Hei! Lenge siden jeg har skrevet her. 

For noe dritt at det gikk som det gikk!! Men godt kroppen fikset det selv. Den kroppen din er litt av en kjempe! :) Nå må den bare tviholde på neste egg! Hva er planen for denne runden? 

Hei😊 Vi har startet å prøve igjen nå😊 Ifølge en 28 dagers syklus var EL på mandag. Men vi ligger litt på latsiden😉 Legger ved bilde av sykluskalender der du ser hvor lite sex vi har hatt😂 Hjerte er sex. Det er usikkert om EL i det hele tatt har vært da... vi får se😊 Starter å teste fra mandag. Viktig pga Crinone... sånn ellers hadde jeg nok ikke testet.. 

IMG_0091.PNG

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...