Gå til innhold

Møtte ei på Sukker...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte ei dame på Sukker. Fin date, fikk også en bekreftende melding - som svar på min - om at hun også syntes den ga mersmak. Vi er begge i tredveåra. Da vi noen dager senere avtalte å møtes igjen avlyste hun i siste liten med en forklaring om at "noe hadde skjedd". Greit nok tenkte jeg, og lot det gå en stund. En uke senere spurte jeg (på sms) hvordan det gikk, men fikk bare til svar at det som hadde skjedd gjorde at det passet dårlig. På dette tidspunktet hadde hun deaktivert seg på Sukker. Jeg ga det en måneds tid før jeg kontaktet henne igjen. men jeg fikk fortsatt bare beskjed om at hun fremdeles ikke kunne si ja til å møtes igjen. Enda en måned går, og jeg finner ut at hun har blokkert meg på Sukker - noe som beviser at hun fortsatt er der, men ikke ønsker at jeg skal vite det. Jeg tolker dette som at hun syntes vår date var sånn helt middels, og holder meg på gress som en slags reserveløsning. I en av mine meldinger sa jeg rett frem at hvis hun ikke var interessert så kunne hun bare si i fra, men det får hun seg tydeligvis ikke til å gjøre. Burde jeg bare glemme hele greia? Om jeg skal sende henne en melding - hva skal jeg i så fall si?

Anonymkode: 20360...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, glem hele greia.  Jeg hadde glemt hele greia allerede der den andre parten avlyser date nr to og ikke tar kontakt igjen på eget initiativ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å innse når man skal slutte å ta kontakt? Har det gått en hel måned og hun ikke har hørt fra seg sist gang du kontaktet henne, der sier mer en 1000 ord. Hun er ikke interessert og håpte vel på at du hadde sosiale antenner nok til å ta hintet når det er gått tre mnd uten å ha møttes igjen. Pluss hun har blokket deg.. la henne være. Move on! 

Anonymkode: 13226...023

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun har blokkert deg, hvordan i alle dager tror du at hun kan ha noen interesse? Ha litt stolthet da!

Men jeg synes oppførselen hennes er dårlig, da det jo tydeligvis var løgn at det var skjedd noe. Folk burde bare kunne svare at det var en hyggelig date, men at man følte det ikke stemte godt nok til å ta kontakten videre. Selv har jeg faktisk opplevd at noe har skjedd i livet mitt som gjør at jeg ikke kan date. Pga. slike folk som denne jenta kan man kan bli mistrodd når man faktisk har en grunn til ikke å date.

Anonymkode: e04ad...412

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så irriterende at hun ikke bare kan si at hun ikke er interessert når jeg serverer henne muligheten til det på sølvfat! Hvis hun hadde kommet tilbake til Sukker uten å ha blokkert meg - og uten å kontakte meg - så ville jeg jo egentlig fått det mer i trynet at hun ikke er interessert. Kvinnfolk...

Anonymkode: 20360...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når hun har blokkert deg, hvordan i alle dager tror du at hun kan ha noen interesse? Ha litt stolthet da!

Men jeg synes oppførselen hennes er dårlig, da det jo tydeligvis var løgn at det var skjedd noe. Folk burde bare kunne svare at det var en hyggelig date, men at man følte det ikke stemte godt nok til å ta kontakten videre. Selv har jeg faktisk opplevd at noe har skjedd i livet mitt som gjør at jeg ikke kan date. Pga. slike folk som denne jenta kan man kan bli mistrodd når man faktisk har en grunn til ikke å date.

Anonymkode: e04ad...412

Det er vel aldri en grunn til at man ikke kan date - utenforstående mener jeg. Dersom man er klar følelsesmessig og ærlig overfor date,  så går sånt greit vet jeg! 

Anonymkode: 1e09f...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel aldri en grunn til at man ikke kan date - utenforstående mener jeg. Dersom man er klar følelsesmessig og ærlig overfor date,  så går sånt greit vet jeg! 

Anonymkode: 1e09f...8c8

Hva mener du? Jeg var ikke klar for å date pga. dødsfall i familien. Det er såpass alvorlig at det ikke er noe man har lyst å buse ut med i startfasen av datingen, på en melding. Så da skriver man gjerne bare at det har skjedd noe i livet ens som gjør at man ikke kan date akkurat nå, men gjerne vil møtes senere.

