Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

På første bildet ser det ut som om hun har en penis, på det andre bildet ser det ut som om skrittet har blitt delvis redigert bort for å få til et slags thigh gap. Begge deler er litt for kunstnerisk og litt for lite kommersielt... Anonymous poster hash: 50cab...be9

At kommentarer som disse er de som sår mest likes, viser hva slags intensjoner mange i disse trådene har. Skam dere. Ble dere virkelig ikke oppdratt bedre enn til å finne glede i å ydmyke andre? Hvis noen jeg kjente snakket sånn om andre hadde jeg dødd av skam. Av og til kunne jeg ønske man hadde et ansikt på mennesker som skriver sånt, så hele verden kan se hvor små dere er.

Anonymous poster hash: f1053...d35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hva som var galt med skrittet på det andre bildet?

Anonymous poster hash: 9b19d...924

Uheldig snitt på badedrakten. Hadde badedrakten vært buet nederst, ville ikke den "pungen" kommet frem. Det kunne lett ha blitt redigert med litt lys/skygge, forstår ikke hvorfor de lar det se ut som om det er en stor .... der!

Endret av rumperister
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig snitt på badedrakten. Hadde badedrakten vært buet nederst, ville ikke den "pungen" kommet frem. Det kunne lett ha blitt redigert med litt lys/skygge, forstår ikke hvorfor de lar det se ut som om det er en stor .... der!

Anonymous poster hash: 9b19d...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig snitt på badedrakten. Hadde badedrakten vært buet nederst, ville ikke den "pungen" kommet frem. Det kunne lett ha blitt redigert med litt lys/skygge, forstår ikke hvorfor de lar det se ut som om det er en stor .... der!

Ja, men jeg mener det andre bildet.Var noen som mente det så redigert ut!

Anonymous poster hash: 9b19d...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Uheldig snitt på badedrakten. Hadde badedrakten vært buet nederst, ville ikke den "pungen" kommet frem. Det kunne lett ha blitt redigert med litt lys/skygge, forstår ikke hvorfor de lar det se ut som om det er en stor .... der!

Det ser ut som badedrakten har to lag. Eller at det er badetøy under og en vanlig body på topp.

Endret av constance90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Synes bildene var kule, men det ser jo ut som hun har en svær pikk som henger på coveret?

Anonymous poster hash: bdbde...898

Det er vel mannen hennes, det? ;)

Jeg synes bildene var kule. Mye mer interessante enn de hun legger ut av seg selv på bloggen sin. Hun kledde å være litt mer rocka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sikkert hold in :lol:



Anonymous poster hash: 5dce0...095
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Tøft gjort, synes hun ser bra ut til å ha født for bare noen måneder siden. Ikke så veldig fine bilder etter min mening da - klærne og håret var ikke direkte pent, og konturen var så kraftig at hun så ut som et sultende lik. Men her kan vi skylde på stylisten, og ikke Caroline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen drømmekropp, men Jenny Skavlan derimot :P

Anonymous poster hash: d1ffb...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fin kropp, navlen ødelegger mye. Er helt grusom og ekkel å se på.

Anonymous poster hash: d1ffb...2c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Evt. leser du andre rosablogger? Jeg har aldri forstått hvorfor det er så populært. Er det for å få tips ang.mote? Jeg har vært innom de et par ganger, men det står jo ingenting interressant. Hvorfor er det så populært?

Anonymous poster hash: 7af31...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes bloggen hennes er koselig, positiv, ikke for komplisert og rett og slett kjekk å lese. Leser den jo ikke for å bli superopplyst eller noe, men digger den for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser den bare når den blir tatt opp her. Litt for å se hva slags bagateller folk henger seg opp i, og litt for å gi henne klikk så hun tjener penger på drittslengingen. Men jeg synes ikke den er så veldig interessant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hørt om den engang før jeg leste om den her, men nå er jeg inne på den et par ganger i uka.



Anonymous poster hash: b7cc1...5a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En sjelden gang. Mest for å se hva enkelte brukere egentlig snakker om, om det er sant eller ikke, fordi enkelte brukere her på kg har en tendens til å overdrive noe enormt.

Endret av Evel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selv om jeg skal innrømme at jeg har tittet innpå noen ganger når folk klager som mest om de for å se hva styret er om.

Men det som er ekstremt fascinerende er all oppmerksomheten disse bloggene får. Ikke minst det hatet enkelte viser mot de, og for meg et sykelig og manisk behov for å følge de. Og hvorfor man gidder å irritere seg så mye at man både lager en masse tråder rundt om på forum, og skrive idiotiske kommentarer der...



Anonymous poster hash: fa44f...85b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg kan ikke se 1 god grunn til å lese de.



Anonymous poster hash: f47fb...e82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...