Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fruen "jobber" på det hun kaller "arbeidernes frihetsdag". :D (snap)

Jeg oppfattet det som et forsøk på å være morsom, men nå er det vel engang slik at bloggen er jobben hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet det som et forsøk på å være morsom, men nå er det vel engang slik at bloggen er jobben hennes?

Tenkte mer på hva hun kaller 1.mai... Ja bloggen er jo jobben hennes

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på hva hun kaller 1.mai... Ja bloggen er jo jobben hennes

Å. Slik jeg leste innlegget trodde jeg du mente det var rart hun jobbet i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Slik jeg leste innlegget trodde jeg du mente det var rart hun jobbet i dag ;)

Neida, er mange som må jobbe selv om det er 1.mai, arbeidernes "frihetsdag".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hele tråden er forkastelig, skjønner kritikken av CBE. Men dette er jo helt sykelig, og hver gang noen latterliggjør henne og mannen der inne, så blir det applaudert. De tar aldri til seg kritikk, så anbefaler ingen å gå inn ditt om du ikke er enig, for der er det en gjeng som holder sammen og biter fra seg om du ikke tenker som dem. All ære til de som faktisk klarer holde seg til sak og som ikke slenger seg på skittkasting , er en god del av de, bare synd at andre ødelegger . Dette er en tråd med svært dyktige debatt aktører, de får holde på, kanskje de går lei om ingen kommer å krangler med dem hehe. Så kan hylekoret, hyle videre. Sletter meg som bruker, da jeg syns KG finner seg i alt for mye hetsing av bloggere, kjendiser osv. Spes ang utseende ol som ingen mennesker kan noe for, KA tråden er grusom! Bye:-)

Jeg er så enig med deg. Jeg synes det er trist at de får holde på slik. Jeg har hatt noen få innlegg, men orker ikke å blande meg stort, da det ikke har noen hensikt. Det verste er vel at latterliggjøring og hetsingen blir applaudert slik de blir, det viser at de er mange som synes at dette er både underholdende og greit. Synes du hadde bra innslag i diskusjonen, men er enig med deg, at de får holde på, de som synes det er greit, og så får vi andre holde oss unna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg. Jeg synes det er trist at de får holde på slik. Jeg har hatt noen få innlegg, men orker ikke å blande meg stort, da det ikke har noen hensikt. Det verste er vel at latterliggjøring og hetsingen blir applaudert slik de blir, det viser at de er mange som synes at dette er både underholdende og greit. Synes du hadde bra innslag i diskusjonen, men er enig med deg, at de får holde på, de som synes det er greit, og så får vi andre holde oss unna.

Hvis dere virkelig mener å se at det jevnt over er så ille som dere skriver her, og er så genuint opprørte over det som dere gir uttrykk for, så håper jeg at dere systematisk rapporterer inn alt dere ser av regelbrudd, slik at det kan modereres vekk.

Manglende moderering er jo en viktig medvirkende årsak til at eventuelle regelbrudd kan bli stående.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg reagerer mest på omfanget av kritikken. At det aldri ser ut til å ta slutt. At man ikke nøyer seg meg bare denne tråden, men også lager egne blogger og Twitter-kontoer, og skriver artikler i diverse nettaviser. At man følger dette mennesket på blogg, Facebook, Instagram og snapchat kun for å lete etter feil.

Jeg har fett og slett litt vanskelig for å skjønne at noen syns at feilmerking av innlegg er så alvorlig at det er verdt alt dette. Jeg er ikke i tvil om at motivet er noe helt annet hos enkelte brukere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på omfanget av kritikken. At det aldri ser ut til å ta slutt. At man ikke nøyer seg meg bare denne tråden, men også lager egne blogger og Twitter-kontoer, og skriver artikler i diverse nettaviser. At man følger dette mennesket på blogg, Facebook, Instagram og snapchat kun for å lete etter feil.

Jeg har fett og slett litt vanskelig for å skjønne at noen syns at feilmerking av innlegg er så alvorlig at det er verdt alt dette. Jeg er ikke i tvil om at motivet er noe helt annet hos enkelte brukere.

Nå er det jo ikke bare feilmerking for min del, men også oppblåste lesertall som de stadig oppgir feil (påvirker annonsekroner) redigering av kommentarfelt som forsterker og opprettholder myten om haterne, måten de selv deltar/ikke deltar i debatten og benytter seg av andre som talerør og mikrofonstativ i både aviser, på bloggen og på forum. For å nevne noe.

