Gå til innhold

"Vanlig" at menn ikke utfører oralsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er faktisk ikke Tull. Har selv mange dårlige erfaringer med kvinners underliv og lukt. Er nesten slik at jeg gruer meg til å gå ned på ei ny dame grunnet dette. Husk at vi har nesa vår en cm unna kjønnet deres, så har dere ikke vaska musa og rumpa de siste par timene så sier det seg sjæl at det vil være litt sur blanding av svettelukt, lukt av urin (alle lekker litt), og rumpe-svette.

At du har fått så mange likes på innlegget ditt allerede sier sitt om hvilke vrangforestillinger mange av dere kvinner lever med.

Men for all del, musa di lukter sikkert som roser. :fnise:

Anonymkode: 58afe...fcf

Dette er et kvinneforum. Er ikke vitsen i å prøve å vinne en debatt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har vært sammen i 5 år, og han har aldri utført oralsex på meg.

Jeg suger ham og har gjort det hele tiden. Respekter jo selvfølgelig det hvis han ikke vil, men for min egen del kjenner jeg  at det er et savn.

Kanskje er det vanligere enn jeg tror, med menn som ikke utfører oralsex? Ikke akkurat noe jeg har lyst til å spørre venninner eller kollegaer om..

Anonymkode: 46ac9...238

Det er litt både og. Det er slik med kvinner også.

Har han sagt at han ikke vil? For min del ville det ikke vært en dealbreaker, men du er nødt til å finne ut hva som er viktigst - mannen eller oralsex. Det bør være førstnevnte. Vil han ikke så vil han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg suger aldri! 

Hilsen kvinne 32

Anonymkode: 6a9d5...6e9

Som sagt, det er bra folk er ulike. Selv om jeg ikke alltid forstår disse ulikhetene.

Anonymkode: ab086...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er faktisk ikke Tull. Har selv mange dårlige erfaringer med kvinners underliv og lukt. Er nesten slik at jeg gruer meg til å gå ned på ei ny dame grunnet dette. Husk at vi har nesa vår en cm unna kjønnet deres, så har dere ikke vaska musa og rumpa de siste par timene så sier det seg sjæl at det vil være litt sur blanding av svettelukt, lukt av urin (alle lekker litt), og rumpe-svette.

At du har fått så mange likes på innlegget ditt allerede sier sitt om hvilke vrangforestillinger mange av dere kvinner lever med.

Men for all del, musa di lukter sikkert som roser. :fnise:

Anonymkode: 58afe...fcf

Vel...det samme gjelder menn. Mange som tydeligvis ikke kan vaske seg der nede...

Anonymkode: b1397...80b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså helt greit at mange ikke har rose duft i underlivet men det har søren meg ikke mannfolk heller.  Prøv å få en sur kølle i kjeften eller enda verre , sur kølle og svette baller daskende i ansiktet. Heldigvis har de fleste vett nok til å vaske seg på forhånd. Til ts, hva som er vanlig er så forskjellig men jeg vil påstå at det er vanlig å yte for å nyte dvs går du ned på ham regelmessig er det å forvente at han gjør seg samme ihvertfall av og til.  Du bør ta seg opp med han. Jeg hadde ikke hatt skam nok til å motta i årevis uten å gi tilbake så han høres litt ego ut, 

Anonymkode: 069bd...683

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for alle. Ikke alle damer suger heller. Og det må man jo bare respektere, og heller vurdere om det er noe du kan klare deg uten i et forhold. 

Jeg elsker å slikke, og merker at noen blir litt overrasket, så det er nok ikke helt uvanlig å la være å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Jeg kunne ikke levd uten å få sugd, men kunne godt vært i et forhold der mannen ikke slikker. Det er for at jeg tenner mest på hans nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å suge og bli slikket er jo bare deilig. Forventer at om jeg skal suge, så skal han slikke. Med mindre han har en god grunn for å ikke gjøre det eller ikke vil. Nå tenner jeg i tillegg på suging og å bli slikket. Derfor jeg ble positivt overrasket over helgas ONS, som kunne og ville slikke uten å kreve noe i retur. Vant med at mannen er den ego parten. 

J28

Anonymkode: ccf20...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det veldig godt, men det er veldig sjelden jeg får lov av kona. Før det skal skje må det det trimmes, vaskes, osv så det blir ikke så veldig ofte. Hun derimot gir meg oral så godt som hver gang vi har sex, unntaket er midt på natten eller morgensex.

Under mens uka så bytter vi tjenester, hun får korsrygg massasje med olje og så får jeg komme i munnen hennes.

Dette fungerer godt for oss, selv om jeg kunne tenke meg å gi henne mer oralsex. :)

 

Anonymkode: f62b2...d69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ting skal ikke stappes i munn, sånn er det bare :frkk::frkk: :frkk: :frkk: :frkk: 

Anonymkode: 1f489...dfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt han om hvorfor? Kan hende han bare ikke vet helt hvordan han skal gjøre det. Eller så liker han det bare ikke, og det er helt ok det også. 

