Gå til innhold

Ble nettopp singel. Trøsteshopping...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter jeg ble dumpet for et par måneder siden har jeg også kjent samme behov som deg. Jeg har kjøpt meg litt nye hverdagsklær (trengte det i grunn), jeg har vært masse med venner - mye penger på kafé, litt på alkohol ;) Mye trening, litt familie. Skal også til frisøren denne uken (endelig, skulle gjerne gjort det før). Og har gjort det fint der jeg bor (har flyttet til). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Jeg har:
  • Gått til frisør/nye klær: v
  • Spilt Sims: v
  • Kjent på sorg grin og snørr: v
  • Ansiktmaske og hjemmespa: v
  • Hengt med venner/familie/firbente: v
  • Drukket sprudlende champiss: v
  • Serier: v
  • Vin: v
  • Sjokolade: v
  • Bedritent kosthold: v
  • Reddet kostholdet: v
  • Sippemusikk/Frozen let it go og filmer: v
  • Spist god mat: v
  • Treg start med dating: v
  • Kom meg på noen dates: v
  • Slutta å date: v
  • Prøvd å forelske meg i han kjekkasen "som er så bra osv": v
  • Trent: v
  • Latt tiden gå, gå og gå: v
Spoiler

Det har ikke hjulpet i det hele tatt så ny strategi blir å være busy, selv om det ikke er anbefalt for da pusher man ting bort. Men jeg vet rett og slett ikke flere råd. Så nå har jeg planer hver uke i februar, reise til en venninne i mars, hyttetur, natur, bøker pluss lære meg noe nytt som jeg ellers kanskje ikke hadde lært meg (desp). :( 

 

Anonymkode: f9051...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode råd og tips! Å holde seg busy er litt vanskelig nå som jeg er mellom jobber... Men har bestilt helgetur til Spania, og vurderer å reise til Sverige i nedte helg. Tar med barnet mitt, så blir henne og meg.

 

Tror dere ikke at han sendte melding i natt om at han vil være vennen min igjen... Etter å ha vært utro mot meg, dumpa meg før jeg rakk å dumpe han, og så vil han plutselig ha meg tilbake... Not happening. Han har gjort meg for mye vondt...

Anonymkode: d91ba...328

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Wiggins skrev:

Du blir ikke lykkeligere av å kjøpe ting. Les denne historien: http://www.nettavisen.no/na24/michelle-kjpte-ingenting-pa-ett-ar---sparte-200000-kroner/3423302695.html

 

 

Har lest den, og syns ikke man skal trenge å gå med hullete bukser om man ikke må.

Noe som gir meg tilbake lykken, er å vite at jeg har leiligheten min, og har "fått den tilbake" på et vis, etter at kjæresten ødela alt han tok i, og skitna til alt mens han var her. Nå slipper jeg å vaske gulvene hver eneste dag, og slipper å vaske servanten på badet og rundt doen tre ganger om dagen. 

Jeg har fremkalt feriebilder i dag, og kjøpe mange RIBBA-rammer på IKEA, og skal endelig lage den bildeveggen jeg har planlagt i så mange år. Den veggen skal fylles med minner fra de beste stundene med mitt barn, og vil gjøre så godt å se bort på den veggen og minnes alle de vakre stedene vi har vært, og hvor mye vi har kost oss. Jeg har også fremkalt et portrettbilde i sort-hvitt jeg tok av mitt barn på nyttårsaften, forstørret i stort format, og skal få henge i stua. Har også kjøpt bildehyller på IKEA, og skal henge opp i gangen slik at barnehagebilder/skolebilder, innrammede tegninger etc, skal få stå oppå. Det ble også et par nye sko til mitt barn, som ble overlykkelig over de fine skoene. Har blitt invitert på London-tur, men tviler på at jeg har råd, men det hadde vært fint, der har jeg aldri før vært, så skal se om jeg får det til på et vis likevel. Og har fått en bok i posten i dag, som jeg skal begynne å lese på i morgen. Forsøker å holde meg opptatt og igang, og finner på alt mulig for å ikke fokusere på han. Treningsklær hadde faktisk vært noe... Har lenge hatt lyst til å begynne å trene igjen... 

Anonymkode: d91ba...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste jeg vet er å danse i undertøyet! Vet det er sykt klisje, og kanskje vanskelig å få til hvis du bor med barn men hvis du har et øyeblikk alene er det bare å sette på kjempehøy musikk og stille seg opp midt i stua. Finn masse gamle slagere, sanger du synes er morsomme. Du blir varm i kroppen og får rørt deg så kan du slenge deg ned på sofaen/senga litt andpusten utenom å trenge en armkrok akkurat da. Lykke til ts. Sender en klem

Anonymkode: 30b28...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...