Gå til innhold

SPOCAs skriblerier


SPOCA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, loffen skrev:

:ler:
Det er jo bare morsomt da. Og litt spennende. :fnise:

Ja, det er det. Og ja, det er veldig spennende, hvis jeg skal være ærlig. Føler nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg liker det mer enn jeg kanskje vil innrømme. Og jeg føle jeg ikke kan si det til F heller. :nocomment:

Er jeg fæl hvis jeg sier at jeg begynner å bli småforelska? Helvete altså. Hormonene mine kødder skikkelig til alt. Jeg har også klart å bli småforelska i en fyr på jobb. Som er i slutten av 40-åra. Kan du tenke deg? Jepp da. Veldig beleilig. :scorpis:Jeg blir alfor lett smigret, jeg er ikke vant til komplimenter, og når enkelte menn har begynt å "se meg" fordi jeg har gått så mye ned, så blir jeg sååå glad. For sånt er ikke jeg vant til. Og det passer seg egentlig ikke, men jeg klarer ikke å la være. Sukk.

15 timer siden, Monstrum skrev:

Her vil jeg følge med om jeg får lov :vinke:

Så hyggelig, velkommen skal du være! :) 

Jeg gikk natteravn i natt, og det var veldig hyggelig og koselig. Var i seng rundt klokken 04:00 og sto opp ca 11:00, så jeg er litt trøtt nå. Men det er så deilig, for jeg har gått skrittene mine, så jeg kan bare slappe av resten av dagen.

Fikk levert nybakt loff, skoleboller og fyrstekake fra Morgenlevering i dag, så i dag spiste jeg noe til frokost/lunsj som jeg ikke har spist på mange måneder: nybakt loff med Nugatti på. Omnomnom! Det er så godt. :laugh:

Resten av dagen blir tilbragt under pleddet, hvor jeg skal slappe av, smådøse, kanskje lese litt, se på Netflix. Lenge siden sist, så deilig! 

God helg dere! :yvonne:

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2017 den 20.54, loffen skrev:

Kos deg masse! :smilbla:

:klemmer:

Ja, det ble en deilig helg! :) 

På 29.1.2017 den 19.14, Nori skrev:

Morgenlevering er genialt! Neste helg tror jeg at jeg må bestille meg noe godt. Håper helgen har vært fin. 

 

På 29.1.2017 den 19.23, FruN skrev:

Morgenlevering...det høres deilig ut, ja.. Synd vi bor i Gokk.. :dry: 

Ja, Morgenlevering er så utrolig digg, og ikke altfor dyrt heller. Me like. :) 

Jeg er så sinnsykt trøtt i dag, tror jeg skal legge meg snart. Sovnet ikke før ganske sent, så jeg har følt meg litt i ørska i hele dagen faktisk. Mot slutten av dagen på jobb ble jeg ordentlig svimmel, og det gikk ikke over før jeg kom hjem. Av den grunn ble det en frossenpizza, jeg følte meg så uvel at jeg overhodet ikke orket tanken på å styre med matlaging. 

Det kan umulig være et positivt tegn når man allerede nå teller ned til helgen.. :roll: 

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går sovnet jeg kl 20:00 på sofaen, sov en halvtime, og etter det gikk jeg og la meg. Det var så deilig, sov helt til klokka 07:05 i morges, så det trengtes tydeligvis! 

Ingen planer i dag, noe som passer meg ypperlig. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg fryktelig synd på meg selv altså. Våknet med feber i dag morges, men har overhodet ikke tid til å være borte fra jobb, så dopet meg selv ned på paracet og Stepsils og gikk på jobb. Det er nemlig den første, og da har jeg en oppgave som stort bare jeg kan gjøre og utføre. Så det å være borte passer særdeles dårlig. 

Nå sitter jeg her under et pledd og slapper av. Og synes synd på meg selv, sa jeg det? Skulle egentlig i et styremøte, men orket ikke, føler meg overhodet ikke bra. Ikke rart jeg følte meg dårlig da jeg kom hjem, hadde 39 i feber!

Nåvel. Jeg bare håper feberen er borte i morgen. Det må den, jeg har ikke tid til dette her! Uansett, jeg begynner senere i morgen uansett, for det kommer en sånn mann som sjekker brannvarslerne våre osv. Han er her mellom 08:30-09:30, så jeg får ihvertfall sove 1-1 1/2 time ekstra. Godt det ihvertfall. Sukk. Men jeg har tre møter i morgen, så jeg må nok på jobb, om jeg så må krabbe. 

Sa jeg at jeg gleder meg til helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En sånn mann" :fnise:

Håper du får sovet den ekstra tiden! Det er veldig typisk at man våkner tidlig og ikke får sove igjen når man har slike muligheter :( 

Og god bedring!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Ikke frisk som en fisk i dag. Var på jobb halve dagen før jeg kastet inn håndkleet og dro hjem. Sov fra 15-17:30, og deretter tok jeg en laaaang og varm dusj. Det fine med å bo i borettslag der varmtvann er inkludert altså! Kan jo stå i timesvis. Ikke ofte jeg gjør det veldig ofte, men i dag var en sånn dag.

Nå sitter jeg langt under et pledd og tenker gode tanker - jeg må bli frisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Våknet med 39 i feber i dag morges, og siden jeg i utgangspunktet har lav basaltemperatur (jepp, alt man vet siden man er prøver) så er dette høy feber for mitt vedkommende. Så det var bare å holde seg hjemme. Ergerlig, jeg har ikke vært borte fra jobb på 10 mnd, men sånn er det. Ikke noe å gjøre med det. 

Nå ligger jeg under et pledd og gjør ingenting nyttig. Og ser på Dawson's Creek. Litt koselig også. Spiser kjeks og drikker kakao. :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Monstrum skrev:

Hvordan er formen i dag? :)

Formen er mye bedre, regner med å være tilbake på jobb som normalt i morgen. :) 

Er fremdeles litt tett, men det er mye bedre. Og heldigvis ingen feber, det er jo det viktigste! Så i dag har jeg faktisk orket å gjøre en del. Har en aldri så liten arbeidsliste for dagen i dag:

- Vaske tøy: Godt i gang. Første maskin er straks ferdig, skal snart sette på ny.

- Tromle tøy: Godt i gang, hadde en batch fra sent i går (som var omtrent det jeg orket i går), så fått tørket denne.

- Legge på plass tøy: Her hadde det hopet seg opp siden jeg ikke har orket så mye de siste dagene. Det er tatt! 

- Oversette for mamma: Ikke begynt. Mamma reiser til utlandet på en lengre reise på tirsdag og jeg har lovet henne å oversette en del informasjon for henne som må være ferdig til i morgen. Må få gjort veldig snart. Blæh. Selv om det er noe jeg driver med i det daglige så er det liksom "jobb". 

- Finne ukas antrekk. Viktig møte på tirsdag. Må finne ut hva jeg skal ha på meg. 

- Brodere store deler av en julekalender jeg holder på med. Jeg er nå ferdig med 2/3 av kalenderen. Jeg har nå holdt på med den i to år, jeg har bare aldri fått ut finger'n. Vel, den tok jeg tak i da jeg ble syk og det er ikke lenge igjen til jeg er ferdig! Får ta dette i kveld, etter middag. ;) 

- Gå 10 000 skritt. Har gått nesten 7000 allerede, så bør ikke gå lang tid før jeg er ferdig nå. :) 

 

God søndag!

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å finne frem klær for hele uka i går, inspirert av deg. Men latskapen tok meg og jeg fant kun frem til i dag. Bra du føler deg bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...