Gå til innhold

Jeg ble dumpet i går. Jeg hadde rett. Det gjør veldig vondt :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har datet siden oktober og vært godt på vei til å bli kjærester. Han ville ikke gå for fort fram. Den siste tiden etter romjula, så har jeg hatt en dårlig magefølelsepå at noe er galt. Han sender ikke melding eller ringer. Svarte kun hvis jeg tok kontakt. Noe som er rart. Meldingene er korte og han har ikke hatt tid til å møte meg. Bare en gang, men da måtte han dra igjen fort. Så jeg har vært bekymret. 

I går orket jeg ikke mer. Jeg måtte ringe og høre hva som skjer. Da sa han rett ut at han møtte en jente i romjula. Jeg lurte på hvorfor han ikke har sagt noe. Nei han ville ikke såre meg, visste ikke hvordan han skulle si det, ville vi skulle være venner blablabla...... Tårene kom og måtte bare legge på. Ville ikke han skulle høre jeg grått :( Fikk en melding hvor det sto unnskyld. 

Det er så VONDT! Jeg har ikke klart å sove så mye i natt og var våken kl 7. Mange tanker som flyr rundt i hodet mitt. Er hun penere enn meg, smartere, hva gjør de, alt det fine han har sagt til meg osv. Noen trøstende ord? Føler meg så liten :( 

Anonymkode: 7eea2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ga ham anal, sikkert

Ellers må du komme deg videre. Ikke heng deg opp i en fyr.

Anonymkode: f16b6...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Det trenger ikke være noe mer enn at han har bedre kjemi med en annen. At han har fått følelser for en annen eller at han rett og slett er på et annet sted i livet enn deg, noe som kan være så mangt. 

Gi deg selv litt algeriske, det er lov å være lei seg en stund nå og også helt normalt å føle. Men så må du etter en stund ta deg i nakken å komme deg videre, for det fortjener og behøver du. :hjerte:

Anonymkode: e9e69...b28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg! Skjønner at dagen er fæl. Bra du fant ut dette nå, syns det er lenge nok siden romjula! Feigt av ham å ikke være mer voksen enn det der. Han burde sagt fra selv, uten spørsmål fra deg! Særlig når ting ble tatt i hans tempo i forhold til hvilken utvikling DU ønsket med det gryende forholdet. Han har visst hvor han har deg, du har ikke helt visst hvor du har ham. 

Syns du er modig som konfronterte ham selv om det var vondt for deg. Og så skal du være fornøyd med at du har en magefølelse som er til å stole på,  og mot til å ta vare på deg selv ved å skaffe klarhet i situasjonen selv om du ønsket du tok feil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje ut som en liten trøst nå, men tro meg: om en liten stund vil du le av det hele. Kjærlighetssorg gjør veldig vondt mens det står på, men  det går alltid over. 

Og snart er det vår... da er du fri til å finne deg drømmemannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en god klem. Du vil komme over dette. Det vil være tungt til å begynne med, men etterhvert vil det bli bedre og bedre. Ikke heng deg opp i alle spørsmålene du måtte ha rundt det. Av og til er det bare ikke ment å bli slik man håper og tror. Finn lyspunktene i livet ditt nå. Vær mye sammen med venner som gir deg positiv energi, og som kan få deg til å tenke på annet. Dette fikser du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet siden oktober og vært godt på vei til å bli kjærester. Han ville ikke gå for fort fram. Den siste tiden etter romjula, så har jeg hatt en dårlig magefølelsepå at noe er galt. Han sender ikke melding eller ringer. Svarte kun hvis jeg tok kontakt. Noe som er rart. Meldingene er korte og han har ikke hatt tid til å møte meg. Bare en gang, men da måtte han dra igjen fort. Så jeg har vært bekymret. 

I går orket jeg ikke mer. Jeg måtte ringe og høre hva som skjer. Da sa han rett ut at han møtte en jente i romjula. Jeg lurte på hvorfor han ikke har sagt noe. Nei han ville ikke såre meg, visste ikke hvordan han skulle si det, ville vi skulle være venner blablabla...... Tårene kom og måtte bare legge på. Ville ikke han skulle høre jeg grått :( Fikk en melding hvor det sto unnskyld. 

Det er så VONDT! Jeg har ikke klart å sove så mye i natt og var våken kl 7. Mange tanker som flyr rundt i hodet mitt. Er hun penere enn meg, smartere, hva gjør de, alt det fine han har sagt til meg osv. Noen trøstende ord? Føler meg så liten :( 

Anonymkode: 7eea2...d35

3 mnd dating er ikke lenge. Men skjønner du er skuffet. Tørk tårene, plutselig møter du en langt bedre fyr! Hilsen meg som ble dumpet etter fire år, et barn felles - rett før jul.  

