Gå til innhold

Var det vulgært eller morsomt at Jegertvillingene spurte Sinnasnekkeren om han hadde fått "haill"?


penny_

Var det vulgært eller morsomt at Jegertvillingene spurte Sinnasnekkeren om han hadde fått "haill"?   

131 stemmer

  1. 1. Var det vulgært eller morsomt at Jegertvillingene spurte Sinnasnekkeren om han hadde fått "haill"?

    • Det var vulgært
      39
    • Det var morsomt
      45
    • Jeg bryr meg ikke
      47


Anbefalte innlegg

På 22.1.2017 den 20.05, Sirah skrev:

Vulgært. Kan ikke fordra dem.

Enig! Har lyst å gjemme hode bak en pute, hver gang de er på tv. 

Liker de ikke! Synes de er ufyselige både i oppførsel og snakk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

1 time siden, kattjaa skrev:

Det fantes ikke vulgært en plass!

Jegertvillingene er jo bare barnematen i forhold til jegertrillingene :smoke::smoke::smoke:

http://www.tv2.no/v/966987/

Tror det var i episode 2 Edel spurte en av tvillingene om å få låne en (brukt) tampong :hoho:

 

Å spørre noen om låne en brukt tampong er bare ekkelt og vulgært. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Linnpinn9 skrev:

Å spørre noen om låne en brukt tampong er bare ekkelt og vulgært. 

Javisst er det vulgært, men hele rollefiguren hennes i Dritseint er jo vulgær.

http://www.cdn.tv2.no/images?imageId=6067056&panow=100&panoh=63.817663817663814&panox=0&panoy=14.326414326414326&heightw=34.94318181818182&heighth=100&heightx=35.51136363636363&heighty=0&width=1200&height=630

Edel ER vulgær (og vi som tåler sånt digger det), men jegertvillingene? Not so much.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt her jeg kommer fra, det er sånt man sier med et lite glimt i øyet når man er på fisketur. Synes sinnasnekkerens reaksjon var morsom. 

Helt ærlig så trodde jeg vi hadde lært dette utrykket bort til tilstrekkelig mange folk sørfra, til at de kunne det. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Birdo skrev:

Lurer på hvor mye folk hadde klikka om han hadde spurt de om det🤔

Deler av KG hadde tatt fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var morsomt! Til tross for at jeg er sørfra, gammel og litt prippen bare elsker jeg disse to jentene! Tenk på kunnskapen de besitter, de kunne klare seg i ukesvis aleine i villmarka, de er gode mot hverandre og hundene sine og de gir blaffen i det overfladiske kvinneidealet de fleste andre kjendiser står for. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er gjennomført i alle fall, gjennomført udannede og vulgære, men det har de vel til felles med mange andre "kjendiser" som har droppet ut av skolen og lever et liv som ikke ligner på det "vi" lever. De har blitt kjente fordi noen skjønte at det gikk an å tjene penger på å vise dem fram. På samme måte som bloggere er kjente fordi noen andre tjener penger på å pushe dem foran seg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 11.18, Blåklokke skrev:

Jeg synes det var morsomt! Til tross for at jeg er sørfra, gammel og litt prippen bare elsker jeg disse to jentene! Tenk på kunnskapen de besitter, de kunne klare seg i ukesvis aleine i villmarka, de er gode mot hverandre og hundene sine og de gir blaffen i det overfladiske kvinneidealet de fleste andre kjendiser står for. 

signerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, February 20, 2017 den 1.59, Birdo skrev:

Lurer på hvor mye folk hadde klikka om han hadde spurt de om det🤔

Haha, hadde vel blitt ramaskrik :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...