Gå til innhold

Får matcher på Tinder men null matcher på Happn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på om noen har en teori om hvorfor jeg aldri får matcher på Happn. Benytter nøyaktig samme bilde på Tinder, og der får jeg matcher.

Skal riktignok nevnes at jeg kun bruker ett eneste bilde på profilen min, og at dette er er nærbilde av det pene ansiktet mitt.

Kanskje ikke verdens beste profil, men den funker ihvertfall på Tinder. 

Anyone?

Anonymkode: 15b58...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje fordi det er veldig mye færre som bruker Happn?
Kanskje fordi folk sitter på vors og sveiper ja på absolutt alle på Tinder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt motsatt. Får 20-30 matcher i uka på de andre appene, på tinder får jeg bare 1-2 hver måned. Skjønner ikke hvordan det kan være så forskjellig.

er mann

Anonymkode: c2196...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det helt motsatt. Får 20-30 matcher i uka på de andre appene, på tinder får jeg bare 1-2 hver måned. Skjønner ikke hvordan det kan være så forskjellig.

er mann

Anonymkode: c2196...1e2

Hvilke "andre apper" er det du snakker om? Jeg kjenner bare til Tinder og Happn. Har prøvd Zoosk, men det er jo bare svindel...

TS

Anonymkode: 15b58...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2017 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Hei,

Lurer på om noen har en teori om hvorfor jeg aldri får matcher på Happn. Benytter nøyaktig samme bilde på Tinder, og der får jeg matcher.

Skal riktignok nevnes at jeg kun bruker ett eneste bilde på profilen min, og at dette er er nærbilde av det pene ansiktet mitt.

Kanskje ikke verdens beste profil, men den funker ihvertfall på Tinder. 

Anyone?

Anonymkode: 15b58...87b

På Tinder må man sveipe for å få opp neste person, på Happn kan man bare la de som dukker opp bli værende uten å velge om man skal like de eller ikke...

Bor man på steder hvor det er veldig mye folk så vil det også dukke opp veldig mye folk og det er jo da nesten umulig å bla seg igjennom alle som dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happn funker ikke på steder med masse folk, man drukner i mengden. Tinder derimot, det må folk ta stilling.

Anonymkode: 5c010...628

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...