Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Skrika fra Sarpsborg. Det er ca 50000 andre plasser man kan få behandling på, å prøve å få time på et av landets største in-steder DAGEN før er vel fåfengt selv om du tross alt er selveste fotballfrue. Dette er bare barnslig.



Anonymous poster hash: 99e82...10c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser til den kleine kommentaren om at frua ikke fikk booka seg massasje på The Thief som hun skrev på facebook. Det var altså såååå dårlig service der fordi HUN ikke fikk booka seg massasje. Det finnes jo flere steder å ta massasje i Oslo! Det må da ikke være det Thief. Men det var vel feil at de ikke kunne sette himmel og jord i bevegelse når frua ringer og skal ha massasje på Oslos dyreste hotell siden hun ifølge henne er høyere på rangen enn andre. Blir drøyt å skrive en slik status når hun er ute etter å bytte imaget, jadda! Hun fremstår som en sytepave når hun skriver en slik status og lager et blogginnlegg om hvor "vanskelig" det var å få bestilt massasje. Fatter ikke at det ikke går an å bestille et annet sted når det tydeligvis ikke var noe ledig der.

Anonymous poster hash: c0e06...238

Dette var nå noe å henge seg opp i også. Hun har fullt lov til å bli sur og betegne ting hun ikke er fornøyd med for dårlig service. Jeg vil tro at du også blir gretten hvis ikke du får bestilt time den dagen da det passer best for deg.

Siden du elsker å starte hat-tråder om Caroline, kunne vi heller diskutert agendaen din...

Anonymous poster hash: 3c08f...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig service om man prøver å komme gjennom på telefon for å booke noe ett sted, og ikke får svar i løpet av ett helt døgn.

Det er ikke dårlig om de svarer at det er fullt.

Så om hun klager på det første er jeg enig, er det andre alternativ....not so much :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les en annen blogg om du ikke liker det FF skriver - surpomp!

Anonymous poster hash: 96a82...84e

Uuuuuu - nå vart æ skræmt! :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::wow:

Anonymous poster hash: c0e06...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også merket meg! Stjeler det så utrolig mye sendetid hvis hver dommer får litt bedre tid på å svare? Dette syns jeg er litt rart prioritert av Tv2. Moholt får sikkert beskjed om å raska på.

Anonymous poster hash: 51dce...95d

Mindre tid med kleine Didrik; mer konstruktiv kritikk fra dommerne.

Anonymous poster hash: 9095e...ac4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt imponert over at folk her inne klarer å snu absolutt alt til at det må jo være fordi ff er slik og sånn. Det ser virkelig krampeaktig ut. Hver minste lille ting er altså egentlig fordi ff er ****** (sett inn valgfritt negativ beskrivelse).

Når det ble kjent at hun skulle være med på SVD ble det refs over at hun bruker tiden på det når hun har en liten unge. Når hun danser dårlig så får hun refs fordi hun bruker for lite tid på trening. Når Kai får beskjed om å showe mindre så er det altså ff som ødelegger fordi hun er for dårlig til å danse, så stakkar Kai.. Kom igjen, har folk abstinens mot å gi henne kred for noe som helst? Virker jo helt manisk.

Anonymous poster hash: 9660a...bff

Jeg finner ikke noe positivt å si om henne utfra hvordan hun fremstår, og med "Skal vi danse" får hun virkelig vist frem sitt sanne jeg. Har aldri likt mennesker som mener de er feilfrie og flere hakk bedre enn alle andre. Ydmykhet, godhet og evne til empati er viktige kriterier for hva jeg ser etter i et menneske. Når alt dette og mer til mangler, finner jeg ikke mye godt igjen.

Jeg syntes i utgangspunktet det er helt forkastelig å holde på med så mye når man har et lite barn, så der får hun heller ingen poeng fra meg. Når hun sa ja, er det ingen unnskyldning at hun får trena for lite. Da skulle man ha sagt nei. Ergo er det hennes eget valg.

Tror du ikke dansetreneren ser det vi alle ser? Nemlig at FF er pinnestiv og har et tomt blikk. Han vil selvsagt gjør alt han kan for å få henne opp, og da prøvde han mer show denne gangen.

Skjønner at det er vanskelig for deg å se at sirkus FF går ned for full rulle, men sannheten er ikke alltid lett å svelge. En dag oppdager du og resten av hennes ihuga fans at hun faktisk er et helt normalt menneske. Hun har feil som ALLE andre, selvom hun desperat prøver å skjule de.

Legg også merke til at folk kritiserer FF for utseende, FORDI det er falskt. Hun er ikke lik seg i måneskinn fra bildene på bloggen. Agnete (heter hun det?) har vel ikke et vakkert modellansikt, men hun har en flott utstråling, hun er blid, hun har selvironi og hun er ydmyk, og det gjør henne utrolig vakker. Hun skinner jo. Har du sett noen som kritiserer henne her inne???

Anonymous poster hash: 6918d...a9b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om DEN kroppen (Agnethe). Hottie det der.

Anonymous poster hash: deea5...b52

Ser veldig mange mener dette. Er det fordi hun er tynn med store, naturlige pupper?

