Gå til innhold

Kalias verden av Kaos


Gjest Kalia

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg er ikke ny her på forumet, men kommer i ny innpakning hvert fall. Blir sikkert ikke så mye spennende å lese i denne dagboken, men om du lever et perfekt liv og vil le av en som fomler rundt som en Klossmajor på tykk is er du mer enn velkommen. Som du ser hadde jeg egentlig en til K til tittelen min, men jeg fant ut at tre K'er kunne gi litt feil inntrykk, eller? 

Jeg kommer for det meste til å rable ned tanker fra hverdagen, prøve å skrive ned litt planer slik at jeg nesten må gjøre de og ellers bare prøve å få orden på det Klossete, Kronglete, Kaoset av en hjerne (jeg har ganske dårlig humor også forresten :fnise:) jeg er utstyrt med.

Ellers er jeg en jente i starten av tyveårene, bosatt på Østlandet for tiden da jeg er student. Har egentlig ganske nylig kommet ut av et langt samboerforhold og flyttet vekk fra den verden. Jeg skulle jo få kontroll på livet mitt og starte det på ekte, men egentlig klarte jeg bare å surre meg inn i en gedigen kjærlighetssorg, som forøvrig ikke har noe med exen min å gjøre, og attpåtil dater jeg jo denne mannen som er grunnen til min sorg. Det er godt gjort det. Han kommer jeg sikkert til å skrive en del om, så han blir kalt mr.A fra nå av, men jeg har vel innsett at jeg må droppe han om ikke ting blir bedre snart. Sorgen min er egentlig ikke så gedigen altså, syntes bare det er et morsomt ord. Ellers liker jeg veldig godt å lage mat, spesielt baking, men er ikke så glad i å spise, prøver å lære meg å strikke, er alt for glad i dyr, har masse sære interesser og elsker å sitte å lese om merkelige ting på nett. Også har jeg slike vanlige interesser også da, som vinkveld med venninnene mine, natur og friluftsliv, liker å spille litt innimellom, men helst sammen med andre, trening osv. 

Jeg starter egentlig denne dagboken for min egen skyld, jeg tenker det kan være gøy å lese tilbake på når ting forhåpentligvis faller litt mer på plass, kanskje noen vil være med å følge meg på veien dit også. Første innlegg utover introduksjonen her får komme en annen dag, nå må jeg sove, skal nemlig være flink å stå opp tidlig i morgen slik at jeg rekker trening før forelesning.

Hilsen -:bond:

 

PS: Satt å så på nattpatruljen i sted, den ene episoden var fra nord der det er lyst hele døgnet. Vet dere hva det kalles når noen raner en bank midt på natten når solen aldri går ned? (Svaret kommer i morgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...