Gå til innhold

Jeg spår deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil gjerne bli spådd når det gjelder helse, økonomi og renovering. Helsa går litt opp og ned, men jeg får god behandling. Og gjør mye selv for å bli bedre , feks sunt kosthold og litt trening. Jeg er 80% ufør.

Holder på å pusse opp et lite hus, men føles som om det er så mange kjepper i hjulene, først og fremst økonomien, som har stagnert grunnet at jeg ikke får solgt ei lita boligtomt som jeg skulle bruke som grunnlag for oppussingen. Den har ligget ute for salg i to år nå. Er helt avhengig av at dette går iorden, siden jeg må leie hjelp til nesten alt.

Ellers er jeg en positiv person, som prøver å leve i nuet og har det bra alene, men selv for meg så tærer det på livskvaliteten når iskalde vinder bokstavelig talt blåser rett inn og jeg ikke har tjangs til å fikse det slik situasjonen er nå. 

Anonymkode: aff6c...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemelding!

Du er viktig for noen mennesker i livet ditt, selv om du ikke tror på meg. Å være sentral for få mennesker kan ha mye å si. Det kan være du ikke opplever at du er viktig, men det er normalt for de fleste som er viktige. Å være ydmyk og åpen er normale trekk for viktige mennesker, og noen ganger vil de derfor ikke forstå at de gjorde en forskjell. Jeg ville sagt at du ikke burde tvile på din verdi, men jeg kan ikke overbevise deg om du opplever noe annet. Men jeg vet at du er eller kan bli ekstremt viktig i noens liv, om det er nevø eller kollega

Anonymkode: de779...359

Takk for nok et svar. Du traff ikke meg helt som person, for jeg vet jeg er viktig i manges liv (også pga jobben min), men vennskap har en tendens til å bli noe ensidig; jeg er viktig i situasjoner hvor andre sliter eller har det tungt, glemmes ellers. 

Takk for tiden din, det var i alle fall spennende å se om noe kunne stemme :) 

Anonymkode: 28d9d...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Dette er for lite innlegg

Du er en typisk null-bullshit type. vet ikke hva jeg burde si. Nyt denne ukens vin

Anonymkode: de779...359

 Vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...