Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Dollyådi

Hun må da ha en veldig dårlig rådgiver når hun reiser til Danmark for å promotere vesker og avbilder seg selv med en Mulberry (?) veske og i tillegg kommenterer det når noen spør om merket. Er ikke ADAX flott nok?😂 veldig lite gjennomtenkt spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår bare ikke denne manglende evnen/viljen til å drifte bloggen på et profesjonelt nivå. Jeg tror ikke de har tatt innover seg hvor mange negative assosiasjoner som nå følger navnet Caroline Berg Eriksen/Fotballfrue. At bloggen fortsatt genererer inntekter er sikkert en hvilepute - de gidder derfor ikke endre på noe.

Hadde det vært meg hadde det faktisk tatt fra meg nattesøvnen :P Jeg ville hatt mitt på det rene, jeg ville ønsket å fremstå som profesjonell og ærlig i forhold til jobben min. Det hadde plaget meg å ikke kunne stå for det jeg hadde levert av arbeid, at jeg hadde fremstått som kjøpt og betalt og uten troverdighet eller sluntret i forhold til lovverket. Og jobben hun gjør er jo offentlig til alles skue! Plager det henne ikke?

Har hun rett og slett valgt å ikke ta innover seg hva som sies om henne eller gir hun helt enkelt faen?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snapchat ser det ut som det er veldig mange som dukket opp på arkaden-eventet

Jeg vet bare at det på ta.no står at det møtte opp "et par titalls mennesker"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare at det på ta.no står at det møtte opp "et par titalls mennesker"

Det var jo før det hadde startet. Altså folk som sto og ventet før eventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er litt rart hvis hun har hatt frie tøyler. Nå henger hun jo sånne pompom'er på hele tiden. Om hun ønsket mere dill og pynt på veskene så kunne hun jo bare designet dem med mere stæsj på :)

Tror og prisene på veskene er alt for høye. Tipper de som liker dem og ønsker seg dem aller mest - ikke ha råd. De som har råd- vil kjøpe noe annet :)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Synes det bildet hun la ut på IG sammen med en leser (reposten) viste en litt trist side.

Hun står med ryggen mot en person som har reist for å møte henne, kun for å avbildes fra "den gode siden". Synes det er så frekt, kroppsspråk sier tross alt mye! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste man kan utlede, i tillegg til bildet av den perfekte familie, er blogginnlegget: "Mange har spurt om blusen..."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, latterliggjøring og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet hennes er at hun får så dårlig tid, fordi hun oppriktig tror at leserne er helt avhengige av henne, og et visst antall innlegg per dag. I tillegg må hun legge ut snap, og oppdatere på instagram.

Hun må lage antrekksinnlegg med masse forskjellige poseringer, og ellers innlegg der ofte 2-4 bilder er så godt som identiske. Hun må. Tror hun. Virker som om det hele har gått over hodet på henne. Lurer helt oppriktig på hva hun tror skjer om hun hadde tatt seg en dag fri, eller lagt ut et svett bilde, usminket rett etter en økt, for å nevne noe. Når du skal nevne i så mange innlegg at du ikke rekker eller har tid, så bør du kanskje ta noen grep? Samtidig klager hun mellom linjene over at hun må pakke og reise hele tiden. Eller er det skryt. Helt umulig å få tak på. Lurer på om dette blir roligere med årene. Som om det er noe som bare kommer av seg selv. Virker som hun tar tida på seg selv oppi badekaret til og med. Som jeg har sagt før, kom deg ned på jorda.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bare blir mer og mer Gina Tricot og linker til klærne som er i innlegg merket med annonselenker. Så kanskje det har blitt en avtale der da!?... Men vær så snill Gina Tricot.. ikke dra den for langt! Ikke noe bilder og sånn på nettsiden deres og i butikker og sånn! Please, please! Jeg vil shoppe hos dere i ro og fred uten tanke på at enkelte andre skal tjene penger på det...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et par tre år tilbake var jeg en av dem som forsvarte Fotballfruen og det hun sto for, her inne på KG.

 

Nå synes jeg det hele bare trist trist trist.

Hun viste seg dessverre å ikke være den ærlige og naturlige jenta jeg forestilte meg at hun var.  

Jeg er skuffet, men også en erfaring rikere når det gjelder menneskesyn. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet hennes er at hun får så dårlig tid, fordi hun oppriktig tror at leserne er helt avhengige av henne, og et visst antall innlegg per dag. I tillegg må hun legge ut snap, og oppdatere på instagram.

Hun må lage antrekksinnlegg med masse forskjellige poseringer, og ellers innlegg der ofte 2-4 bilder er så godt som identiske. Hun må. Tror hun. Virker som om det hele har gått over hodet på henne. Lurer helt oppriktig på hva hun tror skjer om hun hadde tatt seg en dag fri, eller lagt ut et svett bilde, usminket rett etter en økt, for å nevne noe. Når du skal nevne i så mange innlegg at du ikke rekker eller har tid, så bør du kanskje ta noen grep? Samtidig klager hun mellom linjene over at hun må pakke og reise hele tiden. Eller er det skryt. Helt umulig å få tak på. Lurer på om dette blir roligere med årene. Som om det er noe som bare kommer av seg selv. Virker som hun tar tida på seg selv oppi badekaret til og med. Som jeg har sagt før, kom deg ned på jorda.

