Gå til innhold

Jeg spår deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne bli spådd!

Jeg er redd jeg spør om noe så kjedelig som kjærlighetslivet. Jeg har nettopp brutt ut av et "forhold" med en fantastisk mann. Bruddet var helt gjensidig, vi var bare for forskjellige, vi ville ikke kunne få det til å gå opp på lang sikt. Jeg har elsket én eneste man i mitt liv, men da det forholdet røk for en del år siden var det noe inni meg som endret seg og jeg har ikke klart å føle noe spesielt for en mann siden da. Sommerfugler i magen har uteblitt, og de få forholdene jeg har innledet siden den gang har blitt innledet med hjernen, ikke med hjertet. Jeg er høyt utdannet og glad i jobben min, men har lett for å føle meg nedfor og mindreverdig. Jeg ønsker meg inderlig en partner jeg kan være komfortabel med, og som jeg kan dele alt, spesielt de små tingene, med. Hva livet bringer generelt sett er jeg ikke så opptatt av, jeg har utviklet meg til å kunne ta ting mer som de kommer, men jeg er ensom og ønsker meg en parter. Hvordan er utsiktene mine? Når og hvordan vil jeg finne noen?

Anonymkode: 97905...257

Dessverre er den type mann du ser etter sjelden. Du er en sjelden personlighet selv, så dette er en vanskelig prosess. Jeg ser for meg at det er mer sannsynlig at du finner en bra match på internett (forum, MMO) enn i virkeligheten. Har du nerdeinteresser kan du kanskje finne en bra match der, men jeg tror du fortsatt vil ha problemer.

Husk at den som passer deg ikke vil være a4, og det er ikke lurt å dømme menn slik de flest dømmer dem. Den som passer deg vil kanskje virke sær og frastøtende for vennene dine om de visste alt om han, men det er du som skal vie livet ditt til han og din mening er den eneste som gjelder.

Dessverre kan jeg ikke si annet enn at din match vil være gjemt for deg ved første øyekast. Men du må også vise skepsis slik at du ikke blir manipulert/ lurt av noen som vil deg vondt

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt rett! Kjenner jeg blir satt ut her.. Jeg må spørre deg om hvordan fremtiden med ektefellen ser ut? vi er i en skillevei når det gjelder ekteskapet. Vi har begge sviktet hverandre på det groveste.

Anonymkode: 18d2a...279

Jeg vet ikke hvor etisk det vil være for meg å kommentere det

Anonymkode: de779...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne bli spådd! :)

Jeg ønsker gjerne å få svar på to ting, kjærlighetslivet og helse. Jeg har vært syk i 5 år og jeg tar det svært tungt. Har blitt frastjålet livet jeg burde ha levd. Det er for øyeblikket ikke noen kur for sykdommen, men det forskes en del på. Vil det komme en kur? Vil eventuelt denne kuren gjøre meg frisk, slik at jeg kan leve livet?

Det har vært nokså stille på kjærligetsfronten de siste åra. Nå nylig datet litt jeg men jeg har ikke hørt noe særlig den siste tiden. Skal jeg glemme ham? Vil jeg finne kjærligheten dette året?

Anonymkode: eca2e...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

jeg er 24 år, singel (har vært singel i snart ett år, og det var kun et kortvarig forhold, og før det var jeg singel i flere år), bor alene, og har mye kontakt med familien min. Har ikke fast jobb og sliter litt økonomisk pga dette, har vært trangt (økonomisk) i mange år. Jeg liker strikking og andre typiske hobbyaktiviteter, bruker mye tid hjemme alene med meg selv, og liker det godt. Mennesker sliter meg ofte ut. Den siste boken jeg leste var The girl on the train, som jeg likte. Akkurat nå ser jeg på tilfeldige auditioner på youtube. Liker flanellsengetøy skikkelig, det er så mykt og godt, og jeg kjøpte et nytt et i går, gleder meg til å ta det på sengen min og kanskje jeg også skal ta et bad, barbere leggene, for da blir det ekstra godt å legge seg. Pjoh, SEKS linjer, endelig! 

- Eva

Anonymkode: ab737...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg kunne si det traff, men det gjorde ikke det; morsomt likevel :) Mulig infoen jeg ga er litt snever, for jeg kommer veldig godt overens med flere på jobb, og vet jeg er godt likt, men opplever at jeg ikke blir viktig nok for de fleste.

Anonymkode: 28d9d...2f8

Takk for tilbakemelding!

