Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Hvorfor poserer hun alltid så rart med beina på bilder? Skjønner ikke det jeg?

Da ser de slankere ut (les: mer fit).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Hvorfor poserer hun alltid så rart med beina på bilder? Skjønner ikke det jeg?

Hun gjør det ikke bare på bilder. Ser det på snappene hennes også. Går rundt å ser ut som hun har bæsja på seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tjener vel litt på musikken og litt andre ting, men ikke F om hun tjener så bra at hun kan dra på luksusreiser og gå med dyre klær. Det er noe som skurrer, men er jo bare legge sammen to og to det 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter hun på snap? Jeg prøvde «carinadahl» som jeg så at noen skrev, men da kommer det bare opp «ingen resultat💩» eller noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MinniMiMy skrev:

Hva heter hun på snap? Jeg prøvde «carinadahl» som jeg så at noen skrev, men da kommer det bare opp «ingen resultat💩» eller noe 

Theoneandonlycarinadahl

Neida, det er bare carinadahl 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
9 timer siden, Milio skrev:

Carina Dahl har nå i alle fall ikke hørt om markedsføringsloven. Anbefaler å melde henne inn til FO.

Hun er en skikkelig versting der, ja. Lurer på om hun tror reglene ikke gjelder henne siden hun ikke blogger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest MadameDeRosa

Har møtt henne (ufrivillig) i virkeligheten. Hoven, kvalm oppførsel på henne. Dømmende og tror hun er et overmenneske. Rett og slett ekkelt. Gidder ikke å se tv-programmer som hun er med i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har gjort en god figur i 71 grader nord så langt. Positivt overrasket!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Synes hun har gjort en god figur i 71 grader nord så langt. Positivt overrasket!

Veldig enig. Står på, og gjennomfører alle utfordringer. Synes hun virker som ei veldig ok dame jeg. :) 

(Visste ikke noe om henne  før 71 startet, bortsett fra at jeg hadde lest masse negative kommentarer om henne her) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stivsminka på trening, og stivsminka på tur med 71 GN. Det skulle vært som på Farmen, null make-up! Må være strevsomt og alltid være opptatt av å sminke seg til enhver anledning, da blir det jo aldri ekstra spesielt å sminke seg til en fest. Er vel bare Nadia og skijentene som er naturlige i denne sesongen. Nadia er bare helt herlig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Viking-girl skrev:

Stivsminka på trening, og stivsminka på tur med 71 GN. Det skulle vært som på Farmen, null make-up! Må være strevsomt og alltid være opptatt av å sminke seg til enhver anledning, da blir det jo aldri ekstra spesielt å sminke seg til en fest. Er vel bare Nadia og skijentene som er naturlige i denne sesongen. Nadia er bare helt herlig! 

Akkurat det dømmer jeg ikke Carina for, for jeg sminker meg når jeg skal ut av døren selv. Det handler om selvpresentasjon og velvære og har man funnet ut av en rutine for dag makeup, så tar det ikke lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere fatter hvor mye penger det ligger i reklame igjennom instagram og snapchat.

 

Har du nok følgere og profilering så kan du tjene godt over 100 000kr i mnd kun på dette. Det er ikke kun spons i tjenester folk får penger for.

 

Disse arrangementene hun setter i stand får hun nok også flere titusen for per arrangement. Hun hadde et her i byen og inngangsbilletten var på 600kr. Det var SMEKKFULLT.

 

Programmene hun er med på, 71 grader nord feks.. Tror ikke dere skjønner hvor mye penger de får for å være med. Flere hundrede tusen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...