Gå til innhold

Alle i DPO land! :)


gepa

Anbefalte innlegg

Har tatt flere som viser to streker , men det kommer fortsatt litt blod/brun utflod .. :(

Skal ta en ny test i morgen , da bør vel strekene være tydeligere ellers er håpet ute ? :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, FrøkenTippTopp skrev:

Har tatt flere som viser to streker , men det kommer fortsatt litt blod/brun utflod .. :(

Skal ta en ny test i morgen , da bør vel strekene være tydeligere ellers er håpet ute ? :/

 

I løpet av noen dager bør den bli sterkere etterhvert. Virker litt som om du har en kjemisk kanskje..

Anonymkode: d1529...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en etter jobb i dag. Der er streken mye tydeligere.. Så det gir jo håp.. 

Men den blødningen liker jeg ikke.. Kan ikke huske at jeg hadde det slik ved de to andre svangerskapene.. 

Om jeg fortsetter å teste positivt over helgen , men blødningene ikke avtar , burde jeg da kontakte lege?

Føler meg som førstegangs her , siden minsten er 7 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen 3 dager for sent sist. Og beregnet ut fra den har jeg fått EL 3 dager for tidlig. Så virker som kanskje kroppen tror jeg hadde første dag i mens den dagen jeg skulle hatt det.. Kanskje jeg hadde mensen uten å blø :fnise:  

Så da er jeg plutselig i DPO igjen.

Jeg har hatt veldig vond/øm nederst i magen helt siden mensen. Sånn, eggstokk-området. Jeg blir så bekymra når det er ømt der over lengre tid. Er så redd for at noe er galt. 

Anonymkode: 60ad1...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattifnatten

Er 12 DPO i dag, og jeg har noen rare stikninger i brystene jeg ikke har kjent før. Har lyst til å ta en test i morgen, men har IKM på lørdag, så burde vel bare vente. Har hatt litt menssmerter de siste par dagene, litt ømme pupper, men ikke så veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en negativ test i for noen dager siden, så la fra meg tanken på hele prosjektet og tenkte at da kommer mensen som vanlig. Men nå er jeg to dager over. Er det mulig å få en negativ test som gravid, 12-15 DPO? Det kan selvsagt også være at syklusen er litt ute og sykle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Selma1984 skrev:

Tok en negativ test i for noen dager siden, så la fra meg tanken på hele prosjektet og tenkte at da kommer mensen som vanlig. Men nå er jeg to dager over. Er det mulig å få en negativ test som gravid, 12-15 DPO? Det kan selvsagt også være at syklusen er litt ute og sykle.

Ja, det er mulig. Ville tatt ny test.

Anonymkode: d1529...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 11 PP bak meg og utallige negative tester..  og skulle straks igang med utredning for IVF.  Var faktisk til gynokologen i går for blodprøver og ultralyd. Mannen har fått påvist dårlig sædkvalitet med svært få svømmere.

Gynokologen kommenterte at livmorhinnen min var tykk og antok at mensen straks var på vei. Hadde IKM i går, 24.02.17. Har vært på symptomjakt i månedsvis, typ et år.. Prøvetiden er slitsom.. Nå ble vi satt i kø for IVF og jeg hadde slått meg til ro med at da får ting skje når det skjer..

Har hatt en del murring som alltid denne måneden og veldig VELDIG ømme/tunge pupper fra ca 8-9 DPO. men ømme pupper og murring har jeg hver månede, så det kan jeg på en måte ikke ta som et tegn. Har hatt lite andre tegn gitt.. 

Men tror du ikke det stod GRAVID 1-2 på den digitale CB min i dag! Gikk inn til samboeren som lå og sov. Viste han testen.. Han ble så glad ❤

Så nå er jeg i lykkerus og håper alle andre ikke gir opp. Plutslig så skjer det. Og jeg som har haaatet at folk sier til meg "slapp av så skjer det"... sitter å biter i mitt sure eple her.. 😂

Endret av April87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
1 time siden, April87 skrev:

Jeg har 11 PP bak meg og utallige negative tester..  og skulle straks igang med utredning for IVF.  Var faktisk til gynokologen i går for blodprøver og ultralyd. Mannen har fått påvist dårlig sædkvalitet med svært få svømmere.

Gynokologen kommenterte at livmorhinnen min var tykk og antok at mensen straks var på vei. Hadde IKM i går, 24.02.17. Har vært på symptomjakt i månedsvis, typ et år.. Prøvetiden er slitsom.. Nå ble vi satt i kø for IVF og jeg hadde slått meg til ro med at da får ting skje når det skjer..

Har hatt en del murring som alltid denne måneden og veldig VELDIG ømme/tunge pupper fra ca 8-9 DPO. men ømme pupper og murring har jeg hver månede, så det kan jeg på en måte ikke ta som et tegn. Har hatt lite andre tegn gitt.. 

