Gå til innhold

Hvor store pupper foretrekker du på damene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv synes jeg mellom B og C er det peneste. Liker ikke at dama har for flate bryster, føler ikke at det er så feminint. Men så må det jo stå i stil med kroppen. De fleste jeg kjenner med ganske store pupper er jo ganske store selv. Og det er jeg ikke så tiltrukket av. :)

Hva synes dere er mest ideelt?

Anonymkode: f1854...464

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på om hun er bygd, kraftig eller tynn, høy eller lav. Men personlig liker jeg best store pupper fra C opp til H. Større enn dette blir for stort. Åsså at de henger litt faktisk, de kan også henge mye. Små hengepupper e ikke pent.

Anonymkode: 89727...6d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker puppene som sitter på den dama jeg er glad i.

Den eneste innvendingen jeg måtte ha, er at jeg ikke synes silikon o.l. er noe pent. Liker at brystene er naturlige. Har dog forståelse for at det kan være spesielle grunner for at enkelte opererer.

Anonymkode: 672b7...b20

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv synes jeg mellom B og C er det peneste. Liker ikke at dama har for flate bryster, føler ikke at det er så feminint. Men så må det jo stå i stil med kroppen. De fleste jeg kjenner med ganske store pupper er jo ganske store selv. Og det er jeg ikke så tiltrukket av. :)

Hva synes dere er mest ideelt?

Anonymkode: f1854...464

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer litt an på om hun er bygd, kraftig eller tynn, høy eller lav. Men personlig liker jeg best store pupper fra C opp til H. Større enn dette blir for stort. Åsså at de henger litt faktisk, de kan også henge mye. Små hengepupper e ikke pent.

Anonymkode: 89727...6d1

 

7 timer siden, brownbrown skrev:

DOUBBLE  DD!! :D

Mener dere 60 eller 85 rundt dere? Kan ikke forstå at ikke mannfolk HAR FÅTT DET INN I HODET at en "c" ikke er universalt. LÆR DERE HVORDAN BH-MÅL FUNGERER!

Anonymkode: 6b49f...c02

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Mener dere 60 eller 85 rundt dere? Kan ikke forstå at ikke mannfolk HAR FÅTT DET INN I HODET at en "c" ikke er universalt. LÆR DERE HVORDAN BH-MÅL FUNGERER!

Anonymkode: 6b49f...c02

De er søte da, når de tror de forstår seg på BH-størrelser :P Det er seriøst ikke mange år siden jeg knakk koden selv :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
31 minutter siden, Svinepels skrev:

Bare de ikke henger så er det det samme for meg hvor store de er.

Hvis det er kriteriet, blir det mest sannsynlig ikke store greiene. Selv små pupper henger hos de fleste etterhvert... #tyngdekraft 

Endret av Annetnavn_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Svinepels skrev:

Bare de ikke henger så er det det samme for meg hvor store de er.

 

1 minutt siden, Strixa skrev:

Hvis det er kriteriet, blir det mest sansynlig ikke store greiene. Selv små pupper henger hos de fleste etterhvert... #tyngdekraft 

Have no fear, pelsen har uttrykt at grensa hans går ved 24 år på damene uansett. :P

Anonymkode: bdbff...d34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Have no fear, pelsen har uttrykt at grensa hans går ved 24 år på damene uansett. :P

Anonymkode: bdbff...d34

Da blir han sørgelig alene til slutt... heeeeeelt uten pupp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere damer er heldige ....selv om det hadde vært digg med en dame med størrelse D eller dobbel DD så bryr jeg meg fint lite. min første kjæreste var nesten helt flatbrystet. brydde meg veldig lite, men hun gjore store greier ut av det. hvor store eller små pupper man har spiller ingen rolle for meg og tror det gjelder generelt menn.  kjæresten jeg har nå har også litt mindre pupper enn gjennomsnitet. men det spiller ingen rolle. hun er god som gull fordeom :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk klar over hvor mange som har komplekser for brystene sine? Det er så mange jenter, uansett om de har små eller store, som har på ett eller annet tidspunkt i livene sine tenkt at puppene deres burde vært "sånn eller sånn". I mine øyne viser det ekstremt trangsynt tankegang å spørre hva slags pupper noen foretrekker, fordi alle pupper er forskjellige. 

Skjerp dere.

#allboobsmatter 

Anonymkode: eae75...fdb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også tilføye at en ekte mann ikke bryr seg nevneverdig om størrelse på pupper, eller om hun har silikon eller ei. Det som bør bety noe er hvordan man respekterer hverandre. 

Anonymkode: eae75...fdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Strixa skrev:

Hvis det er kriteriet, blir det mest sannsynlig ikke store greiene. Selv små pupper henger hos de fleste etterhvert... #tyngdekraft 

Indirekte kan du jo tolke det dit hen at jeg synes små pupper er finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo større jo bedre, men de må være ekte. Og brystvortene må være små, liker ikke lange.

Anonymkode: ca60e...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke brydd meg mindre. Små pupper, store pupper, de er like deilige å leke med alle sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Strixa skrev:

Da blir han sørgelig alene til slutt... heeeeeelt uten pupp!!!

Forsvar den uttalelsen er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...