Gå til innhold

Alle i DPO land! :)


gepa

Anbefalte innlegg

2 timer siden, gepa skrev:

Har testet idag og den var negativ den og.. så nå skal jeg teste tidligst på tirsdag når ikm dagen er.. så deprimerende hver gang det ikke skjer noe:dry: Ja vi har jo det, og tenker slik som deg at prosessen er kjempelang.. Man vil jo helst at alt skal skje med en gang! Og jeg klandrer oss ikke, når man har prøvd så lenge så er det ikke mye tålmodighet igjen..

Har du fått tante rød for fullt?

Så enig med deg her.. tror ikke de skjønner hvor psykisk tungt det er når man prøver så lenge, og man i tillegg skal vente kjempe lenge med å få hjelp... :( krysser fingrene for at du får positiv på tirsdag :D 

Nei.. har ikke fått tante rød enda.. hadde litt lyserosa igjen i går. ingenting i dag.. kun litt utvannet rosa en gang. ingen sånn gul utflod heller. skjønner ikke hva som skjer. men er vel bare et lite forvarsel om at tana er på veg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, PositivPessimist skrev:

Har ikm på onsdag, men har i dag følt litt symptomer som om mensen er like rundt hjørnet. Så tror ikke helt på at det har klaffet denne måneden heller.

Føler meg tung, oppblåst, trøtt og sliten. Men kan jo også hende at jeg brygger på noe..

I dag har menssmertene vært mer lik vanlige menssmerter.. så tipper det ikke gikk denne gangen heller.. hatt en liten blødning også, så har nok tapt i denne omgang:icon_frown:

Det er jo tegn på graviditet du har, men det er jo også tegn på mensen. Er totalt umulig å skille på de to. Krysser fingrene for deg jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Forever22 skrev:

Så enig med deg her.. tror ikke de skjønner hvor psykisk tungt det er når man prøver så lenge, og man i tillegg skal vente kjempe lenge med å få hjelp... :( krysser fingrene for at du får positiv på tirsdag :D 

Nei.. har ikke fått tante rød enda.. hadde litt lyserosa igjen i går. ingenting i dag.. kun litt utvannet rosa en gang. ingen sånn gul utflod heller. skjønner ikke hva som skjer. men er vel bare et lite forvarsel om at tana er på veg..

Det tror ikke jeg heller.

Det er spesielt vanskelig når man ser alle andre rundt seg blir gravide så og si med en gang. Det gjør det ikke lettere:icon_frown:

Så utrolig merkelig! Dette har jo pågått i noen dager nå hos deg :O Håper virkelig det har klaffet for deg! For meg høres det jo ut som graviditetstegn, men hva vet vel jeg, symptomjegeren selv:dry: jeg har fått mer utflod nå, men annerledes enn jeg er vant med.. + pitteliten blødning. Å det var ikke rosa, men knallrødt.Har ikke hatt mer nå, men det er alltid slik mensen begynner hos meg.. Håpet mitt knuste i bakken der og da:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gepa skrev:

Det tror ikke jeg heller.

Det er spesielt vanskelig når man ser alle andre rundt seg blir gravide så og si med en gang. Det gjør det ikke lettere:icon_frown:

Så utrolig merkelig! Dette har jo pågått i noen dager nå hos deg :O Håper virkelig det har klaffet for deg! For meg høres det jo ut som graviditetstegn, men hva vet vel jeg, symptomjegeren selv:dry: jeg har fått mer utflod nå, men annerledes enn jeg er vant med.. + pitteliten blødning. Å det var ikke rosa, men knallrødt.Har ikke hatt mer nå, men det er alltid slik mensen begynner hos meg.. Håpet mitt knuste i bakken der og da:icon_frown:

Leser jo og på nettet hvor det står at hvis du ikke har blitt gravid innen noen måneder, så er det fertilitetsproblemer.. Tar det med en klype salt, for det kommer jo helt an på! Men når man leser sånt, så lurer man jo på hvorfor man må vente et heeelr år på å bli utredet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom den berømte tante rød:frkk: Er så utrolig skuffet over at det ikke gikk denne gangen heller.. Men sånn sett veit jeg litt mer når eggløsningen pleier å komme, så får prøve å se positivt på det. Hvis det ikke går neste PP, så blir det gynekolog igjen..:sur: Hun snakket om å sette i gang eggløsning og noe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, gepa skrev:

