Gå til innhold

Hva slags musikk liker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv liker jeg best heavy metal. Er egentlig alt etende, men hater programert musikk. 

Anonymkode: 656fd...7b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Liker alt utenom Danseband, country, opera, jazz og blues.

Så du liker ikke musikk?

Anonymkode: fc186...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du liker ikke musikk?

Anonymkode: fc186...ab0

Det finnes andre typer musikk enn de som jeg nevnte.... folk har forskjellig smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg liker alt, men favorittsjangerne mine er rap, alternariv rock og punk-rock, trur eg :)  Eller bere generelt rock. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Favorittsjangrene mine er folkerock, folkemusikk, swing, elektro-swing, jazz og litt rock og metal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye forskjellig, men danseband og EDM klarer jeg ikke å høre på.

De siste konsertene jeg har vært på har alle vært singer/songwriter artister som Suzanne Vega, Anna Ternheim og Melissa Horn, men det er bok litt tilfeldig. Synes det er lite utvalg av spennende artister på besøk i Oslo for tiden. Nå om dagen går det mye i Everlast, Puscifer og Placebo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Hip-hop. Rap. Punk. Opera. Country. Blues. Soul. Funk. Musikaler. Sangene fra en del av Disney-filmene fenger veldig. Også, electro, tror jeg kategorien heter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig veldig mye og misliker en del. Liker ikke dansebandmusikk, liker forholdsvis lite country og det er en del musikk jeg nok vil slite med å like uten at jeg øver meg på det ( feks sliter jeg generelt med eritreisk musikk, som jeg hørte på, her om dagen, fordi den bare er veldig uvant. Lurer på hvordan min eritreiske kollega klarte å venne seg til "vår" musikk) 

Er veldig glad i metal, punk, reggae, ska, rock, blues, mye jazz, gammel disco, visesang, klassisk, en del latino, fado, klezmer, gypsy swing, sigøynermusikk og etterhvert mye musikk fra Balkan. Tror faktisk at jeg har blitt " snikbalkanisert" , for det er relativt langt fra "Ace of spades" til " Ederlezi" ( hør gjerne de andre utgavene om du først forviller deg inn på linken) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye forskjellig. Electronic,rock, folk og symfonisk metal, forskjellig klassisk, og noen guilty pop pleasures

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Nesten alt mulig, og favoritter er rock(Ikkje hardrock) og rap. Eg orka ikkje country som vassendgutane, og heller ikkje stygge norske bands. Liker heller ikkje typiske klissegutt-musikk, typ One direction. Er heller ikkje fan av datamusikk.

men eg liker alt anna :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker musikk med sjel. Det som går på radioen nå til dags har ikke det. HATER listepop. Alternativ rock og indie er favorittene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 22.1.2017 den 9.23, AnonymBruker skrev:

Så du liker ikke musikk?

Anonymkode: fc186...ab0

Jo, men altså ikke nevnte sjangere. 

Jeg synes f eks ikke Frank Sinatra er dårlig, men det blir fort'sove-musikk', alt for rolig. Men på kafé kan den typen musikk gi god stemning. 

 

Danseband holder jeg ikke ut:bond:

Har bare hørt Woodie Guthrie og Johnny  innen country og de  er veldig bra. 

Av Opera og klassisk liker jeg stort sett alt jeg har hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Peanut

Det meste, unntatt danseband og sånt som høres ut som man denger en katt vegg i mellom masse metallskrap :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kanskje klassisk musikk best. Ikke all, langt fra all. Er veldig glad i pianomusikk. Og akustisk gitar. 

Slitsomme "p3-låter" skygger jeg unna, med damer som skriker istedet for å synge. Politiske sanger liker jeg heller ikke! Ikke rap, synes det er slitsomt å høre på. Liker heller ikke så mye metall, selv om jeg har hatt min periode i livet da jeg likte det - men det var liksom veldig kulturelt. 

Jazz liker jeg godt :) hjerneføde! 

Jeg synes John Mayer har noen OK sanger. Pink Floyd og, men de er alt for politiske.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...