Gå til innhold

Tid for rengjøring.


Gjest Supersol

Anbefalte innlegg

Gjest Supersol

Må bare psyke meg litt opp til husarbeidet nå. Foretrekker å vaske om natta. Kjøkkenet og stua først. Deretter soverommet og badet. 

Gruer meg litt. Flere som vasker om natta her? Kan likeså godt gjøre noe fornuftig når jeg ikke får sove.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva sier naboen til aktivitetmom natta? 

Anonymkode: 91895...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier naboen til aktivitetmom natta? 

Anonymkode: 91895...1cc

Ingenting. Bruker ikke støvsuger så det er stillegående vask :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier naboen til aktivitetmom natta? 

Anonymkode: 91895...1cc

Er ikke alle som har naboer helt oppå seg vet du ;) Tror neppe naboen min hadde hørt det om jeg støvsugde om natta... 

Anonymkode: 426cb...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasker når det er lørdag :)  Da våkner jeg når naturen vil, og starter i ytterste krok med godt mot.  Dagslys gjør meg våken, og gjør både psyken og synet godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg vasker om nettene ja. :P Mest når jeg har fri og ungene skal på skole\bhg dagen etterpå. Lenge siden sist nå pga nyfødt, men hender jeg shiner huset og rydder litt smått etter nattmåltidet.

Anonymkode: 97f19...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da leser jeg heller, tror det er viktig med ro om natta.. Kan strekke meg til en klesvask og henge den opp eller å sette på oppvaskmaskinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har renhold som yrke og jeg vasker stort sett om natta. Beste tiden!!:nori:

Endret av Phaedra
Ryddet for reklamelenke. Phaedra,adm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gjøre rent, bake osv om natta :ler: tror jeg har "arvet" det fra stemoren min for hun var også alltid slik 

Det er så deilig med stillheten, få tusle rundt helt alene...og ikke minst våkne opp neste dag til strøkent hus :fnise: 

Anonymkode: c9989...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2017 den 23.01, Supersol skrev:

Må bare psyke meg litt opp til husarbeidet nå. Foretrekker å vaske om natta. Kjøkkenet og stua først. Deretter soverommet og badet. 

Gruer meg litt. Flere som vasker om natta her? Kan likeså godt gjøre noe fornuftig når jeg ikke får sove.

 

Den beste tiden å vaske er jo om natten :fnise: Aner ikke hvorfor det er sånn, men har alltid vært sånn. Om dagen klarer jeg det sjeldent, men på natten er jeg i full gang. Datteren min sover seg gjennom støvsuger bråk og, så det passer jo fint :fnise::fnise: Har naboer, men de bryr seg neppe. Husene er ikke tett i tett. I mitt hjem gjør jeg som jeg vil :) Tar hensyn til naboer så klart, men støvsugere bråker ikke såååå mye akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...