Gå til innhold
Gregor Clegane

CBE AS - debatt rundt hennes virksomhet

Anbefalte innlegg

LilleSnupp
4 minutter siden, loffen skrev:

Den storytel snappen er reklame på Snapchat, den dukker opp etter andre folks storyer også. Hun har ikke lagt ut disse selv. :opplyser:

Refererte til snapen hun sitter foran peisen og reklamerer for storytel.

Edit: Snapen som nå er slettet.

Endret av LilleSnupp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

loffen
10 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Ja den, ja! :Nikke: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FrkSvår
14 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Det er en reklame fra storyen, dukker opp her og der, ikke bare hos Caroline. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
loffen
3 minutter siden, FrkSvår skrev:

Som jeg sa! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
loffen

For eksempel så ligger det akkurat nå en reklame for balmain briller etter storyen til Villa Paprika. Neste gang er det kanskje Storytel reklamen der også (den med CBE)! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
loffen

Og nå er brillereklamen borte. Betyr ikke at det er VP som har slettet den. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

formula

Og DER kom spørsmålet om hvilken størrelse hun bruker. Og hun svarer str 34. Hun har mye å ta tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
miagunda

Ja ha. Dummeste jeg har sett. Hun bruker ikke 34.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Emilie112
1 time siden, tidevann skrev:

Er en helt håpløs tankegang. Det er faktisk flere av oss som liker denne bloggen. Og det må være liv å si, faktisk ikke alle av oss som er interesserte i å kverulere på ALT denne bloggeren foretar seg. Dere skriver så mye usakelig at jeg blir flau. Hun ser full ut på bilder, øyebrynene er stygge, håret er ikke bra nok, øynene er tunge osv osv osv! Det blir så useriøst. Derfor gidd ikke jeg diskutere med mennesker som dere som kritiserer absolutt ALT. enkelt og greit 

Jeg tror du har gått i samme fella som andre som leser på bloggen og blir lei deg forsk du tror det er et individ som blir diskutert, men det er ikke det altså. CBE.no er en bedrift. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glorious
39 minutter siden, formula skrev:

Og DER kom spørsmålet om hvilken størrelse hun bruker. Og hun svarer str 34. Hun har mye å ta tak i.

Gud, HVOR vanskelig er det å svare «den er normal i størrelsen, velg din vanlige størrelse». Str 34 sier ingenting fordi man aner ikke hvordan hun ser ut i «virkeligheten».

Et eksempel er at komikerfrue slet med str på kostymene på skal vi danse fordi hun er ganske høy og de fleste kostymene derfor er for små. Hadde jeg aldri visst utifra bloggen, der jeg ikke oppfatter henne som spesielt høy. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Puserjenta
3 timer siden, Asti skrev:

Det lurer jeg også på. Kan virke som det er noe på gang:  https://www.oep.no/search/result.html?caseNumber=2017/2185&searchType=advanced&list2=125&caseSearch=true&sortField=documentNumber

Har bedt om innsyn, men det tar ofte en stund å få det. 

§ 29.Kva organ skal avgjere innsynskravet mv.

Eit organ som mottek eit innsynskrav, skal vurdere kravet konkret og sjølvstendig. Kravet skal avgjerast utan ugrunna opphald.

I jobben min betyr det ikke mer enn 48 timer, etter det regnes det som avslag på innsynskravet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
formula
11 minutter siden, Glorious skrev:

Gud, HVOR vanskelig er det å svare «den er normal i størrelsen, velg din vanlige størrelse». Str 34 sier ingenting fordi man aner ikke hvordan hun ser ut i «virkeligheten».

Et eksempel er at komikerfrue slet med str på kostymene på skal vi danse fordi hun er ganske høy og de fleste kostymene derfor er for små. Hadde jeg aldri visst utifra bloggen, der jeg ikke oppfatter henne som spesielt høy. 

Jeg tenker at ettersom dette tydeligvis er et tilbakevendende spørsmål, burde hun legge inn en liten setning når hun viser klær: -denne er liten/stor eller normal i størrelsen-. Eller er det sånn at hun nyter å oppgi at hun bruker disse bittesmå størrelsene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amafalathiel
24 minutter siden, Puserjenta skrev:

§ 29.Kva organ skal avgjere innsynskravet mv.

