Gå til innhold

Hva er en tykk penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kan sikkert ha helt kurant sex. Men størrelsen vil gjøre en liten forskjell hvis alt annet er likt, så vil en større gjøre hele opplevelsen litt bedre for dama. 

Anonymkode: 82792...fc5

Testa nå nettopp med dorull og jeg hadde ikke sjans til å få inn hodet en gang. Må nok ned noen cm for å få den inn :( 

Anonymkode: 7adbd...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buhu. Det er fælt å ha en penis som jenter digger! :P 

Anonymkode: 82792...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lengden da?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lengden er 16/17 cm😀

Anonymkode: 2728c...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lengden er 16/17 cm😀

Anonymkode: 2728c...33c

Har du målt den?

Er litt usikker når jeg må måle den selv. Må den være helt stiv, sånn at man må være sprengkåt? Eller sånn på 80%?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan det ha seg at når jeg satt penisen inn i dorullen, så var den ca like lang som selve dorullen? Og jeg vet at penisen min ikke er 10 cm.

Kanskje den ikke var stiv nok?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan det ha seg at når jeg satt penisen inn i dorullen, så var den ca like lang som selve dorullen? Og jeg vet at penisen min ikke er 10 cm.

Kanskje den ikke var stiv nok?

Anonymkode: 30de1...4fc

Hvor lang er den? Er litt kortere nå siden jeg har noen kg for mye, men hodet stikker fortsatt ut en god del.

Anonymkode: 82792...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hemmingroad skrev:

Ikke ifølge illustrert vitenskap, men du vet nok bedre.

Så hva står det der om snittet? 

Anonymkode: abfd2...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang er den? Er litt kortere nå siden jeg har noen kg for mye, men hodet stikker fortsatt ut en god del.

Anonymkode: 82792...fc5

Den er 14,5 på sitt hardeste. Men 11 på dorullen ca, hodet stikker litt ut

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, January 25, 2017 den 16.58, AnonymBruker skrev:

Ja du gjør nok ikke det.

Men jeg spør om du har vært borti noen tynne? Og hva den tynneste du har vært bortpå var sånn cirka

Anonymkode: 30de1...4fc

Hun var 48kg med håndledd som  hadde omkrers rundt 15cm. Litt for liten etter min smak.

Anonymkode: 03eab...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så normale peniser finnes ikke? Går den inn i dorullen er den for tynn, og gjør den det ikke er den tykk? Det finnes et ganske stort normalspekter også dere.

Sitter her med målebåndet, og vil anslå at de fleste er mellom 11 og 12 cm i omkrets. 13 cm er stort, 14 cm begynner å bli for mye. Anbefaler egentlig alle å finne frem målebåndet, for det er mye fantasitall her, og det virker som mange av dere ikke forstår hvor mye en økning på 1 cm utgjør visuelt. 

Anonymkode: dbdbb...1a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte nå, 18,5 i lengde og 14,5 i bredde. Aldri hatt noe problem så lenge hun blir våt nok 

Anonymkode: 1a945...f0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...igjen, doruller kommer i forskjellige størrelser. Har tilfeldigvis to forskjellige dopapir merker i hus, der den ene typen har dorull på ca 14 cm i omkrets, den andre drøyt 12 cm. Finnes kanskje flere varianter der ute også. 

Anonymkode: f4adb...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...igjen, doruller kommer i forskjellige størrelser. Har tilfeldigvis to forskjellige dopapir merker i hus, der den ene typen har dorull på ca 14 cm i omkrets, den andre drøyt 12 cm. Finnes kanskje flere varianter der ute også. 

Anonymkode: f4adb...104

Konklusjon: Felles for kvinner og doruller er at de definerer tjukk penis avhengig av deres egne fysiske mål. Heldigvis er kvinner mer fleksible enn doruller og smaker og lukter bedre. Er din penis lenger enn en dorull så rekker du inn til G punktet. Rett innenfor der er åpning på livmoren. Da kan du tilfredsstille henne og gjøre henne gravid. Det er vell å si at en er innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

...igjen, doruller kommer i forskjellige størrelser. Har tilfeldigvis to forskjellige dopapir merker i hus, der den ene typen har dorull på ca 14 cm i omkrets, den andre drøyt 12 cm. Finnes kanskje flere varianter der ute også. 

Anonymkode: f4adb...104

Hvordan vet du at de er i forskjellig str? Begge er vel 4 cm i diameter?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har ikke lik diameter. For å verifisere dette benyttet jeg et såkalt målebånd, et veldig nyttig verktøy for å fastslå dimensjoner som lengde, bredde, høyde og omkrets for forskjellige objekter. 

Anonymkode: f4adb...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer vær ærlige nå.

Hva må minimum str være på lengden?

Og omkrets på tykkelsen?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de er i forskjellig str? Begge er vel 4 cm i diameter?

Anonymkode: 30de1...4fc

På tide å dra frem matteboka fra ungdomsskolen igjen? Når to runde objekter har ulik omkrets vil selvsagt også diameter være ulik. 

Og så deler vi på Pi dere:

14 cm i omkrets = 4,45 cm i diameter

12 cm i omkrets = 3,82 cm i diameter

Anonymkode: dbdbb...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På tide å dra frem matteboka fra ungdomsskolen igjen? Når to runde objekter har ulik omkrets vil selvsagt også diameter være ulik. 

Og så deler vi på Pi dere:

14 cm i omkrets = 4,45 cm i diameter

12 cm i omkrets = 3,82 cm i diameter

Anonymkode: dbdbb...1a2

Så er du mellom disse målene så er du normal og er du under, eller over, så vet du hva du har.

Jeg er selv happy med lengde 2,3 doruller og 1,5 doruller i omkrets. Klipp og lim så har dere en kopi....;-)

Kjøpte nettopp aksjer i AS Middagspølse og AS DoPapir. Klipp og lim. Har allerede aksjer i AS Saks og AS Glue. Forventer et godt år med denne debatten gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg får ikke hele gjennom. Når jeg kommer på midten, så er det umulig å komme lenger.

Noen sa til meg at det blir litt for tykt for noen, er det sant?

 

Anonymkode: 8c0c7...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...