Du er viktig for noen mennesker i livet ditt, selv om du ikke tror på meg. Å være sentral for få mennesker kan ha mye å si. Det kan være du ikke opplever at du er viktig, men det er normalt for de fleste som er viktige. Å være ydmyk og åpen er normale trekk for viktige mennesker, og noen ganger vil de derfor ikke forstå at de gjorde en forskjell. Jeg ville sagt at du ikke burde tvile på din verdi, men jeg kan ikke overbevise deg om du opplever noe annet. Men jeg vet at du er eller kan bli ekstremt viktig i noens liv, om det er nevø eller kollega

Anonymkode: de779...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er den type mann du ser etter sjelden. Du er en sjelden personlighet selv, så dette er en vanskelig prosess. Jeg ser for meg at det er mer sannsynlig at du finner en bra match på internett (forum, MMO) enn i virkeligheten. Har du nerdeinteresser kan du kanskje finne en bra match der, men jeg tror du fortsatt vil ha problemer.

Husk at den som passer deg ikke vil være a4, og det er ikke lurt å dømme menn slik de flest dømmer dem. Den som passer deg vil kanskje virke sær og frastøtende for vennene dine om de visste alt om han, men det er du som skal vie livet ditt til han og din mening er den eneste som gjelder.

Dessverre kan jeg ikke si annet enn at din match vil være gjemt for deg ved første øyekast. Men du må også vise skepsis slik at du ikke blir manipulert/ lurt av noen som vil deg vondt

Jeg vet ikke hvor etisk det vil være for meg å kommentere det

Anonymkode: de779...359

Skjønner...Så jeg forstår det slik at terapien er forgjeves og at vi i grunnen prøver å piske en død hest. Ikke noe problem for min del om du kommenterer det, kan vel ikke bli verre en det er nå. Men takk for svar uansett :) 

Anonymkode: 18d2a...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eneste krav er at du må skrive 1 avsnitt på minst 6 linjer om deg selv og livet ditt. Du kan alternativt linke til et innlegg du har skrevet som er minst så langt. Spådommen min kan enten handle om deg, om kjærlighetslivet ditt eller andre aspekt ved livet ditt

Anonymkode: de779...359

Atte hæææ`??? Hjelpes for et strengt kriterium for kort, jeg føler jeg blir skikkelig provosert i livet mitt og kvelden er nok ruinert. For å gjøre den likere bør du gi meg et kort på hvordan neste uke blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lever i et langvarig samboerforhold med to felles barn. Jeg har ingen følelser igjen for han, vi krangler mye og har ingen form for fysisk nærhet. Jeg drømmer om et annet liv, jeg tenker daglig på en jeg ble kjent med for mange år siden. Jeg har en dårlig betalt jobb og lavere utdanning. Lurer på kjærlighetslivet og jobb og eventuelt utdanning. Hsr et helseproblem som er en stor psykisk belastning for meg. Kan helsevesenet hjelpe meg mer enn de allerede har gjort? Jeg er ulykkelig i mitt eget liv.

Anonymkode: e526b...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har noe av samme problemet når det gjelder kjærlighetsliv. Du har ikke helt funnet din "sjanger". Når man er en allsidig og en åpen person kan det være vanskelig å finne en som passer. Du vil nok ha problemer med å finne den som passer deg, dessverre. Ta sjanser og bli kjent med deg selv, så vil du lettere finne noen. Men en allsidig type personlighet som deg er sjelden, å finne kjærligheten vil være vanskelig

Anonymkode: de779...359

Takk for svar. Må innrømme at jeg ikke helt kjenner meg igjen i beskrivelsene her, hverken når det gjelder jobbmuligheter eller personlighetsmessig. Tror nok heller ikke det er så mange andre som vil beskrive meg som en åpen og allsidig person. Men som sagt, takk likevel :)

Anonymkode: cfb66...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil.. Tok et valg i våres, kom meg ut av et samboer forhold som ikke var bra for noen av oss. Startet opp på en utdanning jeg lenge har ønsket i høst. Har datet en snill og god mann i høst og i vinter. Men nå de siste ukene har eks'n blitt veldig "på" selv pm han har ny dame. Dette forvirrer meg, jeg blir usikker på om jeg har gjort det rette og med tanke på kjærlighet og skole.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne bli spådd! :)

Jeg ønsker gjerne å få svar på to ting, kjærlighetslivet og helse. Jeg har vært syk i 5 år og jeg tar det svært tungt. Har blitt frastjålet livet jeg burde ha levd. Det er for øyeblikket ikke noen kur for sykdommen, men det forskes en del på. Vil det komme en kur? Vil eventuelt denne kuren gjøre meg frisk, slik at jeg kan leve livet?