Eit organ som mottek eit innsynskrav, skal vurdere kravet konkret og sjølvstendig. Kravet skal avgjerast utan ugrunna opphald.

I jobben min betyr det ikke mer enn 48 timer, etter det regnes det som avslag på innsynskravet.

48 timer der jeg jobber og. Ville purret eller klaget hvis det tok mer enn det.

http://presse.no/klagebrev/du-har-bedt-om-innsyn-men-far-ikke-svar/

Endret av Amafalathiel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Asti
15 minutter siden, Amafalathiel skrev:

48 timer der jeg jobber og. Ville purret hvis det tok mer enn det. .

Jeg fikk innsyn nå. Det handler om oversendelse til Helsedirektoratet vedr. klage på alkohol i blogg. Vedlegget, dvs. klagen som viser hvem det gjelder var ikke lagt ved. Har bedt om innsyn på den også, så den kommer vel i morgen. 

Her ligger det også: https://www.oep.no/search/result.html?period=lastMonth&fromDate=&toDate=&dateType=documentDate&caseDescription=blogg&descType=both&caseNumber=&documentNumber=&sender=&senderType=both&documentType=all&legalAuthority=&archiveCode=&list2=153&searchType=advanced&Search=Søk+i+journaler

Endret av Asti

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
loffen

Jeg likte den røde, øverste kjolen i dagens innlegg. 
Tror ikke et øyeblikk på at hun er 170 og bruker str 34, da er jeg i alle fall sikker på at visse booty-bilder er redigert.
Og hvordan orker hun ha så små sko at tærne tar nedi bakken foran? :overrasket: Sikkert str 34 de også. 

;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vitulina
4 timer siden, Xstrella skrev:

Får ingen skattesmell ved slik juks?

Hun betaler mindre i skatt enn de som tjener 1/3 av henne. Ikke mottar de sponsede ting, reiser og objekter for over en halv mill i året heller. Det er nok mye fishy å finne for spesielt interesserte, men svindlere vil nå fortsette å svindle. 

Fornøyelig at hun selv ser på seg selv som en foregangskvinne og rollemodell. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LilleSnupp
2 timer siden, FrkSvår skrev:

Ikke snapen hvor hun sitter foran peisen og skrev «peiskos+storytel=« uten merking. Den dukker ikke opp her og der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
formula
43 minutter siden, loffen skrev:

Jeg likte den røde, øverste kjolen i dagens innlegg. 
Tror ikke et øyeblikk på at hun er 170 og bruker str 34, da er jeg i alle fall sikker på at visse booty-bilder er redigert.
Og hvordan orker hun ha så små sko at tærne tar nedi bakken foran? :overrasket: Sikkert str 34 de også. 

;) 

Jeg synes også hun har vist frem flere fine kjoler. Men, som en i kommentarfeltet også nevner, så viser hun kun kroppsnære modeller.

Med tanke på at hun har ca 30.000 lesere kan hun jo trygt gå ut fra at disse er i mange forskjellige fasonger. Så hvorfor i all verden viser hun ikke kjoler som litt rundere damer også kan bli inspirert av? 

Synes det virker som hele denne kjolebonanzaen er laget for at hun skal få vise fram seg selv i fine kjoler.

Og når hun attpåtil får klemt inn at hun bruker str 34, så synes jeg faktisk det er litt kvalmt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimekkoen

Haff.. De bildene av kjoler med åpen rygg og utringning er så thinspo som en får det.. så feil, så trist, og så topper hun det med «str 34». :icon_frown: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ovnsbakt Paprika

Noen ganger er det vanskelig å forstå hva motivasjonen bak den tilsynelatende selvdyrkingen er. Da tenker jeg på intervjuet den kroppsorienterte bloggen "Skinny Confidential" hadde med henne. Da faller bitene på plass for min del.

Her kan man bl.a. lese at "My dream is to show other women that a pregnancy does not ruin your body. This is my biggest motivation."

(https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   9 medlemmer

• Cissacissa
    • Mizzles
    • Rosenrød
    • Dermica
    • Anniedoug
    • eksiltronder
    • Tillie