Gå til innhold

Jeg bryter meg selv ned!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Som tittelen sier bryter jeg meg selv ned gjennom å løpe etter en fyr som ikke virker interessert nok og som er veldig av og på. Vi har datet litt og han er i perioder veldig interessert, for så å forsvinne. Skjønner selv at han ikke er keen nok, men jeg klarer ikke slippe han. Det hjelper ikke at han hele tiden følger nye, vakre og tilsynelatende kule damer på instagram og blir venn med nye jenter på facebook. Jeg sammenligner meg med disse jentene og vet jeg ikke er like pen og føler meg heller ikke like kul og dette ødelegger selvtilliten. Jeg vil klare å tenke at jeg ikke vil ha noen som ikke vil ha meg, men trenger tips hvis noen har noen? Hvordan kan man glemme en sånn fyr og få opp selvtilliten igjen? Hvis det er relevant er han ganske så kjekk og jeg vet via felles bekjente at han er en "pikenes jens". Jeg er 27 år og han 30.

klem ulykkelig betatt 

Anonymkode: 64d9d...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det, gått i samme fellen selv! 

Eneste som funker er å kutte all kontakt med vedkommende, både fysisk og via sosiale medier. Da slipper du å "mate" forelskelsen din, og slutter til slutt å tenke på fyren. Vet det er hardt og brutalt, men det er effektivt! Jeg var ærlig med fyren jeg var betatt av og sa at jeg trengte en pause pga mine sterkr følelser for han. Vi gikk uten kontakt i 7-8 mnd, idag er vi venner/ff uten at dette plager noen av oss :)

 

Lykke til!

Anonymkode: d361f...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...