 

Hvis hun hadde annonsert at hun skulle ta et par dager fri, hadde nok lesere skrevet "dette fortjener du" osv. Verden går da videre. Mulig hun ikke er klar over det.

Endret av Butternut
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rent overflatisk, men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor fotballfrue (ja, hun "heter" fortsatt det for meg) pumper fjeset med restylane og botox. Når det faktisk får henne til å se 10 år eldre ut?

Skjønner heller ikke hvorfor hun styler håret som hun gjør. Hun ble stylet med wavy bob på noen bilder, og da så hun så mye freshere ut.

Klarer bare ikke forstå at en 29 (?)- åring vil se ut som hun er i slutten av tredveårene.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Atheena

Det er ikke så rart at det blir hektisk når et avslappende bad blir til et blogginnlegg med masse levende lys, roseblader og vinglass, samt at hun i samme slengen reklamerer for boka til bloggvenninnen sin. Det er iscenesettelse hele greia og ikke lenger et deilig bad som hun tilfeldigvis fikk tatt litt bilder av. 

 

Så tenker jeg jo at en perfeksjonist blir utbrent av å måtte opprettholde den perfekte fasaden. Det er tidkrevende å reise til Særp når hun på veien dit må reklamere litt for lydbok, pakke med seg rette klær for å vise på bloggen osv. Det jeg ikke skjønner er at det er interessant å lese om denne iscenesettelsen.

 

Hun drar til København og det mest spennende hun blogger om ved siden av veskelanseringen er kaffekoppen. Hun har barnefri i køben og velger å sitte på hotelrommet sitt. Hun er overhodet ikke der det skjer, det skjer i grunn svært lite spennende. Jeg tror hun har flust av muligheter, men hun tar de ikke. Hun sitter heller foran skjermen for å finne inspirasjon og klær til bloggen, bruker SoMe i timevis for å dokumentere, reklamere og følge med på hvor mye oppmerksomhet hun får. Samt at hun sikkert bruker mye triviell tid med familien sin naturlig nok. Men for det meste befinner hun seg på jordet i Siljan med pulsklokka og kaffekoppen omkranset og oppkledd med staffasjen av en iscenesettelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart at det blir hektisk når et avslappende bad blir til et blogginnlegg med masse levende lys, roseblader og vinglass, samt at hun i samme slengen reklamerer for boka til bloggvenninnen sin. Det er iscenesettelse hele greia og ikke lenger et deilig bad som hun tilfeldigvis fikk tatt litt bilder av. 

 

Så tenker jeg jo at en perfeksjonist blir utbrent av å måtte opprettholde den perfekte fasaden. Det er tidkrevende å reise til Særp når hun på veien dit må reklamere litt for lydbok, pakke med seg rette klær for å vise på bloggen osv. Det jeg ikke skjønner er at det er interessant å lese om denne iscenesettelsen.

 

Hun drar til København og det mest spennende hun blogger om ved siden av veskelanseringen er kaffekoppen. Hun har barnefri i køben og velger å sitte på hotelrommet sitt. Hun er overhodet ikke der det skjer, det skjer i grunn svært lite spennende. Jeg tror hun har flust av muligheter, men hun tar de ikke. Hun sitter heller foran skjermen for å finne inspirasjon og klær til bloggen, bruker SoMe i timevis for å dokumentere, reklamere og følge med på hvor mye oppmerksomhet hun får. Samt at hun sikkert bruker mye triviell tid med familien sin naturlig nok. Men for det meste befinner hun seg på jordet i Siljan med pulsklokka og kaffekoppen omkranset og oppkledd med staffasjen av en iscenesettelse. 

Spot on...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rent overflatisk, men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor fotballfrue (ja, hun "heter" fortsatt det for meg) pumper fjeset med restylane og botox. Når det faktisk får henne til å se 10 år eldre ut?

Skjønner heller ikke hvorfor hun styler håret som hun gjør. Hun ble stylet med wavy bob på noen bilder, og da så hun så mye freshere ut.

Klarer bare ikke forstå at en 29 (?)- åring vil se ut som hun er i slutten av tredveårene.

Det er ikke bare overfladisk. For hvorfor gjør hun det?

Synes det er veldig trist. Hun ligner jo ikke på seg selv lenger. Ser ut som at hun har spist for mye salt mat og samlet 5 liter vann i ansiktet. Den naturlig pene jenta. Jeg forstår det ikke.

Hun kan heller ikke skylde på fansen eller haterne, for hva er det de har sagt for å få henne til å eskalere så innmari på fillerforbruket?

Må føle et stort press, men hvem er det som skaper det presset?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...