Gå til innhold

Soljordbær venter baby!


soljordbær

Anbefalte innlegg

Wææææ! Jeg er gravid!!

Sliter med å forstå at jeg er gravid, har ingen spesielle symptomer enda, men merket at at noe var på gang for ca en uke siden. Testet positivt på clearblue plus 10dpo og digital 1-2, 11 dpo. Testet ikke før 10 dpo, men kunne nok fått positiv test før det, for testet ikke med morgenurin på noen av de. Bekreftet positiv test hos legen i går, 13dpo. Forløbig termin er satt til 4 okt, men jeg tror selv den er 9 okt, da jeg er rimelig sikker på at eggløsningen kom mye senere enn vanlig.

Symptomene mine hittil er; periodevis ømme og tunge bryst, ikke ømme brystvorter enda. Tidvis lette mensensmerter. Hatt gjennombruddskvalme et par ganger, men vet ikke om det kommer av svangerskapet, eller om det kommer av at jeg er så stressa... jeg er obstipert, men tror det kommer av at jeg har bråslutta med snus, noe jeg syns er det vanskeligste akkurat nå, har litt kjærlighetssorg ovenfor snusen, men ellers går det faktisk helt greit å slutte, heldigvis!

Kom litt brun spotting i truseinnlegget i dag, ikke store mengder, mindre enn spottingen som bruker å komme et par dager før mens, men allikevel nok til å gjøre meg litt stressa. Er det flere som har opplevd små spotting tidlig i graviditeten?

Nå  teller jeg bare ned dagene til jeg er i uke 12, tror ikke jeg klarer å slappe av før den tid.

Endret av soljordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...