Hva meg deg? Hva er din motivasjon for å skrive her?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på omfanget av kritikken. At det aldri ser ut til å ta slutt. At man ikke nøyer seg meg bare denne tråden, men også lager egne blogger og Twitter-kontoer, og skriver artikler i diverse nettaviser. At man følger dette mennesket på blogg, Facebook, Instagram og snapchat kun for å lete etter feil.

Jeg har fett og slett litt vanskelig for å skjønne at noen syns at feilmerking av innlegg er så alvorlig at det er verdt alt dette. Jeg er ikke i tvil om at motivet er noe helt annet hos enkelte brukere.

Nå er det jo ikke bare feilmerking for min del, men også oppblåste lesertall som de stadig oppgir feil (påvirker annonsekroner) redigering av kommentarfelt som forsterker og opprettholder myten om haterne, måten de selv deltar/ikke deltar i debatten og benytter seg av andre som talerør og mikrofonstativ i både aviser, på bloggen og på forum. For å nevne noe.

Hva meg deg? Hva er din motivasjon for å skrive her?

I tillegg inneholder tråden bildemanipulering- og kommentarfeltavsløringene, i lag med diskusjonene rundt dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Nå er det jo ikke bare feilmerking for min del, men også oppblåste lesertall som de stadig oppgir feil (påvirker annonsekroner) redigering av kommentarfelt som forsterker og opprettholder myten om haterne, måten de selv deltar/ikke deltar i debatten og benytter seg av andre som talerør og mikrofonstativ i både aviser, på bloggen og på forum. For å nevne noe.

Hva meg deg? Hva er din motivasjon for å skrive her?

Her eller i den andre tråden? I den andre tråden er det vel for det meste ren nysgjerrighet. Og at jeg syns mye av det som skrives ikke hører hjemme i en tråd på et stort forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere virkelig mener å se at det jevnt over er så ille som dere skriver her, og er så genuint opprørte over det som dere gir uttrykk for, så håper jeg at dere systematisk rapporterer inn alt dere ser av regelbrudd, slik at det kan modereres vekk.

Manglende moderering er jo en viktig medvirkende årsak til at eventuelle regelbrudd kan bli stående.

Den videoen er bare så sykt klein!!!

Fotballfruen som er oversminket og stiv som en ispinne, prøver å være crazy!

Jeg måtte se den 3 ganger etter hverandre, bare for å plage meg selv. Den er garantert både laget og lagt ut i fylla!

Dette er et eksempel på et innlegg som jeg mener burde ha vært moderert bort. Den ha fått 57! likes , og mange hiver seg på med kommentarer..( og ja jeg har meldt fra til moderator om dette innlegget) Jeg synes det er synd at slike innlegg får stå, og ikke minst at så mange hiver seg på å applauderer. Det er ikke slike innlegg som dominerer tråden, men mange nok til at jeg reagerer. At moderator mener at dette ikke er regelbrudd, sier jo litt om hva som blir tillatt i tråden. Synd for de som ønsker å være seriøse, og diskutere sak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den videoen er bare så sykt klein!!!

Fotballfruen som er oversminket og stiv som en ispinne, prøver å være crazy!

Jeg måtte se den 3 ganger etter hverandre, bare for å plage meg selv. Den er garantert både laget og lagt ut i fylla!

Dette er et eksempel på et innlegg som jeg mener burde ha vært moderert bort. Den ha fått 57! likes , og mange hiver seg på med kommentarer..( og ja jeg har meldt fra til moderator om dette innlegget) Jeg synes det er synd at slike innlegg får stå, og ikke minst at så mange hiver seg på å applauderer. Det er ikke slike innlegg som dominerer tråden, men mange nok til at jeg reagerer. At moderator mener at dette ikke er regelbrudd, sier jo litt om hva som blir tillatt i tråden. Synd for de som ønsker å være seriøse, og diskutere sak.

Enig i at et slikt innlegg er både unødvendig og uinteressant. Og at det burde vært moderert pga spekulasjon. Jeg har også rapportert inn innlegg i FF-tråden som får stå - slik er det ofte i forumet for øvrig også.

Men er eksempelet du trekker fram virkelig "forkastelig" og "sykelig", som Gurimalla skrev om tråden generelt, og som du sa deg enig i? Er det "hets", som var ordet du brukte i ditt innlegg?

Nei, vil jeg si, i høyden latterliggjøring. Ikke noe jeg vil være med på eller forsvare i det hele tatt, men heller ikke noe jeg klarer å se på som sykelig hatefullt.

Hvis alle innlegg i tråden var som dette du trekker fram, hadde jeg aldri engasjert meg i den, og jeg ville forstått kritikken din. Men: Hvordan kan man hevde at slike innlegg dominerer debatten i tråden? For det kan jeg virkelig ikke se at de gjør. Likevel blir alle som poster i tråden gjort kollektivt ansvarlige for innlegg av denne typen, og ikke bare for innlegg i den eksisterende tråden, men i alle tidligere FF-tråder.