Det har vært nokså stille på kjærligetsfronten de siste åra. Nå nylig datet litt jeg men jeg har ikke hørt noe særlig den siste tiden. Skal jeg glemme ham? Vil jeg finne kjærligheten dette året?

Anonymkode: eca2e...a17

Å kommentere om det kommer en kur er nok noe uetisk så jeg hopper over det

Du trenger å beholde ditt sosiale liv. Prøv å holde på alle de sosiale impulsene du får uten å slite deg selv ut. Det er selvsagt vanskelig å finne noen i din situasjon, så det eneste du kan gjøre er å prøve ha noe sosial kontakt. Mange møter sin kjære gjennom venner. Du er en bra match, ikke betvil det, men det er vanskelig å finne noen når man sliter med sykdom. Livet kan være vanskelig, men ikke glem hvem du er og hva som gjør at du skiller deg ut. Dessverre er det ingen snarveier for å finne noen

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

jeg er 24 år, singel (har vært singel i snart ett år, og det var kun et kortvarig forhold, og før det var jeg singel i flere år), bor alene, og har mye kontakt med familien min. Har ikke fast jobb og sliter litt økonomisk pga dette, har vært trangt (økonomisk) i mange år. Jeg liker strikking og andre typiske hobbyaktiviteter, bruker mye tid hjemme alene med meg selv, og liker det godt. Mennesker sliter meg ofte ut. Den siste boken jeg leste var The girl on the train, som jeg likte. Akkurat nå ser jeg på tilfeldige auditioner på youtube. Liker flanellsengetøy skikkelig, det er så mykt og godt, og jeg kjøpte et nytt et i går, gleder meg til å ta det på sengen min og kanskje jeg også skal ta et bad, barbere leggene, for da blir det ekstra godt å legge seg. Pjoh, SEKS linjer, endelig! 

- Eva

Anonymkode: ab737...8a2

Du er en fin person, men jeg ser noe motgang i livet ditt. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hadde du ikke vært syk hadde du beriket mange menneskers liv. Du kan fortsatt endre nettvennene dine sine liv. Du virker åpen og genuin, positiv. Jeg ønsker deg alt godt. Fortsett å se det positive. Vit at mange setter pris på deg. Vit at verden er urettferdig

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner...Så jeg forstår det slik at terapien er forgjeves og at vi i grunnen prøver å piske en død hest. Ikke noe problem for min del om du kommenterer det, kan vel ikke bli verre en det er nå. Men takk for svar uansett :) 

Anonymkode: 18d2a...279

Jeg tror ikke jeg burde kommentere det

2 minutter siden, O.G. skrev:

Atte hæææ`??? Hjelpes for et strengt kriterium for kort, jeg føler jeg blir skikkelig provosert i livet mitt og kvelden er nok ruinert. For å gjøre den likere bør du gi meg et kort på hvordan neste uke blir.

Neste uke er preget av en eksotisk type vin ;)

Anonymkode: de779...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan 2017 blir for meg. 

Jeg er nå 29, singel og har en god jobb, bra familie og gode venner. Har slitt med angst Lenge og prøver å få bedre selvfølelse. 

Anonymkode: b647f...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Neste uke er preget av en eksotisk type vin ;)

Anonymkode: de779...359

Hvilket kort sa det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å kommentere om det kommer en kur er nok noe uetisk så jeg hopper over det

Du trenger å beholde ditt sosiale liv. Prøv å holde på alle de sosiale impulsene du får uten å slite deg selv ut. Det er selvsagt vanskelig å finne noen i din situasjon, så det eneste du kan gjøre er å prøve ha noe sosial kontakt. Mange møter sin kjære gjennom venner. Du er en bra match, ikke betvil det, men det er vanskelig å finne noen når man sliter med sykdom. Livet kan være vanskelig, men ikke glem hvem du er og hva som gjør at du skiller deg ut. Dessverre er det ingen snarveier for å finne noen

 

Takk! :) Kan du si noe om jeg kommer til å bli frisk (kur eller ikke)?

Jeg gjør slik som du sier nå, holder på det sosiale men samtidig prøve å ikke slite meg ut :) Med mindre jeg får noen nye venner eller bekjente vet jeg ikke om jeg kommer til å møte min kjære via venner :forvirret: Kan du si noe om den nylige daten jeg har hatt? Er han noe å satse på?

