Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Hva gjorde du egentlig på et Sunwing Family-konsept om du trodde du kunne slappe av i stillhet ved bassenget? Da reiser man virkelig ikke på et hotell beregnet på småbarnsfamilier.

 

Jeg var der på familieferie hvor deler av følget var barn. Sikkert fint for de minste barna, men lite å gjøre for de som har vokst fra barneklubben. Mye av underholdningen varte langt utover leggetid, og man fikk en generell danskebåtfølelse. Bassengområdene er topp, men hvis man skal sikre seg solseng må man stå opp grytidlig! Det er et bra hotell å være på hvis man ikke er så opptatt av nærhet til strand og butikker. Sparbutikken og jallasjappene i Arguineguin byr ikke på de store shoppingmulighetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utad prøver de å være så perfekte og classy. Men dette "valget" av hotell beviser igjen at de innerst inne er noen harrytasser fra Østfold/Ålesund. Har selv vært på dette hotellet, (ikke selv-valgt) og kan bekrefte at det er et chartermareritt! Hun kommer i hvertfall til å skille seg ut når hun kommer i lang paljettkjole til middagen :fnise:

Siden de uansett er sponset i huet og ræva hadde det sikkert vært mulig å få dra til et annet sted... Eller beholdt selvrespekten og betalt selv for en skikkelig ferie!

De har jo aldri vært på skikkelig ferie da. De tror de har det. I virkeligheten har de så og si bare vært på all inclusive hoteller rundt om. De har som regel bare oppholdt seg på hotellets område, kanskje en trasketur til nærmeste Strand og en restaurant her og der. Samme opplegg når de var i Mexico også. Hvem reiser til Mexico for bo på all inclusive hotell og bare være på hotellet???! Og alle de gangene de har vært på Maldivene har ikke vært det spor bedre. Og nå kan de heller ikke reise på ferie uten å ha med foreldrene.

Hadde jeg hatt så mye penger som dem hadde jeg ville brukt de på å oppleve nye land og steder, kulturen osv. Ikke sitte med noe ala pizza Grandiosa i syden med en trubadur som spiller gamle Rune Rudberg sanger. Jeg har reist mye og langt før jeg fikk barn, og etter jeg fikk barn. Har fortsatt til gode å reise på charter ferie til syden!

Endret av Bootybuilder
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo aldri vært på skikkelig ferie da. De tror de har det. I virkeligheten har de så og si bare vært på all inclusive hoteller rundt om. De har som regel bare oppholdt seg på hotellets område, kanskje en trasketur til nærmeste Strand og en restaurant her og der. Samme opplegg når de var i Mexico også. Hvem reiser til Mexico for bo på all inclusive hotell og bare være på hotellet???! Og alle de gangene de har vært på Maldivene har ikke vært det spor bedre. Og nå kan de heller ikke reise på ferie uten å ha med foreldrene.

Hadde jeg hatt så mye penger som dem hadde jeg ville brukt de på å oppleve nye land og steder, kulturen osv. Ikke sitte med noe ala pizza Grandiosa i syden med en trubadur som spiller gamle Rune Rudberg sanger. Jeg har reist mye og langt før jeg fikk barn, og etter jeg fikk barn. Har fortsatt til gode å reise på charter ferie til syden!

 

Best å holde seg innenfor Wi-fi-sonen så frua får oppdatert bloggen, vettu!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Kongen på haugen, artig program, nysgjerrige på hva CBE skal bidra med.

Hun skal være dommer i en episode visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Ser Kongen på haugen, artig program, nysgjerrige på hva CBE skal bidra med.

Leste at hun kunne bedømme om de var pene nok til bilder på instagram, smak var ikke viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best å holde seg innenfor Wi-fi-sonen så frua får oppdatert bloggen, vettu!

Ja det er noe med det😂 Tenk på alt dem går glipp av når det kommer til kultur osv når de reiser til et nytt land. Blows My mind!😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Kongen på haugen, artig program, nysgjerrige på hva CBE skal bidra med.

Ah... bedømme utseende på cupcakes så klart.

Kan ikke noe for det, men de gangene jeg hører henne prate blir jeg overrasket over stemmen hennes.

Hun har litt "grov" stemme og utseende hennes tilsier -inni hodet mitt- forsiktig, pipende stemme. Litt a la Linni Meiser.

:lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at hun kunne bedømme om de var pene nok til bilder på instagram, smak var ikke viktig.

Kanskje hun gir dem litt redigeringstips i samme slengen...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der på familieferie hvor deler av følget var barn. Sikkert fint for de minste barna, men lite å gjøre for de som har vokst fra barneklubben. Mye av underholdningen varte langt utover leggetid, og man fikk en generell danskebåtfølelse. Bassengområdene er topp, men hvis man skal sikre seg solseng må man stå opp grytidlig! Det er et bra hotell å være på hvis man ikke er så opptatt av nærhet til strand og butikker. Sparbutikken og jallasjappene i Arguineguin byr ikke på de store shoppingmulighetene.

Blir litt spesielt å kritisere et konsept der du ikke er målgruppen...

 

(Hvem drar på Sydenferie med store håp om bra shopping forresten...?)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt spesielt å kritisere et konsept der du ikke er målgruppen...

(Hvem drar på Sydenferie med store håp om bra shopping forresten...?)

Tja, man kan jo kjøpe noen veske kopier da. Nei vent, CBE har jo lagd sine egne kopier! Så da sparer hun de kronene! Endret av Bootybuilder
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er merkelig at hun ikke har annonsert programlederdeltakelsen sin i Kongen på haugen på hverken snap, fb, instagram eller bloggen sin... Eller har jeg bare oversett det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at hun ikke har annonsert programlederdeltakelsen sin i Kongen på haugen på hverken snap, fb, instagram eller bloggen sin... Eller har jeg bare oversett det?

Kun i kommentarfeltet. Men hu var jo bare på skjermen i to sekund, så da var det vel ikke bra nok for henne å annonsere det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kun i kommentarfeltet. Men hu var jo bare på skjermen i to sekund, så da var det vel ikke bra nok for henne å annonsere det :P

Men man pleier jo som regel uansett å være litt stolt hvis man deltar i et tv-program da, men hun synes kanskje ikke at det ble så bra? Filming i feil vinkel, ikke mulighet for henne til å være med på redigering av ansikt/kropp i etterkant osv.. Jeg fikk ikke sett det jeg altså, så vet ikke hvor stor rolle hun hadde, hvor lenge hun var med eller hvordan det gikk :P
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man pleier jo som regel uansett å være litt stolt hvis man deltar i et tv-program da, men hun synes kanskje ikke at det ble så bra? Filming i feil vinkel, ikke mulighet for henne til å være med på redigering av ansikt/kropp i etterkant osv.. Jeg fikk ikke sett det jeg altså, så vet ikke hvor stor rolle hun hadde, hvor lenge hun var med eller hvordan det gikk :P

Hun var med å vurderte noe cupcakes i maks 5 min :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...