Gå til innhold

Føler han er for kjekk for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en mann over Happn og bestemte meg for å ta kontakt siden det er nytt år og ingen kommer og ringer på døren min. Han virker utrolig hyggelig og interessert i å bli bedre kjent. Vi la hverandre til på snap for noen dager siden, og han er enda kjekkere på snapene han sender. Han ønsker å møtes og det gjør jeg óg, men jeg føler at han er for kjekk for meg.

Jeg har aldri blitt avvist tidligere av menn jeg har møtt over nettet (4 stk), men en gang må vel være den første. Tror jeg har en vinnende personlighet, men jeg har følelsen av at han her er opptatt av utseende av den dumme grunnen at han har spurt om ikke jeg kan sende bilde av meg selv 🙈 Jeg høres patetisk ut, jeg vet, men jeg er vel bare redd for å bli avvist som alle andre. Og ja - jeg er flink til å tenke at det er hans tap om han ikke liker meg og at jeg er bra nok som jeg er, meen jeg blir jo litt stresset selv om.

Noen som har vært i samme situasjon? 😁

Anonymkode: 5663f...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noe av den usikkerheten helt til jeg møter noen menn selv. Innimellom fanger jeg interessen til menn jeg ser på som "kan få hvem som helst", og må da ha en skikkelig oppgiringssamtale med meg selv og stille meg inn i moduset "drit i det - det går som det går" :ler: Bilde er ingen problem å sende, men det er det møtet som kan bli så skumlere enn det trenger være pga overtenking. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bare sende bilder av deg selv på snap, så vet han hvordan du ser ut og du trenger ikke være redd for å skuffe. Jeg snappet en del før min første Tinderdate selv om jeg hater å ta bilde av meg selv. Men følte meg litt tryggere når han fortsatt likte meg da og ville møtes. Da visste han jo hvordan jeg så ut. Følte også at han 'vokste' på meg mens vi snappet og skrev samtidig. Ble mer og mer 'kjent' ansiktet hans og likte det jeg så sammen med personligheten. Og det går sikkert begge veier.

Anonymkode: 286e7...fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Moonwalker skrev:

Har noe av den usikkerheten helt til jeg møter noen menn selv. Innimellom fanger jeg interessen til menn jeg ser på som "kan få hvem som helst", og må da ha en skikkelig oppgiringssamtale med meg selv og stille meg inn i moduset "drit i det - det går som det går" :ler: Bilde er ingen problem å sende, men det er det møtet som kan bli så skumlere enn det trenger være pga overtenking. 

Hvordan går det når du møter disse mennene da? 😊

Jeg finnes jo heller ikke fotogen i det hele tatt, så har mye heller lyst til å møtes enn å sende bilder 😁

Anonymkode: 5663f...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du bare ta deg sammen tenker jeg. Ikke gå rundt å tenk at han er for kjekk, da blir han det også. Dårlig selvtillit luktes lang vei. Gå noen runder med deg selv og mann deg opp. Det nytter ikke å trykke seg selv ned på denne måten.

Det er da uenasett bedre å være en smell enn å gå på en smell? :P  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du klarer vel å sende én vellykket snap? Det holder sikkert til at han sier ja til å møte deg. For du har vel vist han andre bilder av i profilen fra før? Det er jo ikke bare utseende som avgjør om man liker noen. Hvis dere møtes og det ikke klaffer, så kan det jo være kjemien. Min erfaring er at det er kjemien som oftest ikke stemmer, selv om mannen kan være kjekk.

Anonymkode: 076b0...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det når du møter disse mennene da? 😊

Jeg finnes jo heller ikke fotogen i det hele tatt, så har mye heller lyst til å møtes enn å sende bilder 😁

Anonymkode: 5663f...b57

Noen går det bra med, og andre forblir venner/bekjente eller et møte. Som med dates generelt :) Ta sats og gå for det! 

Og send et bilde! Får du et greitt bilde til han, så kan han nå bli positivt overrasket i virkeligheten om du ikke er så fotogen.

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Deron skrev:

Her må du bare ta deg sammen tenker jeg. Ikke gå rundt å tenk at han er for kjekk, da blir han det også. Dårlig selvtillit luktes lang vei. Gå noen runder med deg selv og mann deg opp. Det nytter ikke å trykke seg selv ned på denne måten.

Det er da uenasett bedre å være en smell enn å gå på en smell? :P  

Men han ER veldig kjekk 😂 Har ikke dårlig selvtillit, og det kommer nok til å gå bedre når vi bare har møttes, er mer dette med denne overtenkningen. Er alltid redd for at de ikke skal like meg og jeg har aldri blitt avvist før, men han her er den kjekkeste jeg har skrevet med noensinne!

Vil heller gå på en smell enn være en smell jeg da😜 Bedre for selvtilliten det tenker jeg, men alle er jo forskjellige!

Anonymkode: 5663f...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Moonwalker skrev:

Noen går det bra med, og andre forblir venner/bekjente eller et møte. Som med dates generelt :) Ta sats og gå for det! 

Og send et bilde! Får du et greitt bilde til han, så kan han nå bli positivt overrasket i virkeligheten om du ikke er så fotogen.

Jeg har sendt bilder av meg selv til han, etter å ha tatt 100 stk først. Herre 😱 Skal møte han i helgen så får vi se hvordan det går!

Anonymkode: 5663f...b57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du klarer vel å sende én vellykket snap? Det holder sikkert til at han sier ja til å møte deg. For du har vel vist han andre bilder av i profilen fra før? Det er jo ikke bare utseende som avgjør om man liker noen. Hvis dere møtes og det ikke klaffer, så kan det jo være kjemien. Min erfaring er at det er kjemien som oftest ikke stemmer, selv om mannen kan være kjekk.

Anonymkode: 076b0...049

Jada, har sendt han bilder av meg selv. Det ligger 4-5 bilder av meg i profilen, så han vet jo allerede hvordan jeg ser ut 😉

Anonymkode: 5663f...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han ER veldig kjekk 😂 Har ikke dårlig selvtillit, og det kommer nok til å gå bedre når vi bare har møttes, er mer dette med denne overtenkningen. Er alltid redd for at de ikke skal like meg og jeg har aldri blitt avvist før, men han her er den kjekkeste jeg har skrevet med noensinne!

Anonymkode: 5663f...b57

Du får ikke akkurat noen sympati når du aldri har blitt avvist før. Her på forumet er det mange som har opplevd å bli avvist, uten å lage en slik tråd som du gjør. :)

Anonymkode: 076b0...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å se deg selv i speilet? det eneste du fokuserer på her er hvordan han ser ut, hvordan du ser ut, du må ta 100 bilder før du kan sende, og er på en app hvor man sjekker opp folk kun basert på lokalisasjon og utseende... 
Han ber om ett bilde etter du tydeligvis har fått flere av han, og du mener han er fokusert på utseende...?

Anonymkode: c3757...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er jo bare tull, når TS aldri har blitt avvist før. Det er ingen grunn til at TS skal bli mer spart for avvisning enn andre mennesker.

Anonymkode: 076b0...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...