Gå til innhold

"Vanlig" at menn ikke utfører oralsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har vært sammen i 5 år, og han har aldri utført oralsex på meg.

Jeg suger ham og har gjort det hele tiden. Respekter jo selvfølgelig det hvis han ikke vil, men for min egen del kjenner jeg  at det er et savn.

Kanskje er det vanligere enn jeg tror, med menn som ikke utfører oralsex? Ikke akkurat noe jeg har lyst til å spørre venninner eller kollegaer om..

Anonymkode: 46ac9...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, NEI!! Det er ikke vanlig. Mannen min gjør det flere ganger hver eneste gang vi har sex  (det vil si flere ganger i uken i 20 år) og elsker det. Bare slutt å gjøre det på ham da vel.

Anonymkode: 6a29c...b0d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er faktisk vanlig at færre menn utfører oralsex enn kvinner. Og trist er det. Er mange damer som lukter helt forferdelig der nede uten at de selv legger merke til det. Jeg utførte ikke oralsex på mine 2 første kjærester når ingen av de luktet godt nedentil og det ble heller ikke bedre vist jeg sa det til dem. Damen som jeg har nå slikker jeg.men hun likter jo egentlig ingenting. Er mye mer behagelig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

Er mange damer som lukter helt forferdelig der nede uten at de selv legger merke til det.

Tull.

Anonymkode: 47ac4...30a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjør det ikke på meg, har aldri gjort det faktisk ( mitt valg) og jeg gjør det ikke på han.

Jeg er generelt lite fan av å sutte på kjønnsorgan.

Anonymkode: 6a9d5...6e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er vel kanskje sunnere å ta en prat med kraftkaren enn å slutte å suge? :P (retta mot første kommentaren etter TS)

Men litt spøk til tilside; det er vel ingenting som regnes som "vanlig." Er vel bare å ta å sette seg ned når dere har vorspiel og fortell at du gjerne har lyst å prøve noe nytt...

Ta gjerne og fortell mannen din hva som føles bra og veiled han (om det trengs).

Endret av Edalokojs
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De egoistiske pleier ikke å gjøre det. For min del er en mann temmelig uinteressant hvis ikke munnsex står på repertoaret og han må tenne på det, ikke bare gjøre det fort og gæli for komme videre i akten.

Anonymkode: 47ac4...30a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min gjør det ikke på meg, har aldri gjort det faktisk ( mitt valg) og jeg gjør det ikke på han.

Jeg er generelt lite fan av å sutte på kjønnsorgan.

Anonymkode: 6a9d5...6e9

Den formuleringen :ler: 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pleid å gjøre det, men det er ikke pga. mangel på lyst. Det er bare at jeg som regel ikke slipper til der nede :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vinky skrev:

Den formuleringen :ler: 

:sjarmor:

Anonymkode: 6a9d5...6e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Edalokojs skrev:

Ta gjerne og fortell mannen din hva som føles bra og veiled han (om det trengs).

Hvis han ikke har klart å gjøre det etter fem år tviler jeg på at han kommer til å begynne nå.

Anonymkode: 47ac4...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har vært sammen i 5 år, og han har aldri utført oralsex på meg.

Jeg suger ham og har gjort det hele tiden. Respekter jo selvfølgelig det hvis han ikke vil, men for min egen del kjenner jeg  at det er et savn.

Kanskje er det vanligere enn jeg tror, med menn som ikke utfører oralsex? Ikke akkurat noe jeg har lyst til å spørre venninner eller kollegaer om..

Anonymkode: 46ac9...238

Mener du at du ikke har spurt?? etter 5 år? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull.

Anonymkode: 47ac4...30a

Neivell lukter vell blomster og bier der nede?. Hvem slikker mest fitte av meg og deg?.... lukter fisketorget/fiskefabbrikk av mange damer i under livet. Noen har mindre lukt enn andre. Og noen lukter så og si ingenting eller merker ikke lukt. Sånn er det bare. Kan ikke benekte det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull.

Anonymkode: 47ac4...30a

Nei, det er faktisk ikke Tull. Har selv mange dårlige erfaringer med kvinners underliv og lukt. Er nesten slik at jeg gruer meg til å gå ned på ei ny dame grunnet dette. Husk at vi har nesa vår en cm unna kjønnet deres, så har dere ikke vaska musa og rumpa de siste par timene så sier det seg sjæl at det vil være litt sur blanding av svettelukt, lukt av urin (alle lekker litt), og rumpe-svette.

At du har fått så mange likes på innlegget ditt allerede sier sitt om hvilke vrangforestillinger mange av dere kvinner lever med.

Men for all del, musa di lukter sikkert som roser. :fnise:

Anonymkode: 58afe...fcf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De egoistiske pleier ikke å gjøre det. For min del er en mann temmelig uinteressant hvis ikke munnsex står på repertoaret og han må tenne på det, ikke bare gjøre det fort og gæli for komme videre i akten.

Anonymkode: 47ac4...30a

Støtter denne. Egoistiske menn, og de er det dessverre endel av, slikker ikke. Men som de forventes å bli sugd! Klassikeren er jo han som humper løs på deg for så å få orgasme mens du ligger der og lurer på hva han egentlig driver med, for deretter i neste økt og vende seg på ryggen og si at "du må jo jobbe litt du også" og hinte til at du skal suge ham. Fordi han synes det er sånn en jobb å pule damer, men hvem får orgasme av det? Ikke damene iallefall. Og så skal han jaggu ha en orgasme nr. 2 også, ved å bli sugd. 2-0 til mannen. Er det rart kvinner faker orgasme. Menn har jo faen ikke peiling på sex. Ikke nytter det å snakke med de heller. Vandrende egofjols som de er. 

Anonymkode: c7950...eb9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull.

Anonymkode: 47ac4...30a

Men da hadde vell damer kanskje gjort noe med det da? Når de vet at det kommer til å bli sex iløpet av kvelden. Så lukter de ille nedentil fordeom. Menn kan også lukte ikke og det er ikke sikkert de merker d selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men for all del, musa di lukter sikkert som roser. :fnise:

 

Det var da voldsomt.

Anonymkode: 47ac4...30a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Støtter denne. Egoistiske menn, og de er det dessverre endel av, slikker ikke. Men som de forventes å bli sugd! Klassikeren er jo han som humper løs på deg for så å få orgasme mens du ligger der og lurer på hva han egentlig driver med, for deretter i neste økt og vende seg på ryggen og si at "du må jo jobbe litt du også" og hinte til at du skal suge ham. Fordi han synes det er sånn en jobb å pule damer, men hvem får orgasme av det? Ikke damene iallefall. Og så skal han jaggu ha en orgasme nr. 2 også, ved å bli sugd. 2-0 til mannen. Er det rart kvinner faker orgasme. Menn har jo faen ikke peiling på sex. Ikke nytter det å snakke med de heller. Vandrende egofjols som de er. 

Anonymkode: c7950...eb9

Herregud hvor svart hvitt du er...menn har ikke peiling på sex? Tror du virkelig du er en gud i sengen fordi menn kommer mye lettere enn kvinner eller? Skal ganske lite til for at en mann får orgasme enn en kvinne. Mange menn holder ikke ut mer enn 5 min. Mange menn er egoistiske ja. Er det ONS du snakker om så kan d godt hende at han ikke bryr seg om du kommer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...