Beklager at jeg ikke gir meg på dette, men jeg synes de som forlanger redelighet og saklighet av andre også bør forvente det av seg selv. Og jeg synes at du med flere baserer kritikken din på et veldig unyansert inntrykk av tråden og debatten.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia sier det!

Det innlegget det vises til over her, er slett ikke representativt for tråden, men derimot et eksempel på innlegg som likner på de som er rapportert inn og slettet. Tråden inneholder både avsløringene av hvordan de skrev som andre enn seg selv i eget kommentarfelt og ikke minst mange gode analyser av hvorfor det er problematisk med en sammen landing av privatliv og kommersiell blogg, og dessuten veldig saklige påpekninger av hvordan reklame er feilmerket, hvorfor det er riktig og viktig å fokusere på at også nye sosiale medier må ha et regelverk so skiller kommersiell virksomhet og redaksjonell virksomhet. Dt er også en god del kritikk av hvordan CBE har håndtert kritikk og stormen rundt levebrødet sitt, som har holdt seg saklig hele veien. Å trekke fra et helt utypisk sitat fra tråden for å hevde at det er slik den er, er uredelig. den handler (nesten) ikke om usaklige kommentarer om hvordan hun ser ut eller oppfører seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at et slikt innlegg er både unødvendig og uinteressant. Og at det burde vært moderert pga spekulasjon. Jeg har også rapportert inn innlegg i FF-tråden som får stå - slik er det ofte i forumet for øvrig også.

Men er eksempelet du trekker fram virkelig "forkastelig" og "sykelig", som Gurimalla skrev om tråden generelt, og som du sa deg enig i? Er det "hets", som var ordet du brukte i ditt innlegg?

Nei, vil jeg si, i høyden latterliggjøring. Ikke noe jeg vil være med på eller forsvare i det hele tatt, men heller ikke noe jeg klarer å se på som sykelig hatefullt.

Hvis alle innlegg i tråden var som dette du trekker fram, hadde jeg aldri engasjert meg i den, og jeg ville forstått kritikken din. Men: Hvordan kan man hevde at slike innlegg dominerer debatten i tråden? For det kan jeg virkelig ikke se at de gjør. Likevel blir alle som poster i tråden gjort kollektivt ansvarlige for innlegg av denne typen, og ikke bare for innlegg i den eksisterende tråden, men i alle tidligere FF-tråder.

Beklager at jeg ikke gir meg på dette, men jeg synes de som forlanger redelighet og saklighet av andre også bør forvente det av seg selv. Og jeg synes at du med flere baserer kritikken din på et veldig unyansert inntrykk av tråden og debatten.

Hets? ja jeg synes at dette i all fall er på grensen til hets. det kan ses på som både ondskapsfull og usaklig , dette forsterkes med at mange hiver seg på både med likes og kommentarer. Ja jeg mener det også er latterlig og forkastelig, Sykelig , kanskje ikke , men bra er det ikke.

Jeg stiller ikke alle som deltar i denne tråden med kritikk som ansvarlig, men synes det er betenkelig når slike innlegg får 57 likes. Som jeg skriver synes dette ødelegger for de som ønsker å være saklig, og ønsker å diskutere sak.

Du må gjerne synes jeg har et unyansert. inntrykk Jeg legger vekt på enkelte ting som er viktig for meg, deriblant hvordan man omtaler andre.

Gjengitt diskusjon om bloggers barn er fjernet.

Mange klarer å være saklig, i alle fall i det store og hele, men det er ikke nok for at jeg ønsker å bidra noe mer, og jeg har heller ikke ønske om å diskutere dette videre Vi får heller være enige om å være uenig om enkelte ting.

Innlegget er endret.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg reagerer mest på omfanget av kritikken. At det aldri ser ut til å ta slutt. At man ikke nøyer seg meg bare denne tråden, men også lager egne blogger og Twitter-kontoer, og skriver artikler i diverse nettaviser. At man følger dette mennesket på blogg, Facebook, Instagram og snapchat kun for å lete etter feil.

Jeg har fett og slett litt vanskelig for å skjønne at noen syns at feilmerking av innlegg er så alvorlig at det er verdt alt dette. Jeg er ikke i tvil om at motivet er noe helt annet hos enkelte brukere.

Jeg kunne ikke ha vært mer enig. Jeg er kritisk til mye av det jeg ser på bloggen til CBE. Men kritikerne begynner å provosere meg mer enn manglende merking.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...