Anonymkode: a8f12...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å legg fra deg usikkerhetens tanker. Ofte så tenker man at den nye er "bedre", penere, morsommere osv., men sannheten i mange tilfeller er at folk har forskjellig interesser, kjemi og humor. Kan godt være at de bare klaffet bedre sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 måneder eller 4 år, det gjør veldig vondt uansett. Syns faktisk han kunne gitt deg beskjed, men det er en typisk måte av gutter å takle det på. Bare husk at dette går over. Slett han fra sosiale medier. Ha litt fokus på deg selv, og gå ut i datingmarkedet igjen når du er klar, da glemmer du han mye fortere :) 

Anonymkode: c7995...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Det varmer :) Jeg kommer nok over han,  men det er ufattelig vondt å bli dumpet pga han liker en annen jente. Jaja, i kveld steker jeg pizza og ser på film alene.

Ts

Anonymkode: 7eea2...d35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å styre følelsene sine og hvem man skal like, men han burde sagt i fra med en gang! Synes det er både dårlig og råttent gjort å holde deg for narr i en måned. Skjønner akkurat hvordan det er. Det er helt jævlig,  men det blir bedre. Du må gi det tid. Klem :klem: 

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet siden oktober og vært godt på vei til å bli kjærester. Han ville ikke gå for fort fram. Den siste tiden etter romjula, så har jeg hatt en dårlig magefølelsepå at noe er galt. Han sender ikke melding eller ringer. Svarte kun hvis jeg tok kontakt. Noe som er rart. Meldingene er korte og han har ikke hatt tid til å møte meg. Bare en gang, men da måtte han dra igjen fort. Så jeg har vært bekymret. 

I går orket jeg ikke mer. Jeg måtte ringe og høre hva som skjer. Da sa han rett ut at han møtte en jente i romjula. Jeg lurte på hvorfor han ikke har sagt noe. Nei han ville ikke såre meg, visste ikke hvordan han skulle si det, ville vi skulle være venner blablabla...... Tårene kom og måtte bare legge på. Ville ikke han skulle høre jeg grått :( Fikk en melding hvor det sto unnskyld. 

Det er så VONDT! Jeg har ikke klart å sove så mye i natt og var våken kl 7. Mange tanker som flyr rundt i hodet mitt. Er hun penere enn meg, smartere, hva gjør de, alt det fine han har sagt til meg osv. Noen trøstende ord? Føler meg så liten :( 

Anonymkode: 7eea2...d35

Kjære deg! Det der svir, men det går over til slutt.

Når det gjelder om hun nye er penere, smartere eller bedre enn deg på noen måte, er det ikke lurt å filosofere over det. Jeg har nettopp slått opp med min samboer som jeg er veldig glad i. Nå dater jeg en som objektivt sett ikke er penere eller smartere enn min eks. Likevel er det en sterk tiltrekning mellom meg og ham. Du er sikkert mer enn pen og smart nok for ham, for ellers hadde han ikke brukt 3 måneder på deg. Når han likevel nå har funnet tonen med en annen, så må det jo bety at de riktige følelsene ikke var der for deg i utgangspunktet. 

Det du bør gjøre nå, er å tillate deg å være litt lei deg. Men du skal også gjøre ting som får deg til å føle deg bedre og du skal ta vare på deg selv. Ikke vær den jenta som legger all sin identitet i å være i et forhold, at en mann er glad i deg og lignende, du er mye mer enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det gjør vondt. Etter 3 måneder har du begynt å bli trygg på han og sikkert blitt glad i han. Ikke lett å bli dumpet når man begynner å bli forelsket, og det føles veldig bortkastet med tid og følelser som er investert. Synes det var dårlig gjort av han å ikke si noe før, men bare la deg gå å ha vondt med dårlig magefølelse i uker. Du er modig som konfronterte han med det. Det går over, hold ut! Sett opp en liste over gode og dårlige egenskaper han har og fokuser på de negative. Gå gjennom de gode også, kanskje ser du at mange av disse punktene er ting du kan finne i en annen mann også og at han ikke er den eneste mannen for deg. Ikke bry deg om henne, tenk at det er hans tap!

Anonymkode: 4fff3...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes nok virkelig ikke sånn ut nå, men du kommer til å komme over det! <3

Veldig synd han ikke kunne si det selv da - men vi de fleste av oss er nok ganske feige når det gjelder å avvise folk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen. Det varmer :) Jeg kommer nok over han,  men det er ufattelig vondt å bli dumpet pga han liker en annen jente. Jaja, i kveld steker jeg pizza og ser på film alene.

