Gå til innhold

Hva er han ute etter? Har snakket mye på nett..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har snakket over nett i noen få måneder nå, så å si hver dag. Da han første gang spurte om å møtes kom han med forslaget om at han kanskje kunne overnatte og.. jeg ønsker et seriøst forhold, og er ikke ute etter noe "one night stand", syns bare det var litt rart å spørre om å overnatte hos en man ikke har møtt i virkeligheten før, men jeg har aldri hatt kjæreste før:sjenert: høres det ut som en seriøs fyr?

Anonymkode: 2dafc...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei. ikke overnatte. da har han allerede planlagt hva han vil. han høres ikke seriøs ut. hilsen mann 26

btw. jeg bruker denne taktikken selv, med engang man sover i samme seng så blir det lett resultert i sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

nei. ikke overnatte. da har han allerede planlagt hva han vil. han høres ikke seriøs ut. hilsen mann 26

btw. jeg bruker denne taktikken selv, med engang man sover i samme seng så blir det lett resultert i sex

Men er det så mange som gidder å bruke så "mye tid" på å snakke på nettet dersom de bare var ute etter sex? På den annen side når jeg tenker meg om så har vi faktisk ikke snakket om sånne "personlige ting" annet enn det helt vanlige som hva en jobber med, og bor du i leilighet eller hus..  men viss han kun ønsker sex så er vel enklere måter å skaffe det på, gjennom prostituerte osv?

Anonymkode: 2dafc...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor han langt vekke i fra deg? Hvis dere skal drikke litt vin osv så tenker han kanskje at det er enklest. Men han har nok og et håp om å få seg noe. Men det styrer jo di selv.

Anonymkode: c9fa4...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det så mange som gidder å bruke så "mye tid" på å snakke på nettet dersom de bare var ute etter sex? På den annen side når jeg tenker meg om så har vi faktisk ikke snakket om sånne "personlige ting" annet enn det helt vanlige som hva en jobber med, og bor du i leilighet eller hus..  men viss han kun ønsker sex så er vel enklere måter å skaffe det på, gjennom prostituerte osv?

Anonymkode: 2dafc...1a4

ja, det kan jeg love deg , er mange menn som er desp nok til å bruke mye tid på å komme ned i trusen på noen. men for all del, kan være han har genuine tanker. men overnatting  er veldig mistenksom. det hadde ringt noen bjeller

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har snakket over nett i noen få måneder nå, så å si hver dag. Da han første gang spurte om å møtes kom han med forslaget om at han kanskje kunne overnatte og.. jeg ønsker et seriøst forhold, og er ikke ute etter noe "one night stand", syns bare det var litt rart å spørre om å overnatte hos en man ikke har møtt i virkeligheten før, men jeg har aldri hatt kjæreste før:sjenert: høres det ut som en seriøs fyr?

Anonymkode: 2dafc...1a4

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har snakket over nett i noen få måneder nå, så å si hver dag. Da han første gang spurte om å møtes kom han med forslaget om at han kanskje kunne overnatte og.. jeg ønsker et seriøst forhold, og er ikke ute etter noe "one night stand", syns bare det var litt rart å spørre om å overnatte hos en man ikke har møtt i virkeligheten før, men jeg har aldri hatt kjæreste før:sjenert: høres det ut som en seriøs fyr?

Anonymkode: 2dafc...1a4

Hmm.. Hvor gamle er dere?Det høres jo litt merkelig ut.

Endret av amba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det så mange som gidder å bruke så "mye tid" på å snakke på nettet dersom de bare var ute etter sex? På den annen side når jeg tenker meg om så har vi faktisk ikke snakket om sånne "personlige ting" annet enn det helt vanlige som hva en jobber med, og bor du i leilighet eller hus..  men viss han kun ønsker sex så er vel enklere måter å skaffe det på, gjennom prostituerte osv?

Anonymkode: 2dafc...1a4

Noen menn er villige til å gå veldig veldig langt for å få seg noe. Det er jo selve "jakten" som er moro... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det så mange som gidder å bruke så "mye tid" på å snakke på nettet dersom de bare var ute etter sex?

Anonymkode: 2dafc...1a4

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue

Har du ikke møtt han før plasserer du han på et hotell. Synes det høres litt rart ut at han foreslår å ligge over. 

Om han er ute etter kun sex, eller noe mer finner du ut. Du kan f.eks si at du ikke er klar for sex enda? Avlyser han da planen om å møte deg vet du hva han var ute etter. Spør han om det du lurer på, gode ting tar tid. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Har du ikke møtt han før plasserer du han på et hotell. Synes det høres litt rart ut at han foreslår å ligge over. 

Om han er ute etter kun sex, eller noe mer finner du ut. Du kan f.eks si at du ikke er klar for sex enda? Avlyser han da planen om å møte deg vet du hva han var ute etter. Spør han om det du lurer på, gode ting tar tid. :) 

Glemte å si at han bor i samme by (da blir det vel kanskje enda tydeligere at han kun er ute etter sex?)... jeg vet ikke om han er forelsket eller noe, men han hadde vel gitt meg rundt 3 komplimenter som jeg kan huske. Vi har aldri snakket om sex heller det tror jeg ville blitt litt rart om jeg tok opp i og med at jeg vet i grunn ikke om vi kun er venner eller hva han vil:)

Anonymkode: 2dafc...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...