Gå til innhold

Hva er en tykk penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Stabeis skrev:

De med virkelig tykk penis bruker ikke dopapir, de bruker printerpapir for at ikke dorullene skal få peniskomplekser

Så man får penishodet gjennom dorullen så har man tynn penis? Selv om penisen stopper på midten når man stapper den inn i dorullen?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så man får penishodet gjennom dorullen så har man tynn penis? Selv om penisen stopper på midten når man stapper den inn i dorullen?

Anonymkode: 30de1...4fc

Nei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mippi skrev:

Nei

Nei hva?

Trodde at hvis man fikk penisen gjennom dorullen så har man tynn penis som ho ene debattanten skrev isted

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man får penishodet gjennom dorullen så har man tynn penis? Selv om penisen stopper på midten når man stapper den inn i dorullen?

Anonymkode: 30de1...4fc

Som jeg sa tidligere så besto du testen. Hadde du fått hele i gjennom med klaring så kunne du uroet deg for at skulle vært for lite for jenter. Men din gjør jo ikke det. Jentene vil digge det :) 

Anonymkode: 82792...fc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa tidligere så besto du testen. Hadde du fått hele i gjennom med klaring så kunne du uroet deg for at skulle vært for lite for jenter. Men din gjør jo ikke det. Jentene vil digge det :) 

Anonymkode: 82792...fc5

Altså jeg får den gjennom, men da må jeg pushe om du skjønner. Den stopper opp på mditen, men presser jeg ekstra så får jeg den gjennom, såvidt.

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg får den gjennom, men da må jeg pushe om du skjønner. Den stopper opp på mditen, men presser jeg ekstra så får jeg den gjennom, såvidt.

Anonymkode: 30de1...4fc

Er nok ikke så ille det. Hadde det vært litt rom i mellom, da kunne du sikkert tvilt litt på om det skulle være bra nok. 

Anonymkode: 82792...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hva?

Trodde at hvis man fikk penisen gjennom dorullen så har man tynn penis som ho ene debattanten skrev isted

Anonymkode: 30de1...4fc

Nei

Man har ikke tynn penis selv om man får litt av den inn i en dorull. Dersom man ikke får tredd dorullen nedpå penis fordi penisen er for tykk, har man tykk penis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke så ille det. Hadde det vært litt rom i mellom, da kunne du sikkert tvilt litt på om det skulle være bra nok. 

Anonymkode: 82792...fc5

Den dorullen er nesten like tykk som kukhodet for å si det sånn, men kukhodet går gjennom akkurat.

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mippi skrev:

Nei

Man har ikke tynn penis selv om man får litt av den inn i en dorull. Dersom man ikke får tredd dorullen nedpå penis fordi penisen er for tykk, har man tykk penis.

Hva er en tynn penis for deg? Som en?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere tanker? 

Hva er f.eks en tynn penis for deg?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får den inn i ei kjerring i det heletatt er den tynn. jeg fårn ikke inn

Anonymkode: 46054...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En dråpe i havet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri vært sammen med ei som har hatt tjukkere håndledd enn min penis. Har og møtt dem med kortere underarm enn den er lang. Men nok om det.

Anonymkode: 03eab...0c3

Å det er konkurranse på gang jeg forstår.

Jeg har aldri vært sammen med ei som har hatt tjukkere lår enn min penis. Har og møtt dem med kortere bein enn penisen min er lang. Den litt tykkere og en del lengre enn en 1,5 liters flaske med brus i slapp tilstand for å ha noe å sammenligne med.

Vant jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kong Triton skrev:

Å det er konkurranse på gang jeg forstår.

Jeg har aldri vært sammen med ei som har hatt tjukkere lår enn min penis. Har og møtt dem med kortere bein enn penisen min er lang. Den litt tykkere og en del lengre enn en 1,5 liters flaske med brus i slapp tilstand for å ha noe å sammenligne med.

Vant jeg?

Selvfølgelig. I å fantasere. Dere dorull measuring people, er det i slapp eller stiv dere stanger mot åpningen på dorullen? 

Anonymkode: 03eab...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Hemmingroad skrev:

En tykk penis vil jeg si er mer enn gjennomsnittet som er på 11,66 cm. 

Hallo en penos med 12 i omkrets er ikke tykk, Sorry! Sier ikke den er liten-helt vanlig.

Anonymkode: 87150...ffd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du får den inn i ei kjerring i det heletatt er den tynn. jeg fårn ikke inn

Anonymkode: 46054...d3b

Hvor liten er din?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo en penos med 12 i omkrets er ikke tykk, Sorry! Sier ikke den er liten-helt vanlig.

Anonymkode: 87150...ffd

Hva i omkrets er en tykk for deg?

Anonymkode: 30de1...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det at man ikke klarer å ta rundt penisen? Det er vel ikke normalt?

Som en banan-tykk ish?

Anonymkode: 30de1...4fc

Det er forskjellig tykkelse og forskjellige hender. Så alt er vel vanlig her. Nå er en banan også av forskjellig tykkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo en penos med 12 i omkrets er ikke tykk, Sorry! Sier ikke den er liten-helt vanlig.

Anonymkode: 87150...ffd

Det er naturligvis din personlige mening. Ikke beklag deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...