Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

1 time siden, jentekvinne skrev:

Jeg er ikke helt sikker, men tror hun driver et eventbyrå og/eller et utested i Oslo. Virker som det går veldig bra og hun tjener nok til å leve det livet med reiser og diverse. 

Det hørtes deilig ut! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men carina og eileen bodde sammen, de gjør ikke det nå lenger eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/31/2017 den 22.13, Solsikke27 skrev:

Men carina og eileen bodde sammen, de gjør ikke det nå lenger eller?

Nei, er en stund siden. Carina bor vel alene nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
På 27.5.2017 den 9.56, jentekvinne skrev:

Jeg er ikke helt sikker, men tror hun driver et eventbyrå og/eller et utested i Oslo. Virker som det går veldig bra og hun tjener nok til å leve det livet med reiser og diverse. 

Hun kan umulig tjene så godt fra Bubbles and brunch slik at hun kan finansiere en slik livsstil som student i tillegg. Får sikkert litt spons her og der, men det jetset livet med party koster flesk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
4 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Harm og Hegseth røpte jo i podcasten sin at hun har Sugar Daddies rundt omkring...

Litt OT kanskje, men hvordan fungerer dette med sugardaddies? Du får gratis ferier og sånt mot at du er pen eller hva er greia? Hilsen en som ikke har peiling og som fikk opp noe jeg tviler på er tilfelle når jeg googlet temaet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bonsaijenta skrev:

Mulig jeg er dum, men hva slags vennskap er det hvor den ene bare tar og tar? Det kalles vel prostitusjon?

En tidligere studievenninne av meg finansierte studietiden sin på denne måten. Hun holder på enda, men nå begynner hun å merke aldringen og konkurranse fra yngre jenter. 

Se på en av episodene av "Innafor" på NRK. Hele episoden handler om konseptet sugardaddy.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Atheena skrev:

Nei, det kan man jo lure på. Er en mann villig til et slikt "vennskap" uten å få sex? Hun her har ihvertfall benektet at det er sex inkludert, men det skal man jo ikke nødvendigvis tro på. Jeg ser ihvertfall at hun har problemer med å bli i langvarige forhold selv om hun har fått barn og det taler vell sitt. Det er vell de færreste som vil innlede noe varig med en som har en slik sponsor. 

 

Er vel ikke så mye å lure på...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning samt debatt rundt dette.
Utdrag fra reglene: Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene.

HanneMari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dama kan å feste ass..Hvordan orker hun det? Må jo være hardt for kroppen. Hadde ikke hatt sjans til å" keep up with her" Tror dere jeg er sjalu? Jeg er sikkert sjalu.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her går det unna! Blir sliten av å se snappene jeg! Virker ikke som om hun blir noe fyllesyk heller😛 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sliten av snapp'ene hennes jeg også😫

Fy F for ei fyllekjøring, unnskyld meg altså..

For et liv,,som består av fyll, fest og å dumme seg rett ut. Sjalu? Misunnelig? Jeg? Ikke Faen! Æsj!

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder hun på sånn, så ender hun opp sliten og ser gammel ut. Sånn går det når en lever et hardt festliv. Blir seende dratt og gammel ut.

Synes det er flaut når folk over 30 fester som de skulle vært 20

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes det var pinlig å henge med paradise deltagere hvis jeg var på Carina sin alder.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Hadde syntes det var pinlig å henge med paradise deltagere hvis jeg var på Carina sin alder.

Godt det ikke bare er jeg som tenker sånn! 😳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns fyllesnapene fra helga var sinnsykt flaut. Hun henger med drita 21-åringer som jukker på søppeldunker og twerker mot kamera? Hun er jo 10 år eldre enn de fleste der. Hvor er alle de jevngamle venninnene hennes? Jo, de sitter på Tjuvholmen og drikker hvitvin, soler seg på sjøen eller er på jobb(!).

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milio skrev:

Jeg syns fyllesnapene fra helga var sinnsykt flaut. Hun henger med drita 21-åringer som jukker på søppeldunker og twerker mot kamera? Hun er jo 10 år eldre enn de fleste der. Hvor er alle de jevngamle venninnene hennes? Jo, de sitter på Tjuvholmen og drikker hvitvin, soler seg på sjøen eller er på jobb(!).

Huff ja, utrolig flaut og kleint. Party like theres no tomorrow liksom. Hun er vel født i 85/84? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...