Anonymkode: eca2e...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du er en fin person, men jeg ser noe motgang i livet ditt. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hadde du ikke vært syk hadde du beriket mange menneskers liv. Du kan fortsatt endre nettvennene dine sine liv. Du virker åpen og genuin, positiv. Jeg ønsker deg alt godt. Fortsett å se det positive. Vit at mange setter pris på deg. Vit at verden er urettferdig

Anonymkode: de779...359

At jeg går igjennom noe motgang NÅ, eller at det kommer til å komme noe? 

Alle vet vel at verden er urettferdig. Ser du ikke noe mer? :) 

- Eva

Anonymkode: ab737...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29, har delt omsorg for et barn på 4 år og har vært ulykkelig forelsket i en mann de siste 2 årene (ikke barnefar). Han er nå i et forhold med en annen. Jeg har ikke hatt noe hell i kjærligheten de siste årene, og lurer veldig på om det vil endre seg i 2017.. Kommer jeg til å endelig få det til å klaffe med noen dette året? Eller blir det bare flere smeller?:/ 

Anonymkode: 52bcd...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker bli spådd

Er det rette valget å flytte fra byen jeg bor nå til utlandet med faren til yngste barnet mitt.

Kommer jeg og han bli værende sammen er vi rette for hverandre.

Kommer jeg til å få jobb i utlandet og kommer det å bli fint der.

Hvordan blir det med hus leilighet kjøper vi noe sammen?

 

Anonymkode: 9b51f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lever i et langvarig samboerforhold med to felles barn. Jeg har ingen følelser igjen for han, vi krangler mye og har ingen form for fysisk nærhet. Jeg drømmer om et annet liv, jeg tenker daglig på en jeg ble kjent med for mange år siden. Jeg har en dårlig betalt jobb og lavere utdanning. Lurer på kjærlighetslivet og jobb og eventuelt utdanning. Hsr et helseproblem som er en stor psykisk belastning for meg. Kan helsevesenet hjelpe meg mer enn de allerede har gjort? Jeg er ulykkelig i mitt eget liv.

Anonymkode: e526b...bca

Ro ned. Det du trenger er avstand. De sannhetene du har tatt for gitt må endres. Du søker og lengter, men du må se hva du har.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Må innrømme at jeg ikke helt kjenner meg igjen i beskrivelsene her, hverken når det gjelder jobbmuligheter eller personlighetsmessig. Tror nok heller ikke det er så mange andre som vil beskrive meg som en åpen og allsidig person. Men som sagt, takk likevel :)

Anonymkode: cfb66...a2f

Er du stengt og ensidig? ;)

Takk for tilbakemelding

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan 2017 blir for meg. 

Jeg er nå 29, singel og har en god jobb, bra familie og gode venner. Har slitt med angst Lenge og prøver å få bedre selvfølelse. 

Anonymkode: b647f...cf7

Dette er for lite innlegg

2 minutter siden, O.G. skrev:

Hvilket kort sa det da?

Du er en typisk null-bullshit type. vet ikke hva jeg burde si. Nyt denne ukens vin

Anonymkode: de779...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å bli spådd.

jeg holder på å bryte med samboeren som er pappaen til mine 3 barn. Dette er ikke lett da han plages psykisk og jeg føler han bryter meg ned, ser ned på meg og vender på alt så det blir min feil. Jeg har bestemt meg og føler meg sterk og klar for å bli alene,  men nå i det siste har han fått det for seg at han ønsker å satse på oss men jeg mener det ikke er opp til han lengre! Hva ser du om meg? Og fremtiden min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg burde kommentere det

Helt i orden, verste som kan skje er at jeg tar livet av ham :fnise: Håper ikke det er det du ser.

Anonymkode: 18d2a...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned. Det du trenger er avstand. De sannhetene du har tatt for gitt må endres. Du søker og lengter, men du må se hva du har.

Er du stengt og ensidig? ;)

Takk for tilbakemelding

 

Dette er for lite innlegg

Du er en typisk null-bullshit type. vet ikke hva jeg burde si. Nyt denne ukens vin

Anonymkode: de779...359

Jeg er nok mer sjenert og tilbakeholden enn åpen, ja. Pga alder, (sikkert personlighetsaspektet også) og et visst talent for det jeg utdanner meg innenfor er det nok begrenset hvor mange andre karrieremuligheter jeg har..  (nr 2)

Anonymkode: cfb66...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...