Anonymkode: e04ad...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun holdt deg ikke på gress. Hun klarte bare ikke å avvise deg. Det er helt tydelig at hun har null interesse av å være med deg, ei heller som en "reserveløsning". Når hun har avvist deg gang på gang og til og med blokkert deg bør vel det gi en liten indikasjon. At du i det hele tatt lurer på om du skal fortsette å sende meldinger har du gått lang over grensen for hva som regnes som patetisk. 

Dette var nok litt vel direkte, men siden du ikke evner å tolke signalene hennes er vel dette nettopp det du trenger. 

Anonymkode: d235c...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare så irriterende at hun ikke bare kan si at hun ikke er interessert når jeg serverer henne muligheten til det på sølvfat! Hvis hun hadde kommet tilbake til Sukker uten å ha blokkert meg - og uten å kontakte meg - så ville jeg jo egentlig fått det mer i trynet at hun ikke er interessert. Kvinnfolk...

Anonymkode: 20360...6d4

Det skjønner jeg, men jeg skjønner henne. Nå vet jeg ikke hvordan damene reagerer på en direkte avvisning, men mannfolka tar det ofte ikke pent. De kan være fantastiske gentlemen fremt il de får et nei og da snur de på hælene. Da er vi både horer og fittetryner og må ikke tro vi er noe, evt får vi lange tirader om at vi er for tjukke, teite eller you name it. Det er mye mulig du ikke er sånn, men jeg tipper erfaringen hennes(som så mange andres) sier at det er best å avvise så soft som overhodet mulig for å slippe å deale med egoer som sprekker og truende eller nedelatende oppførsel. En blokkering er vel en ganske tydelig avvisning for den saks skyld, hva er det som gjør den uklar? Forventer du en detaljert liste over hvorfor hun ikke vil?

 

Anonymkode: 627fb...848

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare så irriterende at hun ikke bare kan si at hun ikke er interessert når jeg serverer henne muligheten til det på sølvfat! Hvis hun hadde kommet tilbake til Sukker uten å ha blokkert meg - og uten å kontakte meg - så ville jeg jo egentlig fått det mer i trynet at hun ikke er interessert. Kvinnfolk...

Anonymkode: 20360...6d4

Hehe,  kvinnfolk er kvinnfolk ;)

Men bare gå videre og forsøk igjen,  jeg er blitt droppet av to kvinner etter en første date fra hver kvinne. Godtok det og jeg var likevel høflig mot dem. Har på nytt kommet i kontakt med ei,  vi har hatt en date og vi skriver fortsatt sammen, og etterhvert så blir det en ny date :)

Var litt hardt å bli droppet av den første jeg datet,  siden jeg likte henne. Men jeg gikk videre. Den tredje kvinnen som jeg dater nå liker jeg veldig godt og hun virker til å like meg veldig godt :yvonne:

Så ta det som en mann ;)

Og vær så ærlig og redelig mot henne som det lar seg gjøre,  det tjener man på. 

Anonymkode: 209d1...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte ei dame på Sukker. Fin date, fikk også en bekreftende melding - som svar på min - om at hun også syntes den ga mersmak. Vi er begge i tredveåra. Da vi noen dager senere avtalte å møtes igjen avlyste hun i siste liten med en forklaring om at "noe hadde skjedd". Greit nok tenkte jeg, og lot det gå en stund. En uke senere spurte jeg (på sms) hvordan det gikk, men fikk bare til svar at det som hadde skjedd gjorde at det passet dårlig. På dette tidspunktet hadde hun deaktivert seg på Sukker. Jeg ga det en måneds tid før jeg kontaktet henne igjen. men jeg fikk fortsatt bare beskjed om at hun fremdeles ikke kunne si ja til å møtes igjen. Enda en måned går, og jeg finner ut at hun har blokkert meg på Sukker - noe som beviser at hun fortsatt er der, men ikke ønsker at jeg skal vite det. Jeg tolker dette som at hun syntes vår date var sånn helt middels, og holder meg på gress som en slags reserveløsning. I en av mine meldinger sa jeg rett frem at hvis hun ikke var interessert så kunne hun bare si i fra, men det får hun seg tydeligvis ikke til å gjøre. Burde jeg bare glemme hele greia? Om jeg skal sende henne en melding - hva skal jeg i så fall si?

