Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

13 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Jeg så på Big Brother den sesongen Carina var med. Jeg husker at hun sa noe som sjokkerte meg. Hun som vant (husker ikke hva hun heter i farta. Jenny kanskje?) var lei seg fordi broren hennes var død. Carina sa at broren hennes også var død, så hun hun visste akkurat hvordan hun hadde det. Senere sto moren til Carina fram i Se & hør med at hun spontanaborterte. Jeg synes det er drøyt at hun sammenligner det med å miste broren sin i tenårene, eller hva det var.

Ikke for å unnskylde Carina, men hun var ung da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atheena

Jeg har egentlig litt sans for Carina jeg, men å si at hun jobber så ekstremt hardt med låtskriving tror jeg ikke helt på. Hun snapper så og si alt hun gjør og det er veldig tydelig at hun fester og reiser mer enn hun jobber/studerer, men hun skal ha for å stille på BI kl. 08.00 på mandagsmorninger etter veldig festlige helger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marion skrev:

Hva slags musikk er det hun lager? Snakker vi om en kommende Bob Dylan?

Trønderrock med engelske tekster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 21.11, O.G. skrev:

Trønderrock med engelske tekster.

Høres lovende ut.. Når slipper hun ut albumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tjener Carina så mye penger på musikken egentlig? Noe må hun tjene penger på, for alle disse designerklærne, dubaiturene på første klasse og daglige restaurantbesøkene kommer ikke gratis. Greit nok, hun får sponset mye hud, hår og negler. Det er nok pga følgerne på snapchat og instagram. Hun blogger jo ikke, så det er begrenset hvor store markedsføringskanaler hun har. Så er det musikken hennes. Jeg vet ikke, for meg virker det som hun opptrer kun på mindre konsertlokaler og gjerne i regi av eventer hun selv er med å planlegger.

Når man ser på store influencere som CBE og store norske (trønder) artister som Astrid S, så blir Carina Dahl veldig liten i forhold. Men samtidig lever hun et liv som tilsynelatende krever mer inntekt enn det jeg kan forstå at hun har. Jeg finner selskapet "Carina Dahl Entertainment" på Proff, men det ligger ingen nøkkeltall tilgjengelig. 

Noen som vet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Milio said:

Tjener Carina så mye penger på musikken egentlig? Noe må hun tjene penger på, for alle disse designerklærne, dubaiturene på første klasse og daglige restaurantbesøkene kommer ikke gratis. Greit nok, hun får sponset mye hud, hår og negler. Det er nok pga følgerne på snapchat og instagram. Hun blogger jo ikke, så det er begrenset hvor store markedsføringskanaler hun har. Så er det musikken hennes. Jeg vet ikke, for meg virker det som hun opptrer kun på mindre konsertlokaler og gjerne i regi av eventer hun selv er med å planlegger.

Når man ser på store influencere som CBE og store norske (trønder) artister som Astrid S, så blir Carina Dahl veldig liten i forhold. Men samtidig lever hun et liv som tilsynelatende krever mer inntekt enn det jeg kan forstå at hun har. Jeg finner selskapet "Carina Dahl Entertainment" på Proff, men det ligger ingen nøkkeltall tilgjengelig. 

Noen som vet?

Faren hennes er musikerkjendis. Jeg mistenker at majoriteten av hennes "musikkarriere" er basert på og holdt gående av hennes nettverk som er et resultat av dette. Neputisme på sitt beste.

Hun har også vært Big Brother deltager, glamourmodell og en del av reality showet Tigerstaden. Ettertraktet superkjendis altså, etter dagens norske standarder. 

det andre er vel spons og samarbeidshonorarer.  

Endret av ReinaSiete
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Faren hennes er musikerkjendis. Jeg mistenker at majoriteten av hennes "musikkarriere" er basert på og holdt gående av hennes nettverk som er et resultat av dette. Neputisme på sitt beste.

Hun har også vært Big Brother deltager, glamourmodell og en del av reality showet Tigerstaden. Ettertraktet superkjendis altså, etter dagens norske standarder. 

det andre er vel spons og samarbeidshonorarer.  

Trist, men sant. Herregud. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Milio skrev:

Tjener Carina så mye penger på musikken egentlig? Noe må hun tjene penger på, for alle disse designerklærne, dubaiturene på første klasse og daglige restaurantbesøkene kommer ikke gratis. Greit nok, hun får sponset mye hud, hår og negler. Det er nok pga følgerne på snapchat og instagram. Hun blogger jo ikke, så det er begrenset hvor store markedsføringskanaler hun har. Så er det musikken hennes. Jeg vet ikke, for meg virker det som hun opptrer kun på mindre konsertlokaler og gjerne i regi av eventer hun selv er med å planlegger.

Når man ser på store influencere som CBE og store norske (trønder) artister som Astrid S, så blir Carina Dahl veldig liten i forhold. Men samtidig lever hun et liv som tilsynelatende krever mer inntekt enn det jeg kan forstå at hun har. Jeg finner selskapet "Carina Dahl Entertainment" på Proff, men det ligger ingen nøkkeltall tilgjengelig. 

Noen som vet?

Hun driver hvertfall med Bubbles&Brunch. Se hva jeg har uthevet, det ligger nok endel der + det andre sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sprader hun rundt som anstrengt hjulbeint på Snap? Er det for å se slankere ut og ha noe som ligner tightgap?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, haptic skrev:

Carina Dahl kler seg ut som glamindianer i Dubai. Knapt sett noe mer vulgært og harry i mitt liv.

Omtrent naken mellom sandynene. Sånt som det der kan være farlig i Dubai, de kaster folk i fengsel som ikke respekterer purdareglene for mindre. UAE er moderne mennesker, men de er ikke vestlige, og det bør alle som reiser dit ha i bakhodet. Carina har vært ekstremt respektløs overfor lokale seder og skikker på denne turen. Og hun har ikke skjult det heller, Snapchat har vært en orgie i vulgariteter. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...