Gå til innhold

Carina Dahl


Høstduft

Anbefalte innlegg

Carina Dahl, hvis hun kan kalles kjendis, så er hun så langt uti alfabetet som det går an å komme. Oppfører seg utrolig umodent og barnslig til en 30-åring å være.

Klarer ikke å skape sin egen karriere, verken innen musikk eller modell. Dermed blir det krampaktig hele greia. Arrangere fyllefester....juhuu....det er noe å ha på CV'en, den dagen du må ut å jobbe og tjene penger på ærlig vis, slik som oss dødelige. Ja, for en dag kommer hverdagen. Og da må kanskje til og med Carina Dahl sitte i kassen på Rema. (Og det er ikke negativt ment for de som jobber på Rema, heller det motsatte).

  • Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Krutthøna skrev:

Carina Dahl, hvis hun kan kalles kjendis, så er hun så langt uti alfabetet som det går an å komme. Oppfører seg utrolig umodent og barnslig til en 30-åring å være.

Klarer ikke å skape sin egen karriere, verken innen musikk eller modell. Dermed blir det krampaktig hele greia. Arrangere fyllefester....juhuu....det er noe å ha på CV'en, den dagen du må ut å jobbe og tjene penger på ærlig vis, slik som oss dødelige. Ja, for en dag kommer hverdagen. Og da må kanskje til og med Carina Dahl sitte i kassen på Rema. (Og det er ikke negativt ment for de som jobber på Rema, heller det motsatte).

Hun holder nå på med en utdannelse på BI da, så tror ikke du trenger å bekymre deg for fremtiden hennes. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Viernes skrev:

Hun holder nå på med en utdannelse på BI da, så tror ikke du trenger å bekymre deg for fremtiden hennes. 

Hvis du leste alt jeg skrev, så fikk du nok med deg at det ikke var noen form for bekymring. Heller at hverdagen kommer til å innhente henne en dag. Men, tolk som du vil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutthøna skrev:

Hvis du leste alt jeg skrev, så fikk du nok med deg at det ikke var noen form for bekymring. Heller at hverdagen kommer til å innhente henne en dag. Men, tolk som du vil.

Ironi kan være vanskelig skriftlig, skjønner jeg. Jeg burde kanskje tatt med ironiflagget, for jeg trodde ikke at du virkelig bekymret deg for henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Krutthøna skrev:

Og da må kanskje til og med Carina Dahl sitte i kassen på Rema. (Og det er ikke negativt ment for de som jobber på Rema, heller det motsatte).

Ja. Sikkert veldig positivt ment.. :rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mayoo skrev:

Ja. Sikkert veldig positivt ment.. :rolleyes:

Nå er jeg en av de som mener at å sitte i kassen på Rema er en like viktig jobb, som hvilken helst annen jobb.

Men, det er tydelig at du ikke mener det samme. Da er det du som må jobbe med din innstilling.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Krutthøna skrev:

Nå er jeg en av de som mener at å sitte i kassen på Rema er en like viktig jobb, som hvilken helst annen jobb.

Men, det er tydelig at du ikke mener det samme. Da er det du som må jobbe med din innstilling.

Jeg jobber selv i servicebransjen så du trenger ikke komme her å pålegge meg meninger jeg ikke har :) 

Syns det var merkelig måte å formulere seg på om du mente at det å sitte i kassen på Rema er like viktig som alt annet. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Mayoo skrev:

Jeg jobber selv i servicebransjen så du trenger ikke komme her å pålegge meg meninger jeg ikke har :) 

Syns det var merkelig måte å formulere seg på om du mente at det å sitte i kassen på Rema er like viktig som alt annet. 

Du får ha dine meninger, så ha jeg mine! 

Hvordan jeg formulerer meg trenger du ikke kritisere, så lenge jeg har forklart hva jeg mener/mente. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sponsingen av norske c -d? kjendiser er helt merkelig. Hvorfor får hun så mye spons? Har hun noengang gitt ut en populær singel? Når var hennes siste opptreden?  Hvem ser opp til Carina Dahl? Og Linni Meister sponses av Audi? Hvorfor det egentlig? Jeg blir helt matt av kjendis Norge. 

  • Liker 29
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, naivsuper skrev:

Synes sponsingen av norske c -d? kjendiser er helt merkelig. Hvorfor får hun så mye spons? Har hun noengang gitt ut en populær singel? Når var hennes siste opptreden?  Hvem ser opp til Carina Dahl? Og Linni Meister sponses av Audi? Hvorfor det egentlig? Jeg blir helt matt av kjendis Norge. 

De mer "seriøse" kjendisene lar seg nok ikke kjøpe like billig og er litt mer selektive med hva de velger å selge seg for...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, icock skrev:

Og det er en garanti for å få jobb? Er det eiendomsmegling hun studerer?

Nei, det er det ikke. Hun studerer, og det er vel bare positivt? Greit med flere ben å stå på, er det ikke? Usikker på hva hun studerer, men eiendomsmegling høres kjent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, naivsuper skrev:

Synes sponsingen av norske c -d? kjendiser er helt merkelig. Hvorfor får hun så mye spons? Har hun noengang gitt ut en populær singel? Når var hennes siste opptreden?  Hvem ser opp til Carina Dahl? Og Linni Meister sponses av Audi? Hvorfor det egentlig? Jeg blir helt matt av kjendis Norge. 

Jeg synes den der sponsingen ikke ligner noe som helst, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Minner igjen om følgende retningslinje:

Sitat

Der det diskuteres kjendissaker i mediene (inkludert sosiale medier) er brukerne selv ansvarlige for å legge ved lenker til dokumentasjonDersom dokumentasjonen er lagt ut i en tidligere tråd, eller betydelig lang tid tilbake i en veldig lang tråd, bør man lenke til innlegget der dokumentasjonen kan finnes. Ubegrunnede påstander vil bli slettet som spekulasjoner, også når det ikke direkte er til skade for den omtalte part, da vi ikke har kapasitet til å sjekke fakta i alt som legges ut.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, fannyfab skrev:

Hun studerer juss, ikke BI

Hun studerer eiendomsmegling på BI

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Hun studerer eiendomsmegling på BI

Da må hun ha byttet studie, for det er ikke et år siden engang at jeg hadde henne på snap og at hun snappet bilder av norges lover og at hun går jus

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...