Gå til innhold

Kalias verden av Kaos


Gjest Kalia

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg er ikke ny her på forumet, men kommer i ny innpakning hvert fall. Blir sikkert ikke så mye spennende å lese i denne dagboken, men om du lever et perfekt liv og vil le av en som fomler rundt som en Klossmajor på tykk is er du mer enn velkommen. Som du ser hadde jeg egentlig en til K til tittelen min, men jeg fant ut at tre K'er kunne gi litt feil inntrykk, eller? 

Jeg kommer for det meste til å rable ned tanker fra hverdagen, prøve å skrive ned litt planer slik at jeg nesten må gjøre de og ellers bare prøve å få orden på det Klossete, Kronglete, Kaoset av en hjerne (jeg har ganske dårlig humor også forresten :fnise:) jeg er utstyrt med.

Ellers er jeg en jente i starten av tyveårene, bosatt på Østlandet for tiden da jeg er student. Har egentlig ganske nylig kommet ut av et langt samboerforhold og flyttet vekk fra den verden. Jeg skulle jo få kontroll på livet mitt og starte det på ekte, men egentlig klarte jeg bare å surre meg inn i en gedigen kjærlighetssorg, som forøvrig ikke har noe med exen min å gjøre, og attpåtil dater jeg jo denne mannen som er grunnen til min sorg. Det er godt gjort det. Han kommer jeg sikkert til å skrive en del om, så han blir kalt mr.A fra nå av, men jeg har vel innsett at jeg må droppe han om ikke ting blir bedre snart. Sorgen min er egentlig ikke så gedigen altså, syntes bare det er et morsomt ord. Ellers liker jeg veldig godt å lage mat, spesielt baking, men er ikke så glad i å spise, prøver å lære meg å strikke, er alt for glad i dyr, har masse sære interesser og elsker å sitte å lese om merkelige ting på nett. Også har jeg slike vanlige interesser også da, som vinkveld med venninnene mine, natur og friluftsliv, liker å spille litt innimellom, men helst sammen med andre, trening osv.