Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Men hvorfor har Mamsi interesse av å kommentere så mye på det nye designet, for så å rapportere hva hun kommenterte her? Skjønner jo at det var litt vedrørende merking på slutten der, men likevel.

Jeg vil prøve å forklare det.

Nesten uansett hva jeg har skrevet der, så har de uansett slettet det. Jeg mente ikke å fremstå som ekkel i det jeg skrev i dag, jeg oppfattet det ikke slik selv.

Det var ingen andre kommentarer publisert på innlegget da jeg skrev, hadde det vært det hadde jeg ikke giddet å si noe om den read more-knappen osv.

Jeg hadde lyst til å si at den My Shop-løsningen manglet merking siden det er bare affiliatelenker der og det ikke var merket.

Derfor tenkte jeg også at jeg kanskje reduserte sannsynligheten for å bli slettet hvis jeg også skrev mer. Jeg synes de skriver godt og at det derfor er ekstra dumt om de har store forbokstaver på hvert ord i overskriftene.

Jeg skjønner at det er slik at jeg har diskvalifisert meg selv fra å kommentere der i det hele tatt, jeg skjønner om folk syntes det var helt dust av meg å gjøre det. Jeg er bare så glad i wordpress og begynte å mene ivei - det skal ikke skje igjen, for å si det sånn.

Når det deretter kommer til kommentarene, så er det at de publiserer dem verre enn mye annet. Alle her inne vet at det er stram regi på kommentarfeltet der, så alle de kommentarene har de vurdert og godkjent.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil prøve å forklare det.

Nesten uansett hva jeg har skrevet der, så har de uansett slettet det. Jeg mente ikke å fremstå som ekkel i det jeg skrev i dag, jeg oppfattet det ikke slik selv.

Det var ingen andre kommentarer publisert på innlegget da jeg skrev, hadde det vært det hadde jeg ikke giddet å si noe om den read more-knappen osv.

Jeg hadde lyst til å si at den My Shop-løsningen manglet merking siden det er bare affiliatelenker der og det ikke var merket.

Derfor tenkte jeg også at jeg kanskje reduserte sannsynligheten for å bli slettet hvis jeg også skrev mer. Jeg synes de skriver godt og at det derfor er ekstra dumt om de har store forbokstaver på hvert ord i overskriftene.

Jeg skjønner at det er slik at jeg har diskvalifisert meg selv fra å kommentere der i det hele tatt, jeg skjønner om folk syntes det var helt dust av meg å gjøre det. Jeg er bare så glad i wordpress og begynte å mene ivei - det skal ikke skje igjen, for å si det sånn.

Når det deretter kommer til kommentarene, så er det at de publiserer dem verre enn mye annet. Alle her inne vet at det er stram regi på kommentarfeltet der, så alle de kommentarene har de vurdert og godkjent.

Ok forklaring det, og absolutt ikke noe å påpeke. Men hvorfor lime det inn her?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok forklaring det, og absolutt ikke noe å påpeke. Men hvorfor lime det inn her?

Fordi "My shop"-løsningen var diskutert her og jeg hadde lyst til at kommentaren min skulle "stå et sted" i tilfelle de selv slettet den. Jeg skjønner jo at de har slettet en del av det andre jeg har skrevet, men om de hadde slettet denne også hadde jeg blitt overrasket. Dessuten ville jeg kanskje "vise" de som bare tror jeg er opptatt av å være "mot Caroline" at det ikke er slik det henger sammen. Men at det er helt uinteressant for andre at jeg limer inn en lang kommentar her, det skjønner jeg. Dårlig vurdering av meg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asti

Hva mener du er personangrep på mamsi?

Personangrep er å gå til personlig angrep på budbringeren fremfor å konsentrere seg om budskapet.

Budskapet til mamsi handlet om bl.a. manglende merking på siden "My Shop", men svarene tilbake går på enkeltes oppfatning av mamsi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det til at konstruktiv og berettighet kritikk er mobbing?