Anonymous poster hash: 3d8a2...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke noe positivt å si om henne utfra hvordan hun fremstår, og med "Skal vi danse" får hun virkelig vist frem sitt sanne jeg. Har aldri likt mennesker som mener de er feilfrie og flere hakk bedre enn alle andre. Ydmykhet, godhet og evne til empati er viktige kriterier for hva jeg ser etter i et menneske. Når alt dette og mer til mangler, finner jeg ikke mye godt igjen. Jeg syntes i utgangspunktet det er helt forkastelig å holde på med så mye når man har et lite barn, så der får hun heller ingen poeng fra meg. Når hun sa ja, er det ingen unnskyldning at hun får trena for lite. Da skulle man ha sagt nei. Ergo er det hennes eget valg. Tror du ikke dansetreneren ser det vi alle ser? Nemlig at FF er pinnestiv og har et tomt blikk. Han vil selvsagt gjør alt han kan for å få henne opp, og da prøvde han mer show denne gangen. Skjønner at det er vanskelig for deg å se at sirkus FF går ned for full rulle, men sannheten er ikke alltid lett å svelge. En dag oppdager du og resten av hennes ihuga fans at hun faktisk er et helt normalt menneske. Hun har feil som ALLE andre, selvom hun desperat prøver å skjule de. Legg også merke til at folk kritiserer FF for utseende, FORDI det er falskt. Hun er ikke lik seg i måneskinn fra bildene på bloggen. Agnete (heter hun det?) har vel ikke et vakkert modellansikt, men hun har en flott utstråling, hun er blid, hun har selvironi og hun er ydmyk, og det gjør henne utrolig vakker. Hun skinner jo. Har du sett noen som kritiserer henne her inne??? Anonymous poster hash: 6918d...a9b

Jeg har en kommentar til innlegget ditt.

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at vi i denne tråden som ikke er med på fnisehånekoret automatisk ikke er ff-fans? Jeg er så møkkalei av at det ikke skal gå an å kritisere måten ff-debatten foregår på uten å bli stemplet som såkalt ihuga ff-fans. Det er like trangsynt som å si at alle som kritiserer henne er feit og sjalu. Kom tilbake når du og flere forstår at det ikke handler nødvendigvis om at det er selve Caroline Berg Erikssen som blir kritisert men heller MÅTEN det blir diskutert på.

Anonymous poster hash: 9660a...bff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En debatt pleier å vise ulike innsynsvinkler og pleier å være variert i innhold. I ff-trådene derimot ser det nesten ut som om mennesker på trass har bestemt seg for å kun kommentere negativt og at alt med ff er negativt -uansett. Det går nesten sport i å finne ting å pirke på, å vri om til noe negativt og å påpeke hvor latterlig,tåpelig og teit absolutt alt med henne er. Når ting er så enspora og saklig kritikk hvor noen øyner å se to sider av en sak er nesten totalt fraværende, ja da kan man stille spørsmål ved validiteten ved kritikken. Det virker utrolig påtatt og er grobunn for enormt dårlig debatt som skaper dårlig stemining og som gir moderatorene myyyyye drittarbeid.

Så tråden har iallefall ikke vondt av at noen av oss forsøker å snu litt på flisa.

Anonymous poster hash: 9660a...bff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aishwarya

Jeg synes det er ganske,tragisk at FF og mannen ikke tar til seg noe av kritikken dommerne gir. Hun er selvfølgelig velkommen til å være fornøyd, men når hun skriver; Synd dommerne ikke likte det, og deretter i samme setning påpeker at hun er fornøyd skaper det et annet inntrykk. De andre som fikk kritikk sa jo rett ut at det måtte de jobbe mer med til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at kommentarene på dansen til FF kunne vært mer konstruktive! Syns det er direkte ufint å sukke og si at det ikke fungerte for ham i det hele tatt! FF prøver jo så godt hun kan antar jeg, så hun fortjener ikke at noen skal oppføre seg slik for noe hun er stolt av.

Når det er sagt så må folk slutte å si at hun danset fantastisk og er flink, for det er ikke sannheten rett og slett, og det gagner tydeligvis ikke synet FF har på sin egen dansing. Hun hører kanskje mer på de som roser henne på feil grunnlag, enn på de som har peiling på dans, og føler seg da kanskje urettferdig behandlet av dommerne.

Hun så ut som en dukke i armene til partneren sin i går, og ble bare viljeløst slengt rundt uten antydning til å gi noe selv. Hun hadde liten kontroll på seg selv i dansen generelt, og hun er ustø i bevegelsene sine. Hun trenger å jobbe mer med uttrykk i kropp og ansikt, samt mer presise bevegelser. På tide å ta til seg det som er av konstruktiv kritikk, og jobbe videre med det. Ingen vits å si at man ikke ville gjort noe annerledes, og sette profesjonelle danseres tilbakemeldinger under tvil. Hun er ikke flink, og må jobbe MYE mer fremover, så enkelt er det!



Anonymous poster hash: 1f18d...0c9
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske,tragisk at FF og mannen ikke tar til seg noe av kritikken dommerne gir. Hun er selvfølgelig velkommen til å være fornøyd, men når hun skriver; Synd dommerne ikke likte det, og deretter i samme setning påpeker at hun er fornøyd skaper det et annet inntrykk. De andre som fikk kritikk sa jo rett ut at det måtte de jobbe mer med til neste gang.

Må si meg enig akkurat der.

Hun sier selv på Instagram at hun føler også at dommerne er strengere med henne enn de andre. Hvorfor skylde på dommeren for 3. gang? For er jo ingenting hun ville endret på om hun kunne gjort det igjen, og slike utsagn oppfattes lett (i alle fall av meg) som at det ikke er noe hun har gjort feil, men dommerne har som sagt dømt henne strengere enn alle de andre deltagerne. Ergo dommerne er ikke rettferdig.

Ikke har de rett utdannelse heller (jfr fotballmannens kommentar til tanta).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor er kommentaren fra Lk til tanta? Lenke?

På facebookprofilen til fotballfrue.no under innlegget "I really feel like we..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen kommentarer bare likes. Hva stod der?

Anonymous poster hash: 1930b...0d6

Står under "wow. Den dansen er jeg virkelig fornøyd med"

Anonymous poster hash: 09884...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...