Der kom den berømte tante rød:frkk: Er så utrolig skuffet over at det ikke gikk denne gangen heller.. Men sånn sett veit jeg litt mer når eggløsningen pleier å komme, så får prøve å se positivt på det. Hvis det ikke går neste PP, så blir det gynekolog igjen..:sur: Hun snakket om å sette i gang eggløsning og noe greier.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 DPO :bond: 
Sitter her og skriver oppgave, aner fred og ingen fare, og plutselig kjenner jeg ekle stikninger i magen. Har en stygg følelse på at det sikkert er fordi mensen "skal" komme på onsdag, men denne følelsen er unormal for å være meg! Kjenner det stikker i magen, nedover skrittet og helt bak til....rumpehullet :ler:  For en merkelig følelse... 
Har kjent murringer et par dager nå, men tør rett og slett ikke håpe på noe som helst. Er jo gjerne slik før mensen også :( Lett å miste håpet, kjenner jeg. 

Endret av tweet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, tweet skrev:

12 DPO :bond: 
Sitter her og skriver oppgave, aner fred og ingen fare, og plutselig kjenner jeg ekle stikninger i magen. Har en stygg følelse på at det sikkert er fordi mensen "skal" komme på onsdag, men denne følelsen er unormal for å være meg! Kjenner det stikker i magen, nedover skrittet og helt bak til....rumpehullet :ler:  For en merkelig følelse... 
Har kjent murringer et par dager nå, men tør rett og slett ikke håpe på noe som helst. Er jo gjerne slik før mensen også :( Lett å miste håpet, kjenner jeg. 

Hvorfor tar du ikke bare en test? Du er 12 dpo så den kan slå ut nå.

Anonymkode: 776c4...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar du ikke bare en test? Du er 12 dpo så den kan slå ut nå.

Anonymkode: 776c4...a57

Er rett og slett dritredd for å bli skuffa. Vil heller få mensen enn å se en negativ test, helt ærlig. Men vet jeg blir skuffa uansett hva om jeg ikke er gravid da, så går vel egentlig for det samme :P Typisk at jeg alltid får mensen rett etter jeg tar en test.
Men bør jeg ikke ta med morgenurin, så heller vente til i morgen i så fall? Er bare tre timer siden jeg var på do sist, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tweet skrev:

Er rett og slett dritredd for å bli skuffa. Vil heller få mensen enn å se en negativ test, helt ærlig. Men vet jeg blir skuffa uansett hva om jeg ikke er gravid da, så går vel egentlig for det samme :P Typisk at jeg alltid får mensen rett etter jeg tar en test.
Men bør jeg ikke ta med morgenurin, så heller vente til i morgen i så fall? Er bare tre timer siden jeg var på do sist, tror jeg. 

Hehe jeg kjenner til den følelsen altså. Men klarer du virkelig å vente da?:fnise: man blir vel like skuffet om Tr kommer, så en test skader ikke, Hehe, 

jeg går å venter på TR enda, hun er 8 dager forsinket ca, og skjønner ingenting, alltid presis så og si ellers, men nå kommer hun altså ikke, og testene jeg har tatt er negative:( kan trygt si jeg har mistet håpet, men skjønner ikke hvorfor TR ikke kommer ? Er i pp5 egebtlig pp6 men Tr har jo ikke dukket opp i pp5 såååååå,..

Anonymkode: 776c4...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe jeg kjenner til den følelsen altså. Men klarer du virkelig å vente da?:fnise: man blir vel like skuffet om Tr kommer, så en test skader ikke, Hehe, 

jeg går å venter på TR enda, hun er 8 dager forsinket ca, og skjønner ingenting, alltid presis så og si ellers, men nå kommer hun altså ikke, og testene jeg har tatt er negative:( kan trygt si jeg har mistet håpet, men skjønner ikke hvorfor TR ikke kommer ? Er i pp5 egebtlig pp6 men Tr har jo ikke dukket opp i pp5 såååååå,..

Anonymkode: 776c4...a57

Lot meg friste ;) ser derimot ingenting, kanskje bare en megasvak skyggestrek.. Blæ!! 

 

IMG_3528.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, tweet skrev:

Lot meg friste ;) ser derimot ingenting, kanskje bare en megasvak skyggestrek.. Blæ!! 

 

IMG_3528.JPG

Hahah lett å la seg friste når man har testen liggende altså. Men du kan trøste deg med at det enda er tidlig og fortsatt håp da:)

Anonymkode: 776c4...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, gepa skrev:

Der kom den berømte tante rød:frkk: Er så utrolig skuffet over at det ikke gikk denne gangen heller.. Men sånn sett veit jeg litt mer når eggløsningen pleier å komme, så får prøve å se positivt på det. Hvis det ikke går neste PP, så blir det gynekolog igjen..:sur: Hun snakket om å sette i gang eggløsning og noe greier.

