Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg stiller ikke spørsmål ved hva hun har på seg, som forøvrig ligner på en bikini en rekke andre bloggere har fått tilsendt, men teksten hun skriver. Hensikten med posten er jo tydelig å reklamere for instagramkontoen til Blush, noe jeg regner med at hun også får penger for å poste.

Tror ikke det er noe ulovlig å nevne at man skal gjør en jobb for noen. Blir jo på samme måte som når folk skriver på andre sosiale medier at de skal jobbe et sted og nevner bedriften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atheena

Snapen hvor det ser ut til at hun tisser er ihvertfall slettet. Utfra snappene var det en fuktig kveld så LK ble kanskje revet med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det spiller noen rolle men hvilke andre bloggere har du sett som har fått tilsendt bikini fra VS?

Ang Blush vet jeg ikke.

Den var ikke så lik ved en nærmere titt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapen hvor det ser ut til at hun tisser er ihvertfall slettet. Utfra snappene var det en fuktig kveld så LK ble kanskje revet med?

Snapper forsvinner jo i løpet av et døgn og den av at hun tisser er jo fra dagtid, ikke kveldstid:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapper forsvinner jo i løpet av et døgn og den av at hun tisser er jo fra dagtid, ikke kveldstid:P

hvem bryr seg liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapen hvor det ser ut til at hun tisser er ihvertfall slettet. Utfra snappene var det en fuktig kveld så LK ble kanskje revet med?

LK ble født revet med, om man kan si det sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har skjedd med leggen hennes i det nyeste innlegget, da? :vetikke:  Bilde nummer 5. Redigering gone wrong igjen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Hva har skjedd med leggen hennes i det nyeste innlegget, da? :vetikke: Bilde nummer 5. Redigering gone wrong igjen?

Bildene er hvertfall redigerte, men tviler på at hun vil innrømme det annet enn lys/kontraster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Hva har skjedd med leggen hennes i det nyeste innlegget, da? :vetikke: Bilde nummer 5. Redigering gone wrong igjen?

hvilket nytt innlegg sikter du til nå da ,i siste innlegg så er bilde nr 5 utsikten over havet Endret av faico
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

hvilket nytt innlegg sikter du til nå da ,i siste innlegg så er bilde nr 5 utsikten over havet

Ser ut som hun har fjernet det igjen. Det heter "sunset in Lefkos", fortsatt mulig å klikke seg inn på via Bloglovin'-appen. Kanskje hun har fått kommentarer på redigeringen, og må fikse bildene først før det legges ut på nytt.

Her er bildet, og noe har skjedd med den leggen.

Bilde hentet fra bloggen er fjernet.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med leggen hennes i det nyeste innlegget, da? :vetikke:  Bilde nummer 5. Redigering gone wrong igjen?

Ser ikke hva som er galt jeg.. Mellom leggene mener du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som hun har fjernet det igjen. Det heter "sunset in Lefkos", fortsatt mulig å klikke seg inn på via Bloglovin'-appen. Kanskje hun har fått kommentarer på redigeringen, og må fikse bildene først før det legges ut på nytt.

Her er bildet, og noe har skjedd med den leggen.

Hun flekser den.... :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket nytt innlegg sikter du til nå da ,i siste innlegg så er bilde nr 5 utsikten over havet

Du ser ikke siste innlegg - du ser på nest siste (fourwheeler).

 

Det er kommet ett nytt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun har fjernet det igjen. Det heter "sunset in Lefkos", fortsatt mulig å klikke seg inn på via Bloglovin'-appen. Kanskje hun har fått kommentarer på redigeringen, og må fikse bildene først før det legges ut på nytt.

Bildet er ikke fjernet. Det ligger der det og det ser akkurat sånn ut på bloggen hennes som det gjør i den du la ved.

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest faico

Ser ut som hun har fjernet det igjen. Det heter "sunset in Lefkos", fortsatt mulig å klikke seg inn på via Bloglovin'-appen. Kanskje hun har fått kommentarer på redigeringen, og må fikse bildene først før det legges ut på nytt.

Her er bildet, og noe har skjedd med den leggen.

ser innlegget hennes nå. Skjønner ikke hvordan dere andre klarer å finne alle feil og mangler som er på ett bilde.. For meg så seR hun ut som ei sunn,frisk og go kvinne.. Hvorfor må vi finne feil og diskutere dette over to sider til enhver tid.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser innlegget hennes nå. Skjønner ikke hvordan dere andre klarer å finne alle feil og mangler som er på ett bilde.. For meg så seR hun ut som ei sunn,frisk og go kvinne.. Hvorfor må vi finne feil og diskutere dette over to sider til enhver tid.

 

Fordi bildet ser redigert ut?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ganske synlig at det er noe rart med det bildet - jeg så det med en gang jeg scrollet ned, det er ganske iøynefallende. Men nå sitter jeg på stor skjerm, det kan være derfor.

 

Forøvrig må jeg si at hun nå faktisk ser utrolig frisk og sunn og slank ut, i motsetning til for noen år tilbake, da hun virkelig var veldig, veldig tynn. Jeg vet at noen blir sure når andre hevder at hun ser bra ut FORDI hun ikke er så radmager lenger, og at hun selv alltid sier at hun veier det samme som hun alltid har gjort. Men like fullt ser hun utrolig bra ut nå. Og hun kan umulig veie det samme nå som hun gjorde her:

http://www.vg.no/rampelys/bloggkjendis-fotballfrue-faar-kritikk-for-bikinibilder/a/10087041/

 

Og de tar veldig bra bilder. Veldig bra. Men de HAR gjort noe med den leggen, og hvis man ser bildene på 19"-skjerm, trenger man virkelig ikke lupe, altså - det er veldig synlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det er ikke slik at man MÅ finne feil. En del av feilene er så åpenbare at man må være blind, døv, og ignorant for ikke å se de.

Selvsagt finnes det de som vil finne feil og de som ikke vil finne feil. Men dette er to poler og de færreste hører til den ene hhv. den andre gruppen. De fleste havner et sted midt i mellom. Og det som er feil for en person er ikke nødvendigvis feil for den neste og vice versa. At det oppstår diskusjoner om hvorvidt noe er riktig eller feil er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...