Hos oss er oralsex en viktig del av sexlivet da vi begge liker å få i tillegg til at begge tenner sinnsykt på å gi. Vi er faktisk enige om at det hadde vært verre å ha en kjæreste som ikke ville ha oralsex enn en kjæreste som ikke vil gi oralsex. 

Når det kommer til hygienen som hyppig blir tatt opp her, har vi våtservietter til underlivet på badet og på soverommet. Så vi vasker oss før vi har sex om det er en stund siden vi var innom dusjen (altså, om vi dusjet om morgnen, men har sex om kvelden). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi vil ikke få eller gi oralsex. Jeg klarer meg fint uten å få, og det er definitivt ingen dealbreaker, men tanken på å få gi er noe av det som tenner meg aller mest. Hun har sine grunner til å ikke ønske det, og det respekterer jeg selvsagt. Men det er det eneste jeg synes mangler i vårt ellers meget gode samliv. Jeg hadde sikkert kommet i mål med det samme jeg fikk lov til å kysse musa hennes :)

Anonymkode: 1a877...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inwe skrev:

Har du spurt han om hvorfor? Kan hende han bare ikke vet helt hvordan han skal gjøre det. Eller så liker han det bare ikke, og det er helt ok det også. 

Hos oss er oralsex en viktig del av sexlivet da vi begge liker å få i tillegg til at begge tenner sinnsykt på å gi. Vi er faktisk enige om at det hadde vært verre å ha en kjæreste som ikke ville ha oralsex enn en kjæreste som ikke vil gi oralsex. 

Når det kommer til hygienen som hyppig blir tatt opp her, har vi våtservietter til underlivet på badet og på soverommet. Så vi vasker oss før vi har sex om det er en stund siden vi var innom dusjen (altså, om vi dusjet om morgnen, men har sex om kvelden). 

Jeg trodde det samme...

Helt til jeg traff en som ikke slikket, ville bare ha men ikke gi. Nå må jeg ta en alvorsprat med han. 😅 Det er noe med å føle at den andre vil ha hele deg, på alle mulige måter han kan få deg. Og at han vil at du skal ha det godt på alle mulige måter, ikke bare at han har det bra...

Savner oralsex så inderlig mye! Og jeg som aldri har kommet av det og ikke trodde ikke jeg var så glad i det... :rolleyes:

TS, min erfaring er at de mennene som er opptatt av damas nytelse slikker. De som ikke slikker har vært de dårligste og mest egoistiske elskerne som det virker som ikke er så opptatt av nytelse, lek og moro. De kjedelige og trauste elskerne som bare pumper på til de kommer, ingen berøring, ingen stønning, ingenting. Kjeeedelig.

De som har vært mer utadvendte, lekne, nysgjerrige og oppmerksomme har også slikket meg. :wow: Savner det! Herregud som jeg savner det! Savner en leken og nysgjerrig partner!

Jeg trenger et realt knull... 😂

Endret av Mippi
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg ikke liker å bli slikket, så er det helt fint hvis han ikke vil. Er dette noe han virkelig vil og liker, så skal han få lov.

Anonymkode: a4307...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel...det samme gjelder menn. Mange som tydeligvis ikke kan vaske seg der nede...

Anonymkode: b1397...80b

Jepp. Lukter pikken svette og det er kukost, da suger jeg ikke 

Anonymkode: a4307...4bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er ikke mitt referansegrunnlag så voldsomt, men alle mine partnere har gitt mye oralsex på eget initiativ. Så i min verden er det uvanlig at menn ikke vil slikke. Ikke hadde jeg kunne vært sammen med en mann som ikke var interessert i gjensidig oralsex heller.

Anonymkode: 2f1e2...b4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor vanlig det er, men tror det er flere menn som slikker enn som ikke gjør det. Jeg har hatt 29 sexpartnere, både forhold, ff og ONS, og av alle dem har omtrent 20 slikket meg. Så det er jo et stort flertall utfra min erfaring. Og til dere som synes det er så ekkelt og lukter vondt: Det er vanlig å vaske seg godt før man skal ha oralsex, og det gjelder både menn og kvinner. 

Anonymkode: 4ffe8...3d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Jeg har bare lest HI men har du spurt om han kan gjøre det? 

Jeg hater å motta oralsex, det er det ekleste, fæleste og mest ubehagelige noen kan gjøre med meg i senga. Dette vet kjæresten min, derfor gjør han det aldri så klart. Kanskje mannen din har hatt en kjæreste/partner som meg tidligere, og rett og slett har glemt at det går an? Har du spurt han, og sagt at du savner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, boblevann skrev:

Jeg hater å motta oralsex, det er det ekleste, fæleste og mest ubehagelige noen kan gjøre med meg i senga.

Kanskje du skal snakke med en profesjonell om problemet ditt?

Anonymkode: 47ac4...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...