Gå til innhold

Hvordan vite at han har kommet inni deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vet man at han har kommet inn i deg? På meg renner det aldri ut? Er det fordi at han kom lite eller Ka?

Anonymkode: 17351...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker det fordi han er inni meg når han kommer...

Anonymkode: 629f5...b74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker godt når han kommer uten å måtte se eller kjenne "hvitevarene". ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg tar det gjerne to til tre timer før det kommer ut, og noen ganger avgir han mindre mengde sperm enn andre ganger. Har noe å gjøre med hvor tent han er når han kommer sier mannen min, mohaha😁

Vær ellers litt obs på om han har lurt deg på forhånd altså noe tidligere på dagen,kanskje runket seg ferdig og dermed ikke har mer å gi deg ? Er jeg usikker krever jeg full sprut jeg da!😆et par timer senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er inni meg og sier "jeg kommer". Eller så må jeg spørre om han kom. Han er så stille.. 

Anonymkode: c0a6f...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han er inni meg og sier "jeg kommer". Eller så må jeg spørre om han kom. Han er så stille.. 

Anonymkode: c0a6f...389

Oi. Får han ikke rykning engang? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner at sæden pumper ut av penisen. Pleier å gå og tisse rett etterpå for å forhindre uvi, og da pleier det å renne ut. Evt setter jeg meg på huk i dusjen og skyller sæden vekk.

Anonymkode: 939e8...286

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de fleste kan jeg kjenne at det rykker i penisen når det går for de, andre er helt umulig å kjenne det på. Er sæden deres litt tyktflytende tar det også litt tid før det renner ut. Jeg synes faktisk det er litt pirrende jeg når det sakte renner ut i buksa mi. Jada jeg er litt rar sikkert ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det inni meg når det skjer. 

Anonymkode: d1b39...cb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det på hele kroppen hans når han kommer, også må jeg alltid ha et lite håndkle siden det renner ut i store mengder med èn gang jeg reiser meg :fnise: Av og til synes jeg det er litt irriterende, skal jeg noe etterpå så putter jeg faktisk en tampong oppi fordi det fortsetter å dryppe ut i mange timer etterpå og det er så ubehagelig å bli våt i trusa. Eller så setter jeg meg en god stund på do om jeg har tid. Så nei, det skal vel ikke være vanskelig å merke når fyren kommer? Har aldri opplevd med noen andre enn typen heller at det renner ut med én gang de har trukket seg ut. Kanskje han bare har veldig lite sperm på "tanken"? 

Anonymkode: 82f09...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg kjenner det ved at han blir ekstra hard og stor rett før han kommer og kjenner også varm sæd fyller meg opp.Og du merker det på kroppen hans. Men de fleste stønner jo ekstra mye under orgasmen, er rart at han er helt stille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...