Gå til innhold

Hvorfor krever synske så høy betaling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har jeg tenkt på flere ganger, hvis synske er drevet av et ønske om å hjelpe andre hvorfor krever de så vanvittig høy betaling av sine "kunder" ?

timepris på spå Tlf er så høy men sjelden at tingene som blir sagt stemmer. Kurser holdes, påmelding kun X antall tusen kr osv. 

Og jo, jeg tror faktisk at det finnes ekte vare men virker som de fleste bare spiller på generelle uttalelser som passer til de fleste.

Anonymkode: aff1a...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg tenkt på flere ganger, hvis synske er drevet av et ønske om å hjelpe andre hvorfor krever de så vanvittig høy betaling av sine "kunder" ?

timepris på spå Tlf er så høy men sjelden at tingene som blir sagt stemmer. Kurser holdes, påmelding kun X antall tusen kr osv. 

Og jo, jeg tror faktisk at det finnes ekte vare men virker som de fleste bare spiller på generelle uttalelser som passer til de fleste.

Anonymkode: aff1a...a98

Det er jo fordi de er noen svindlere som kun er opptatt av å håve inn mest mulig penger. Jeg tror ikke på at det går an å være synsk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grådighet er et av menneskets sterkeste trekk. Det er selvfølgelig trist og leit at folk blir lurt ifra seg sine penger/svindlet - disse menneskene er ofte midt oppi en sorgprosess eller har noen problemer av noen slag, noe som gjør svindelen enda mer graverende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det de driver med er ren svindel, og siden bare idioter faller for våset deres så må de ta seg godt betalt. 

En venninne av meg gikk til en spåkone for moro skyld. 

Spåkone: "Iløpet av de neste fem årene så vil du treffe en mann du synes er veldig kjekk." 

 

:klaske:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Fordi det er en gjeng med grådige svindlere, som vet å utnytte mennesker i en sårbar situasjon. De eier rett og slett ikke skam i livet. Alt handler om penger og egen innflytelse, som de på kynisk, utspekulert og arrogant vis håver til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvis det fantes synske så hadde de vunnet i lotto et par ganger og holdt kjeft om evnene.

Anonymkode: e72dd...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de først velger å jobbe som synske eller spåere eller healere eller hva det nå er, så må de jo betaler huslån/leie, mat, andre utgifter de også.

Hvis de har dette som heltidsjobb så sier det seg jo selv at de må ta godt betalt for å overleve.

Og nå snakker jeg ikke om at de svindler eller er uekte, bare at prisene nok er så høye fordi det er inntekten deres, det er det de har å leve av. 

Anonymkode: b935f...edd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

De krever vel ikke spesielt høy betaling unntatt på teletorg? Teletorg syns jeg er en uting rett og slett, mange som blir avhengige av det og det er rådyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er mange nok som er dumme nok til å tro på dem, mens de som gjør det er troende til å punge ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...