Gå til innhold

Du som ikke har barn som vil ha barn. Hvilken alder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er den perfekte for deg å få barn? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 828ab...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundt 30 år. Nå er jeg snart 35 og fremdeles barnløs dessverre og synes vi har ventet for lenge (med tanke på økt fare for komplikasjoner osv).

Anonymkode: a3879...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha to barn før jeg var 30 opprinnelig, så ble planen forskjøvet til at de måtte være ferdigprodusert. 

Nå er jeg 35, og fremdeles barnløs... Ting går ikke alltid som planlagt her i livet, hverken mann eller barn kommer rekende på en fjøl. Nå har jeg heldigvis mannen, det er bare barna som gjenstår..

Anonymkode: 7a435...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30, nå er jeg 32 og livet går så absolutt ikke på skinner. Arbeidsledig og student. Må bare vente til jeg er i jobb igjen, eller til typen får seg noe fast.

Anonymkode: 4aa2f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca akkurat nå. Jeg er 34 men litt overvektig og ønsker ikke bli gravid pga det nå, så trenger å få slanket det bort først. Jeg ønsker heller ikke å bli alene med et barn så jeg hadde heller ventet en stund ekstra slik at jeg visste jeg kunne stole på en eventuell barnefar. Jeg tror barn har best av å vokse opp sammen med mor og far som bor sammen og er glade i hverandre. 

Anonymkode: a493b...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 30 er perfekt, med mindre man ønsker seg mange barn da, da bør man jo starte tidligere...

Anonymkode: dc954...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker 25 hvis alt går som planlagt :) dvs. Om jeg fortsatt er sammen med samboeren min og blir ferdig utdannet på normert tid. Er 23,5 nå.

Da rekker jeg mange barn med flere års mellomrom i tillegg til at jeg har god tid hvis jeg bruker tid på å bli gravid - uten å tenke på alder/komplikasjoner. :) Jeg ønsker meg helst 4 barn og tenker da om jeg begynner når jeg er 30 - bruker 1-2 år på å bli gravid, og skal ha 2-3 års mellomrom mellom barna blir jeg ganske gammel med nr 4.. 

Anonymkode: ee9a2...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26-30 Er 25 og barnløs, håper på to barn før jeg fyller 31 :)

Anonymkode: 9a06a...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 23, skulle aller helst ønske jeg fikk mitt første for to år siden :)  Men vektporblemer og boforhold har gjort at vi har måttet vente :(

Anonymkode: 28a53...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er den perfekte for deg å få barn? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 828ab...329

Er 18 og tenker at 24 år er den perfekte alder! 

Anonymkode: 95fe2...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min var alltid å få barn før jeg er 25 og gift før jeg blir 26. Vell det er 5 måneder til jeg blir 25 år og så langt jeg vet er jeg ikke gravid enda. 

Sånt skjer!

Anonymkode: c07d2...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid nå, så vet ikke om det telles.. Er 27, tidligere tenkte jeg 24-25 var perfekt. Nå ble jeg uplanlagt gravid, så hvis jeg skulle planlagt barnet hadde jeg nok ventet ett par år. Pga livssituasjon osv. Men ingen krise, så tenker dette egentlig er en ganske fin alder, rekker å bli ferdig før jeg er for "gammel" :) 

Anonymkode: 505bf...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst på barn da jeg var 30 og mannen 35. Nå venter vi på vårt første. Jeg blir da 33 og mannen 37 år. Helt perfekt!!! Og vi skal ha flere etterhvert.

Anonymkode: fa111...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...