Gå til innhold

Hva er din IQ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det må være en feil her, ja.

Anonymkode: 096f5...9ba

Ja du kan tro så mye. Ikke lett å være under grensa heller. Beste er å holde seg i midten:fnise:

Anonymkode: 33b93...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen, moren min, søsteren min. Naboene, omtaler meg som deprimert. De mener jeg er deprimert, fordi jeg ikke finner gleden i å jobbe med en heeeelt alminnelig jobb som gir alminnelig lønn, og heller ønsker å være kreativ og går den litt mer krevende veien. har som sagt scoret så høyt det lar seg gjøre på den iq-testen...  å det er ikke noe jeg har skrytt av til noen da det er helt knakende likegyldig...  faen ikke rart man blir deprimert av folks enkle løsninger på ens egen situasjon.. for det enkle er ofte det beste.. 😂 Eeeeeeh nei... 

Anonymkode: deee8...21c

Hvor høyt kan man maksimalt score, og hvilken test tok du?

Anonymkode: 9c2f2...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor høyt kan man maksimalt score, og hvilken test tok du?

Anonymkode: 9c2f2...34d

133/98.1 prosentil.. men som sagt det er den nettbaserte testen.. man må nok søke medlemskap og ta testen hos en psykolog osv for å få avgitt rett svar på siste oppgaven Hahaha.. derav deprimert og til utredning 😂

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

133/98.1 prosentil.. men som sagt det er den nettbaserte testen.. man må nok søke medlemskap og ta testen hos en psykolog osv for å få avgitt rett svar på siste oppgaven Hahaha.. derav deprimert og til utredning 😂

Anonymkode: deee8...21c

Du fatter jo ikke hva du snakker om, og derfor bør du ikke være deprimert :) I hvetfall ikke pga dette :)
Ellers håper jeg det går bra, om du er enig i at du er deprimert vel og merke.

Anonymkode: 9c2f2...34d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du fatter jo ikke hva du snakker om, og derfor bør du ikke være deprimert :) I hvetfall ikke pga dette :)
Ellers håper jeg det går bra, om du er enig i at du er deprimert vel og merke.

Anonymkode: 9c2f2...34d

Opplys meg...

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Opplys meg...

Anonymkode: deee8...21c

Du tror du må oppsøke psykolog for å finne din eksakte IQ. Det sier sitt.

Anonymkode: 9c2f2...34d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du tror du må oppsøke psykolog for å finne din eksakte IQ. Det sier sitt.

Anonymkode: 9c2f2...34d

Nei, jeg tror nok ikke det, ikke er jeg så interessert i hva den er på heller...  enig i at jeg er deprimert, tjaaaa... enig i at jeg kan bli deppa av andres negative tanker om meg vertfall... 

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else-Britt
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

71. Så heldigvis rett over PU grensa. 

Anonymkode: 23467...99e

Grattis! Får du flytte for deg selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror nok ikke det, ikke er jeg så interessert i hva den er på heller...  enig i at jeg er deprimert, tjaaaa... enig i at jeg kan bli deppa av andres negative tanker om meg vertfall... 

Anonymkode: deee8...21c

Håper du finne hjelp :)

Anonymkode: 9c2f2...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror nok ikke det, ikke er jeg så interessert i hva den er på heller...  enig i at jeg er deprimert, tjaaaa... enig i at jeg kan bli deppa av andres negative tanker om meg vertfall... 

Anonymkode: deee8...21c

Alder 32, ung, dum og barnslig... de gammle vet best og så videre... (forøvrig) 

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Håper du finne hjelp :)

Anonymkode: 9c2f2...34d

Jeg håper, jeg klarer meg selv... men takk :)

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksen, moren min, søsteren min. Naboene, omtaler meg som deprimert. De mener jeg er deprimert, fordi jeg ikke finner gleden i å jobbe med en heeeelt alminnelig jobb som gir alminnelig lønn, og heller ønsker å være kreativ og går den litt mer krevende veien. har som sagt scoret så høyt det lar seg gjøre på den iq-testen...  å det er ikke noe jeg har skrytt av til noen da det er helt knakende likegyldig...  faen ikke rart man blir deprimert av folks enkle løsninger på ens egen situasjon.. for det enkle er ofte det beste.. 😂 Eeeeeeh nei... 

Anonymkode: deee8...21c

Forstår ikke at du kan ha skyhøy IQ samtidig som du er deprimert over å ha en helt vanlig jobb med helt vanlig lønn. Det er jo bare å skaffe deg jobben du ønsker så blir du glad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Superbruker7 skrev:

Forstår ikke at du kan ha skyhøy IQ samtidig som du er deprimert over å ha en helt vanlig jobb med helt vanlig lønn. Det er jo bare å skaffe deg jobben du ønsker så blir du glad. 

Tror du kan ha misforstått, fordi jeg har forklart meg dårlig, jeg er lei av at folk rundt meg tror jeg er deprimert.. dessuten har ikke jeg omtalt min iq som skyhøy.tror jeg. Har jeg det, beklager jeg.. 

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

147 og det er noe dritt. Det beste er å være normal. TRO MEG! Jeg ser de samme problemene hos min sønn som jeg hadde på skolen.

Anonymkode: 9c2f2...34d

Hvorfor er det best å ligge midt på treet mener du? Jeg ser bare fordeler med høy IQ forutsatt at det legges til rette for at de smarte også skal få utfordringene de trenger på skolen og hjemme og allerede fra barndommen av lærer seg hvordan de best kan bruke evnene sine. Nå når befolkningen er forholdsvis velutdannet blir ikke forskjellen i IQ så merkbar heller. Det er lettere å finne mentale sparringspartnere og folk som forstår på et dypere plan nå enn før selv om det fortsatt skiller noen poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mensa-testen (den ordentlige, ikke den på nettet) hadde jeg 136.

Anonymkode: 9cb57...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle tråder om emnet så viser det seg at alle har IQ på nivå med genier til tross for at snittet i samfunnet er 100.

Enten så er det noe galt med IQ testen om de fleste scorer 130-150 eller så er ikke de som uttaler seg sannferdig om sine resultater. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...