Men tror du ikke det stod GRAVID 1-2 på den digitale CB min i dag! Gikk inn til samboeren som lå og sov. Viste han testen.. Han ble så glad ❤

Så nå er jeg i lykkerus og håper alle andre ikke gir opp. Plutslig så skjer det. Og jeg som har haaatet at folk sier til meg "slapp av så skjer det"... sitter å biter i mitt sure eple her.. 😂

Gratulerer så mye!! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Er det noen her som har hatt mye utflod som ett tidelig tegn? Her er det en uke siden jeg tror jeg hadde eggløsning. Har stabile sykluser på 28 dager. Vi hadde sex på slutten av mensen og forrige helg (når jeg tror jeg hadde eggløsning) I går og idag har det rent utflod ut når jeg har vært på vei inn i dusjen, det rant nedover lårene og ble en god del på baderomsflisene. Aldri opplevd foruten når jeg var gravid sist, men tror ikke det kom før etter jeg hadde testet. Jeg satt meg ned på huk for å kjenne på livmortappen og den er geleaktig utenpå, men presser jeg litt hardere er den hard. Akkurat som den har et "lag" utenpå som er mykt. Dette husker jeg at jeg hadde før jeg testet positivt sist også. Nå har ikke jeg kjent på livmortappen gjevnlig gjennom syklusen, så jeg aner ikke hvordan den ellers kjennes ut bare så det er sagt, mulig den alltid er slik. Nå satt den også høyt, og litt bakover. Var så vidt jeg kunne nå den. Forventet mens er 5 mars. Flere som fikk mye rennende utflod før de testet?

Anonymkode: 1e26f...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere :) Er det noen her som har hatt mye utflod som ett tidelig tegn? Her er det en uke siden jeg tror jeg hadde eggløsning. Har stabile sykluser på 28 dager. Vi hadde sex på slutten av mensen og forrige helg (når jeg tror jeg hadde eggløsning) I går og idag har det rent utflod ut når jeg har vært på vei inn i dusjen, det rant nedover lårene og ble en god del på baderomsflisene. Aldri opplevd foruten når jeg var gravid sist, men tror ikke det kom før etter jeg hadde testet. Jeg satt meg ned på huk for å kjenne på livmortappen og den er geleaktig utenpå, men presser jeg litt hardere er den hard. Akkurat som den har et "lag" utenpå som er mykt. Dette husker jeg at jeg hadde før jeg testet positivt sist også. Nå har ikke jeg kjent på livmortappen gjevnlig gjennom syklusen, så jeg aner ikke hvordan den ellers kjennes ut bare så det er sagt, mulig den alltid er slik. Nå satt den også høyt, og litt bakover. Var så vidt jeg kunne nå den. Forventet mens er 5 mars. Flere som fikk mye rennende utflod før de testet?

Anonymkode: 1e26f...456

Når jeg ikke var gravid, var den hard( med et fast mykt lag utenpå)  og langt opp. Den gangen jeg ble gravid var den høyt oppe, hard inni og et mykt lag utenpå. Dette laget var lissom løst slik at jeg kunne dra litt rundt på en måte.  Merket ingenting med utflod før senere i graviditeten.

Anonymkode: 029e3...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere jeg joiner :)

 

Dette er våres første pp , aner ikke når el var i følge mens kalenderen var den igår , vi startet pp forrige uke , mens syklusen er helt vill ( super lang og uregelmessig) . 

 

Så krysser bare fingrene , første dag i de 2 siste mens var 12 desember og 26 januar, så aner ingenting om når el eller  tr skal  komme denne mnd , vet ikke om slike kalendere stemmer engang :/. 

 

Flere her som har slike lange rare sykluser:/? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 DPO og ultrasvak positiv (tror jeg) 😱 Vi som skulle ha en prøvepause, og nå er jeg kanskje gravid... Hjelp! Var veldig emosjonell i går, hadde litt magekramper, men jeg skulle jo egentlig ha mensen i dag, så tenkte det var det. Sånn ellers har jeg ikke kjent etter så veldig, så har ikke fått med meg andre eventuelle symptomer! 

Er ikke sikker på om den faktisk var positiv, men sitter likevel på jobb med smålig panikk! Fikk ikke fortalt det til samboer før jeg måtte gå på jobb, fordi vi hadde besøk. Uæh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, da jeg er usikker på når jeg hadde EL vet jeg ikke hvilke dpo jeg er på.

ifølge syklus appen min skulle jeg ha EL den 9 feb. men jeg fikk EL slim som trakk seg laang den 15 feb.
og vi hadde ofc sex på valentines dagen :) 

imellom tiden har vi flyttet og onsdag den 22, altså en uke etter fikk jeg liten blødning som ble litt mer på torsdag, mindre fredag og ingenting annet enn lyse brunt på lørdag, idag hadde vi sex igjen og nå er det lyse lyse rosa.. kjente også at brystene var litt ømme rett etter dusjing når jeg skulle ta håndklet rundt meg.
men ifølge syklus appen så fikk jeg tr til vanlig tid hvis jeg hadde EL den 9ende.. 

hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har blitt gravide :) ,mens dere ventet på TR fikk dere mens smerter murringer osv ? Og til alle andre hva kjennner/føler dere annerledes under eggløsnings dagene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke vi traff denne gangen. Jeg skulle hatt EL en dato, men tror kanskje jeg hadde det 3 dager før. Så jeg er egentlig usikker på DPO nå, og når IKM er. Men jeg er mellom 7 og 10 DPO tror jeg. Og jeg tror jo i grunn ikke at vi traff. Og har liksom ikke tenkt noe på DPO perioden, for jeg har liksom avfunnet meg med at vi får vente til neste gang. 

Jeg har alltid veldig ømme pupper i DPO perioden, men nå har jeg ikke i det hele tatt. Jeg pleier å få det dagen etter EL ca, og det øker dag for dag i 3-4 dager før det holder seg konstant på den ømheten. Nå har jeg ikkenoe i det hele tatt. Var bittelitt øm dagen etter den siste mulige ELen jeg tror jeg hadde. Og jeg har vært veldig trøtt de siste dagene. Men det kan jo skyldes dårlig søvn. Jeg blir bare litt forvirret.

Vet ikke egentlig hva jeg ville ha av respons fra dere :fnise: Jeg måtte bare skrive det et sted. 

Anonymkode: 60ad1...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...