Gå til innhold

Alle i DPO land! :)


gepa

Anbefalte innlegg

1 time siden, Dragoste skrev:

Jepp, er fortsatt veldig tidlig, krysser fingrene for deg! (Og alle andre i denne tråden selvfølgelig) Hihi, ja det er veldig vanskelig å ikke teste før ikm, prøver å holde meg opptatt og prøver å ikke tenke for mye på det. Prøver selv og ignorere alle symptomer da jeg sikkert innbiller de meg uansett, men har muligens noen murringer og stikk i magen nå og da. Velvel, får se hvordan det blir 😊 Hvilken PP er du nå? (Altså hvor mange) 😊

Man klarer å innbille seg det meste når man først har bynt å kjenne etter:P vi har nå ennå en stund vi kan teste positivt på! Nå blir det vell PP 13, så synes det er på tide med en positiv test i hånden:phaedra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dragoste
9 timer siden, gepa skrev:

Man klarer å innbille seg det meste når man først har bynt å kjenne etter:P vi har nå ennå en stund vi kan teste positivt på! Nå blir det vell PP 13, så synes det er på tide med en positiv test i hånden:phaedra:

Da er det virkelig på tide! Er selv PP2 (PP4 om man teller med en pause jeg hadde fra prøvingen noen måneder) så kan vel kanskje ikke klage, men hadde vært veldig koselig med en positiv test likevel! :fnise: du får oppdatere oss 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Dragoste skrev:

Da er det virkelig på tide! Er selv PP2 (PP4 om man teller med en pause jeg hadde fra prøvingen noen måneder) så kan vel kanskje ikke klage, men hadde vært veldig koselig med en positiv test likevel! :fnise: du får oppdatere oss 😊

Jeg forstår deg godt, var selv slik når PP'ene nettopp hadde begynt:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Forever22 skrev:

Noen som har testet i dag? min ble negativ, så her er håpet ute:frkk:

Ja.. Min ble også negativ.. Håpet dalte ned ennå mer i dag. Å fikk masse gult slim/utflod i dag, så det var skuffende:frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gepa skrev:

Ja.. Min ble også negativ.. Håpet dalte ned ennå mer i dag. Å fikk masse gult slim/utflod i dag, så det var skuffende:frkk:

Ja jeg også... med litt lyserosa i. så nå er tanta i ankomst, 5 dager før tiden:frkk: er så lei av å bli skuffet hver eneste mnd... tror vi drar til legen, for vi klarer det tydeligvis ikke alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker kaffe. Men i dag har det rett og slett smakt helt jævlig. 

I mitt stille sinn tenker jeg at jeg kanskje kan være gravid 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter TR om 7-10 dager. Noe ustabil, men hadde skikkelig klare eggløsningstester. Aldri opplevd de sååå sterke. var dessverre på jobb i forkant av positiv test. Hører at det er lurt å ha noen runder i forkant også. Håper allikevel som vanlig 😂 Spent. Ventetiden er uholdbar selvom jeg syns tiden går fort da dagene er stappfulle.  Har hatt mye forsinkelser siste tiden, sikkert fordi jeg tenker og grubler sånn på dette :-)  er ikke mer enn 4-5 dpo.  Skal forsøke å ikke handle tester for 1000 kr igjen 😂🙈 blir helt sjukt dyrt!  Må få kjøpt strimler på eBay eller noe. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Forever22 skrev:

Ja jeg også... med litt lyserosa i. så nå er tanta i ankomst, 5 dager før tiden:frkk: er så lei av å bli skuffet hver eneste mnd... tror vi drar til legen, for vi klarer det tydeligvis ikke alene..

Nå forsvant det igjen!:nori:forstår ingenting jeg.. var en hel masse når jeg stod opp i dag.. etter d ingenting. Blææ jeg blir gal! Jeg vurderer det selv.. dette er jo helt håpløst. Har fått beskjed fra gynekolog i nov. at jeg skulle komme tilbake om 3-4 mnd om jeg ikke ble gravid. Ser ut som at jeg må dit igjen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PositivPessimist skrev:

Jeg elsker kaffe. Men i dag har det rett og slett smakt helt jævlig. 

I mitt stille sinn tenker jeg at jeg kanskje kan være gravid 😂

Det kan være et symptom:) håper deg for din del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gepa skrev:

Nå forsvant det igjen!:nori:forstår ingenting jeg.. var en hel masse når jeg stod opp i dag.. etter d ingenting. Blææ jeg blir gal! Jeg vurderer det selv.. dette er jo helt håpløst. Har fått beskjed fra gynekolog i nov. at jeg skulle komme tilbake om 3-4 mnd om jeg ikke ble gravid. Ser ut som at jeg må dit igjen ja..

hmm så merkelig!! Håper det er eg tegn for deg, og at du får positiv test nåå :D :D jeg blør, så jeg har gitt opp:raven:
Vi kommer til å ta full utredning nå, orker ikke dette mnd på mnd lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mortilen skrev:

Venter TR om 7-10 dager. Noe ustabil, men hadde skikkelig klare eggløsningstester. Aldri opplevd de sååå sterke. var dessverre på jobb i forkant av positiv test. Hører at det er lurt å ha noen runder i forkant også. Håper allikevel som vanlig 😂 Spent. Ventetiden er uholdbar selvom jeg syns tiden går fort da dagene er stappfulle.  Har hatt mye forsinkelser siste tiden, sikkert fordi jeg tenker og grubler sånn på dette :-)  er ikke mer enn 4-5 dpo.  Skal forsøke å ikke handle tester for 1000 kr igjen 😂🙈 blir helt sjukt dyrt!  Må få kjøpt strimler på eBay eller noe. 😜