Ts

Anonymkode: 7eea2...d35

Hei du! 

Ja, det er skikkelig vondt å bli dumpet, og når det er for noen andre så blir det alle disse tankene om man ikke var god nok, og man klarer ikke å la være å begynne å tenke kritisk om seg selv. "Hva er det med MEG som er galt!?" spør man seg, men sannheten er at det trenger ikke å være noe galt med deg. Det kan bare være at for akkurat han så var det andre ting han ønsket. Men det er også vanskelig fordi man stiller spørsmål ved alle de fine tingene han har sagt, for hvordan kan de være sanne når han SÅ fort finner en ny/annen? Men det var skikkelig dårlig av ham å ikke si fra til deg, og kanskje det hjelper å tenke på det som en negativ side ved ham. At han finner noen ny, og begynner på noe nytt uten å si fra er et veldig usympatisk trekk. En sånn tankegang gjorde ting litt lettere for meg, for logisk kom jeg som oftest frem til at selv om jeg var superforelska og det gjorde grusomt vondt, så var han ikke den rette for meg, og det var bedre det ble slutt før heller enn senere. 

Ta vare på deg selv. Slapp av, tillat deg selv å sørge, gjør hyggelige ting, spis og pass på kroppen og sinnet ditt, og så kommer tiden til å gå, og før du aner det så sitter du og er takknemlig for at det ikke ble nettopp dere. Og når du leser det nå høres det sikkert umulig ut, for du har bare lyst på ham, men en dag, så kommer du til å tenke at du er glad det ikke ble ham du endte opp med. 

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 mnd dating er ikke lenge. Men skjønner du er skuffet. Tørk tårene, plutselig møter du en langt bedre fyr! Hilsen meg som ble dumpet etter fire år, et barn felles - rett før jul.  

Anonymkode: a8f12...19c

Sånne innlegg er så teite. Jeg ble også en gang dumpet etter 5 år, ekteskap og barn. Fordi mannen min var forelsket i en annen. Etter ham hadde jeg et forhold som varte i et år, og da det ble slutt, var det helt ubeskrivelig mye vondere enn da mannen min gikk. Og det hadde det nok vært om han siste hadde gått etter 3 mnd også, fordi den kjemien, den nærheten og den kjærligheten vi hadde sammen har jeg ikke opplevd. Jeg tror ikke på "én stor kjærlighet", men etter det der kan jeg forstå hvorfor folk gjør det. 3 mnd. kan være lenge nok til å binde seg skikkelig til noen.

Anonymkode: 2e9ba...aba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rainstorm skrev:

Hei du! 

Ja, det er skikkelig vondt å bli dumpet, og når det er for noen andre så blir det alle disse tankene om man ikke var god nok, og man klarer ikke å la være å begynne å tenke kritisk om seg selv. "Hva er det med MEG som er galt!?" spør man seg, men sannheten er at det trenger ikke å være noe galt med deg. Det kan bare være at for akkurat han så var det andre ting han ønsket. Men det er også vanskelig fordi man stiller spørsmål ved alle de fine tingene han har sagt, for hvordan kan de være sanne når han SÅ fort finner en ny/annen? Men det var skikkelig dårlig av ham å ikke si fra til deg, og kanskje det hjelper å tenke på det som en negativ side ved ham. At han finner noen ny, og begynner på noe nytt uten å si fra er et veldig usympatisk trekk. En sånn tankegang gjorde ting litt lettere for meg, for logisk kom jeg som oftest frem til at selv om jeg var superforelska og det gjorde grusomt vondt, så var han ikke den rette for meg, og det var bedre det ble slutt før heller enn senere. 

Ta vare på deg selv. Slapp av, tillat deg selv å sørge, gjør hyggelige ting, spis og pass på kroppen og sinnet ditt, og så kommer tiden til å gå, og før du aner det så sitter du og er takknemlig for at det ikke ble nettopp dere. Og når du leser det nå høres det sikkert umulig ut, for du har bare lyst på ham, men en dag, så kommer du til å tenke at du er glad det ikke ble ham du endte opp med. 

:klem: 

Enig i dette, og TS - det er ikke sikkert det blir noe mer mellom dem heller ;) Prøv å tenk det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne jeg ikke skjønne hvordan folk kunne ha kraftig kjærlighetssorg på grunn av en "kort" relasjon som ikke varte i årevis men skjønner jeg det. Brapapam - lucky me!

Anonymkode: 8b819...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...