Anonymkode: 20360...6d4

Er du en av de som må ha det inn med en stor spiseskje? Stygt om hun lyver, men dama er ikke interessert. Noen menn takler avvisning dårlig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte ei dame på Sukker. Fin date, fikk også en bekreftende melding - som svar på min - om at hun også syntes den ga mersmak. Vi er begge i tredveåra. Da vi noen dager senere avtalte å møtes igjen avlyste hun i siste liten med en forklaring om at "noe hadde skjedd". Greit nok tenkte jeg, og lot det gå en stund. En uke senere spurte jeg (på sms) hvordan det gikk, men fikk bare til svar at det som hadde skjedd gjorde at det passet dårlig. På dette tidspunktet hadde hun deaktivert seg på Sukker. Jeg ga det en måneds tid før jeg kontaktet henne igjen. men jeg fikk fortsatt bare beskjed om at hun fremdeles ikke kunne si ja til å møtes igjen. Enda en måned går, og jeg finner ut at hun har blokkert meg på Sukker - noe som beviser at hun fortsatt er der, men ikke ønsker at jeg skal vite det. Jeg tolker dette som at hun syntes vår date var sånn helt middels, og holder meg på gress som en slags reserveløsning. I en av mine meldinger sa jeg rett frem at hvis hun ikke var interessert så kunne hun bare si i fra, men det får hun seg tydeligvis ikke til å gjøre. Burde jeg bare glemme hele greia? Om jeg skal sende henne en melding - hva skal jeg i så fall si?

Anonymkode: 20360...6d4

Kutt ut dette tullet. Er det slutt så er det slutt. Må du ha alt med en spiseskje?

Anonymkode: 3d443...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut dette tullet. Er det slutt så er det slutt. Må du ha alt med en spiseskje?

Anonymkode: 3d443...749

Slutt og svar folk så stygt, ha litt respekt for andre.

Hvis jeg blokker noen skal de har oppført seg veldig ufint, når man ikke får tydelige svar så er det fort gjort og gå rundt å lure.

Anonymkode: 429a2...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel enig i at ts bør innse at akkurat denne dama ikke er interessert. Men jeg er også frustrert over at folk gir blandede signaler. Har hatt kontakt over lengre tid med folk som er flørtete og hyggelige i det ene øyeblikket for så å plutselig ikke gi lyd fra seg. Skjønner ikke helt hva som er greia, har de rukket å finne noen som er så fantastiske at jeg er uinteressant sånn bokstavelig talt over natta?

Anonymkode: f5bec...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte ei dame på Sukker. Fin date, fikk også en bekreftende melding - som svar på min - om at hun også syntes den ga mersmak. Vi er begge i tredveåra. Da vi noen dager senere avtalte å møtes igjen avlyste hun i siste liten med en forklaring om at "noe hadde skjedd". Greit nok tenkte jeg, og lot det gå en stund. En uke senere spurte jeg (på sms) hvordan det gikk, men fikk bare til svar at det som hadde skjedd gjorde at det passet dårlig. På dette tidspunktet hadde hun deaktivert seg på Sukker. Jeg ga det en måneds tid før jeg kontaktet henne igjen. men jeg fikk fortsatt bare beskjed om at hun fremdeles ikke kunne si ja til å møtes igjen. Enda en måned går, og jeg finner ut at hun har blokkert meg på Sukker - noe som beviser at hun fortsatt er der, men ikke ønsker at jeg skal vite det. Jeg tolker dette som at hun syntes vår date var sånn helt middels, og holder meg på gress som en slags reserveløsning. I en av mine meldinger sa jeg rett frem at hvis hun ikke var interessert så kunne hun bare si i fra, men det får hun seg tydeligvis ikke til å gjøre. Burde jeg bare glemme hele greia? Om jeg skal sende henne en melding - hva skal jeg i så fall si?

Anonymkode: 20360...6d4

Ikke gidd å bruk mer tid på henne, det finnes flere muligheter. Noen er sånn, de hinter i stedet for å si det som det er. Dårlig, men da kan du i alle fall bruke tida di på noen som faktisk er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...