Logisk

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det lukter lang vei av disse påstandene om tråden her og mamsi brukt i forbindelse med foredrag om mobbing på skoler.

Jeg har lest litt i kommentarfelt på rosablogger der alle kommentarer publiseres, leserne er yngre, og innleggene også er mer umiddelbare og mindre polerte, og i slike sammenhenger er det man får eksempler på hva haters på nett virkelig er. Denne tråden har ingenting til felles med nettmobbing, ikke engang de innleggene som ryddes vekk fra den som hets/latterliggjøring

De som hevder dette, snakker enten mot bedre vitende, dvs troller bevisst for å få opp temperaturen i CBE-kommentarfeltet (men like gjerne her inne), eller de har en personlig agenda ift å imøtegå kritikk ved å sverte dem som fremmer den ved hjelp av hvilke virkemidler som helst.

Endret av Aricia
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har CBE trukket seg ut av blogglisten? Jeg finner ikke bloggen der.

Hun er ikke der nå.

Hun var der i går da, på 4. plass....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke der nå.

Hun var der i går da, på 4. plass....

Kan bloggere selv velge å stå utenfor? Og betyr det i så fall at ingen ser antall lesere?

Det har jo blitt tydeligere og tydeligere når man ser på Blogglisten at hun slett ikke er Norges største blogger lenger, selv om hun skriver det selv, blant annet på Instagramprofilen sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bloggere selv velge å stå utenfor? Og betyr det i så fall at ingen ser antall lesere?

Det har jo blitt tydeligere og tydeligere når man ser på Blogglisten at hun slett ikke er Norges største blogger lenger, selv om hun skriver det selv, blant annet på Instagramprofilen sin.

Kan være det har sammenheng med omleggingen på bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asti

Kan bloggere selv velge å stå utenfor? Og betyr det i så fall at ingen ser antall lesere?

Det har jo blitt tydeligere og tydeligere når man ser på Blogglisten at hun slett ikke er Norges største blogger lenger, selv om hun skriver det selv, blant annet på Instagramprofilen sin.

De utenfor blogg.no må registrere seg, jfr.

http://faq.blogg.no/?side=side2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Asti

Ok, da hadde hun 11 lesere i går.

Det er tydelig problemer med telleren etter omleggingen. Det var garantert flere lesere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo alt å tjene på å holde antall lesere utenfor offentligheten ved å melde seg ut av blogglisten.no. Så kan hun og managementet påberope seg disse "400.000" følgerene uten at noen kan verifisere at det ikke stemmer. Litt slik som da hun, i kjølvannet av kommentarfeltfusket, endret kildekoden slik at man ikke lenger kan verifisere om det er dem selv som har skrevet kommentarer eller ikke. For alt vi vet holder Lars Kristian enda på, fordi det ikke lenger er mulighet for å sjekke.

Med andre ord: Jeg blir ikke forbauset dersom dette med blogglisten.no ikke er en feil som har oppstått i forbindelse med nytt design, men et kalkulert valg for å skjule dalende antall lesere, samtidig som det åpner for at hun kan fortsette å bruke frasen "Norges mest leste blogg".

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet hvorfor noen av de lange kommentarene (især de som støtter CBE) har samme underlige ordoppdeling som selve innleggene til CBE? Er det en innstilling i oppsettet, isåfall, hvorfor blir ikke ord i alle kommentarer delt på samme måte?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor noen av de lange kommentarene (især de som støtter CBE) har samme underlige ordoppdeling som selve innleggene til CBE? Er det en innstilling i oppsettet, isåfall, hvorfor blir ikke ord i alle kommentarer delt på samme måte?

Eksempelvis…? Hvilke ord tenker du på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe helt annet. Er det noen som vet om CBE&Co. har innhentet tillatelse til å bruke musikken benyttet i videoene her, slik regelverket sier?

Gjelder det samme regelverket for snap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...