Gå til innhold

Ble nettopp singel. Trøsteshopping...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble nettopp singel, og trenger å muntre meg selv opp litt, så tenkte å kjøpe noe fint til meg selv. Men jeg er helt tom for ideer. Ensom på en lørdagskveld sitter jeg her uten noe å gjøre. Hva ville du ha kjøpt deg om du var en nydumpa, singel, ensom jente?

Anonymkode: d91ba...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan sangen. Vel, jeg må trøsteshoppe. Må ha en oppmuntring. Men hva kan jeg muntre meg selv opp med? Noen gode forslag?

Anonymkode: d91ba...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god bok. Chick-lit eller noe annet lettlest. 

Anonymkode: 38472...619

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig kjøpt meg fem nye bøker. Noen god bok å anbefale meg? 

Anonymkode: d91ba...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormlight archive, av Brandon Sanderson (high-fantasy)

Eller

When Marnie was there (finnes også en film av Ghibli)

Eller

Alt av Oscar Wilde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres litt usannsynlig ut at shoppingen skal trøste deg om du ikke kommer på noe du finner glede i.

Med det sagt, så føler jeg meg alltid bedre med en ny, smashing kjole, så jeg ville gått for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke (feelunique, blivakker, etc), sko og klær (asos, missguided, topshop)

Anonymkode: 89914...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usannsynlige mengder sjokolade. 
Deretter ville jeg planlagt en skikkelig make-over: ny frisyre, nye briller, knallrød leppestift, og et nytt og stilig hverdagsantrekk, slik at jeg kan se smashing ut på en helt vanlig tirsdag. 
 

Anonymkode: 09d34...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Investér i egenpleie, frisør og trening. Eller kanskje fikse neglene? Noe som får deg til å føle deg fresh. Investér penger i venner også. For eksempel en vennekveld på byen eller filmkveld og mat hjemme. Har du noen hobbyer, kan dette også være kjekt å bruke penger på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: ikke bruk mer penger enn du har råd til selv om du er dumpa

Anonymkode: 54811...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og kanskje noe nytt til leiligheten? 

Anonymkode: 89914...ee4

Hva da? 

Anonymkode: d91ba...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble nettopp singel, og trenger å muntre meg selv opp litt, så tenkte å kjøpe noe fint til meg selv. Men jeg er helt tom for ideer. Ensom på en lørdagskveld sitter jeg her uten noe å gjøre. Hva ville du ha kjøpt deg om du var en nydumpa, singel, ensom jente?

Anonymkode: d91ba...328

Pledd, sjokolade, peis, vin, katt, hest, hund, sebra, pinnsvin, hytte og musene til askepott.

Anonymkode: f9051...722

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid det er kos å se serier jeg. Elsker koselige jenteserier eller de som er litt mer spennende. Da kan tiden fly, slik som når en spiller sims. Trøsteshopping har jeg også erfaring med. Spesielt det på salg hos nelly.com. Spiser mye godt (takeaway, is, godteri, pepsi max, vin...) :) Kjøper av og til så mye sushi at jeg ber om to sett pinner hahaha. Finner mye selskap i dyr også (går i stallen og har katt). Samt avtaler mye med venninner. Restaurant, kino, bytur, venninnekvelder eller bare chille hos hverandre. Bare å chatte med de over facebook er også kos. Tok også oppigjen gamle hobbyer og interesser samt prøver ut ting jeg alltid har kunnet tenkt meg men aldri fått meg til å gjøre før nå. Prøv å bruk tiden og pengene på noe som vil gi deg glede. Om det så er nye sko, pizza levert på døren eller et dansekurs :) 

Anonymkode: 1d635...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette gir meg glede. Men tror faktisk at jeg skal se om jeg finner en varmeflaske. Så kan jeg ha noe varmt i sengen, selv om jeg er alene. Savner virkelig armkroken hans om natten. 

Nå skal jeg begynne på en ny bok. Har en haug å velge mellom, så går ikke tom for litteratur på en stund, og greit er det siden jeg ikke orker mine egne tanker for tiden.

Jeg vurderer å få frokost levert på døren en morgen. Heldigvis har jeg barn å dele den med. Stusselig alene. Ellers tror jeg at jeg endelig skal få forstørret et bilde til stua, som jeg tok på sommerferie, forstørre det så stort at det blir som å være på stranda, hjemme i stua. 

Likevel, føler meg helt tom. Trenger vel aller mest en god venn. Skulle gjerne hatt en venn som stilte seg til disposisjon, så jeg kunne sovet på arma hans om natta. Trenger det virkelig akkurat nå. Singellivet er ikke noe for meg. 

Anonymkode: d91ba...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...