Så kjedelig! Snart er det vår tur!! føler med deg.. Vi håper og håper, men like skuffet hver jæ** gang... :(:(  Vi skal også prøve neste mnd, går det ikke da heller så er det full utredning. Blir bare så stress å gjøre det denne mnd som kommer, er så mye annet på panelet da! Du kan trøste deg med at tanta mi også er like rundt hjørnet.. har hatt stikkinger i hele dag nedentil, og det er det klareste tegnet jeg har på TR..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at TR kan kommer her også... Venter den egentlig på onsdag, med kom pittelitt rosa på papiret i dag tidlig, så trodde at nå var det gjort. Men så gav det seg! Kommer vel i natt eller i morgen nå, da.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter jeg tok testen, kjente jeg at murringene ble til full on menssmerter fra helvete. På neste dobesøk så jeg at TR var kommet som bare juling....to dager for tidlig :raven:  
Så jævla typisk at mensen kommer rett etter man får negativ test, men jeg får jo aldri mensen tidligere enn jeg skal! Grrr, så utrolig frustrerende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Forever22 skrev:

Så kjedelig! Snart er det vår tur!! føler med deg.. Vi håper og håper, men like skuffet hver jæ** gang... :(:(  Vi skal også prøve neste mnd, går det ikke da heller så er det full utredning. Blir bare så stress å gjøre det denne mnd som kommer, er så mye annet på panelet da! Du kan trøste deg med at tanta mi også er like rundt hjørnet.. har hatt stikkinger i hele dag nedentil, og det er det klareste tegnet jeg har på TR..... 

Vi var visst ikke heldige denne gangen nei:icon_frown: kjente i går at smertene forandret seg så innmari i forhold til dagene før.. så da skjønte jeg det. Jeg krysser fingrene for at det klaffer for oss neste mnd, da hadde det blitt to glade damer her inne på forumet :mynona:  Skulle så inderlig håpe at vi begge var gravide nå, hadde vært ubeskrivelig morsomt! Til tross for mye prøving og et tonn med skuffelser, så må vi bare kjøre på en siste gang før utredning, så får man håpe at spiren sitter da:Nikke: Men kjenner at jeg er skikkelig stresset og engstelig for ikke å treffe på eggløsning eller at det er noe galt.. Tenker på graviditet hver dag, og der hvor jeg jobber kommer det inn pasienter hver dag som er gravide for å ta ultralyd. Nesten som at jeg ikke orker å være på jobb engang:riste: Men det er en god trøst at man er sammen om å slite med dette,  føler meg ikke så alene i verden om dette problemet da:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, gepa skrev:

Vi var visst ikke heldige denne gangen nei:icon_frown: kjente i går at smertene forandret seg så innmari i forhold til dagene før.. så da skjønte jeg det. Jeg krysser fingrene for at det klaffer for oss neste mnd, da hadde det blitt to glade damer her inne på forumet :mynona:  Skulle så inderlig håpe at vi begge var gravide nå, hadde vært ubeskrivelig morsomt! Til tross for mye prøving og et tonn med skuffelser, så må vi bare kjøre på en siste gang før utredning, så får man håpe at spiren sitter da:Nikke: Men kjenner at jeg er skikkelig stresset og engstelig for ikke å treffe på eggløsning eller at det er noe galt.. Tenker på graviditet hver dag, og der hvor jeg jobber kommer det inn pasienter hver dag som er gravide for å ta ultralyd. Nesten som at jeg ikke orker å være på jobb engang:riste: Men det er en god trøst at man er sammen om å slite med dette,  føler meg ikke så alene i verden om dette problemet da:jepp:

Sender en klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

13 dpo her, og negativ test på morgen urin... Så det gikk nok ikke for meg heller! Januar var ikke måneden vår, men det blir neste måned satser vi på! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm i morra. Har en test liggende, men tør ikke bruke den. Tror jeg kommer til å bli skuffa nok en gang.

Tror jeg skal prøve så godt jeg kan å drøye til fredag med å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dpo her, hadde veldig vondt under EL og idag har jeg kjempevondt i korsrygg og bekken, og det stikke i livmoren..når kan jeg teste? 😂

Anonymkode: 1b918...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...