Jeg begynner å nærme meg 1 million kr sikkert i test kjøping:fnise: Har mistet tellinga totalt.. men føler man blir mye påvirket av de som tester tidlig. Det er jo langt ifra sikkert at man tester så tidlig som dem😉 men selvfølgelig frister det å begynne p teste like tidlig:mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forever22 skrev:

hmm så merkelig!! Håper det er eg tegn for deg, og at du får positiv test nåå :D :D jeg blør, så jeg har gitt opp:raven:
Vi kommer til å ta full utredning nå, orker ikke dette mnd på mnd lenger....

Siden jeg fikk negativ idag så er jeg selv negativ til graviditet:frkk: men begynner jo å lure pga. Den utfloden/slimet som forsvant, menssmerter i nesten 3 dager for så plutselig å stoppe opp, samt stikninger nå og da.. men har hatt menssmerter 2 uker i forkant av mensen før som varte helt til tante rød dukket opp.. så håpet er ikke stort her i gården.. forstår deg veldig godt.. er så utrolig slitsomt å vente hele tiden, og gang etter gang får man negativ test.. en venninne av meg har endometriose, og skal utredes nå over 1 år etter 1 PP begynte. Og jeg som ikke har endometriose engang sliter med å bli gravid:angry: lurer på hva som er galt.. hvor lenge er det du har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg sluttet på ppillen 8.september og etter det har jeg vært heldig å fått mensen veldig regelmessig etter det... men nå er jeg 6 dager over Ikm og ingen tegn til TR..kviser har kommet og har svake murringer og litt støl i korsrygg til tider, men mensen kommer liksom ikke, og testene jeg har tatt til nå har vært blenda hvite.. blir lurt hver dag når det bare er utflod som kommer...

noen andre som har opplevd dette? Var dere gravide eller er det kroppen som tuller seg helt uten videre?

Fortvilende å vente på TR som aldri kommer føles det som... vil bare ha TR så jeg kan begynne på neste pp, eller aller helst en POSITIV test såklart ...

 

Anonymkode: 776c4...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gepa skrev:

Jeg begynner å nærme meg 1 million kr sikkert i test kjøping:fnise: Har mistet tellinga totalt.. men føler man blir mye påvirket av de som tester tidlig. Det er jo langt ifra sikkert at man tester så tidlig som dem😉 men selvfølgelig frister det å begynne p teste like tidlig:mynona:

Man blir helt klart påvirket ja :P "alle" får jo denne antydningen av en grå/rosa strek🙈 

Puh* nei får prøve å holde oss (bokstavelig talt) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før mensen (eventuelt) er forsinket, men sist PP så var mensen 11 dager forsinket (med negative tester hele veien,så da var det bare kroppen som tullet med meg, og jeg vet jo ikke om den kommer til å fortsette slik), så jeg aner jo egentlig ikke når jeg bør teste..:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde IKM var idag, men ingen mens enda,  og absolutt ingen symptomer på noe annet heller.  Er så teit at jeg ikke vil teste,  synes den der "ikke gravid"  er så jævlig.  Så inntil videre håper jeg,  også vet jeg at ovia egentlig mener at IKM er på tirsdag, selv om det ikke stemmer helt med tegn på EL.  Pp5 nå, og jeg har allerede gitt opp troen på at dette skal gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, gepa skrev:

Siden jeg fikk negativ idag så er jeg selv negativ til graviditet:frkk: men begynner jo å lure pga. Den utfloden/slimet som forsvant, menssmerter i nesten 3 dager for så plutselig å stoppe opp, samt stikninger nå og da.. men har hatt menssmerter 2 uker i forkant av mensen før som varte helt til tante rød dukket opp.. så håpet er ikke stort her i gården.. forstår deg veldig godt.. er så utrolig slitsomt å vente hele tiden, og gang etter gang får man negativ test.. en venninne av meg har endometriose, og skal utredes nå over 1 år etter 1 PP begynte. Og jeg som ikke har endometriose engang sliter med å bli gravid:angry: lurer på hva som er galt.. hvor lenge er det du har prøvd?

Ja.. har du testet i dag??
vi har prøvd over 1 år, så vi har jo "rett" til hjelp nå... men prosessen er sikkert kjempe lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Forever22 skrev:

Ja.. har du testet i dag??
vi har prøvd over 1 år, så vi har jo "rett" til hjelp nå... men prosessen er sikkert kjempe lang...

Har testet idag og den var negativ den og.. så nå skal jeg teste tidligst på tirsdag når ikm dagen er.. så deprimerende hver gang det ikke skjer noe:dry: Ja vi har jo det, og tenker slik som deg at prosessen er kjempelang.. Man vil jo helst at alt skal skje med en gang! Og jeg klandrer oss ikke, når man har prøvd så lenge så er det ikke mye tålmodighet igjen..

Har du fått tante rød for fullt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm på onsdag, men har i dag følt litt symptomer som om mensen er like rundt hjørnet. Så tror ikke helt på at det har klaffet denne måneden heller.

Føler meg tung, oppblåst, trøtt og sliten. Men kan jo også hende at jeg brygger på noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...