Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frugull

La de gjøre det da...

Slutt å bry deg om det. Det er deres blogg og de bestemmer.

Enkelt og greit.

Er dere så misfornøyd med at kritikken deres ikke er med så ikke skriv flere innlegg.

Det er jo ikke verre enn dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hun kan fortsatt legge ut akkurat det hun vil av kommentarer... Det er vel ingen lov om det her i Norge?

Eller tar jeg feil?

CBE har selv sagt i intervju at samtlige kommentarer blir publisert. De kommentarene som er skrevet til bloggen og lagt ut her, er derimot ikke blitt publisert. Den logiske slutningen er følgelig at CBE fortsatt sensurerer kommentarfeltet og dermed løy om at samtlige kommentarer publiseres. Beklageligvis sitter jeg igjen med et inntrykk av at du synes såvel løgn og bedrageri er greit når man legger innleggene dine til grunne.

Manglende merking av reklame og den merfortjenesten dette genererer kan samstilles med svart arbeid. Både du og jeg tjener på det kortsiktig sett. Men hvis alle skal benytte seg av svart arbeid og dermed forårsaker betydelige skatteinntektstap for Staten, så krever det ingen doktorgrad i sosialøkonomi for å forstå at en høytoleranse ovenfor svart arbeid vil få alvorlige konsekvenser på lang sikt. Inntekter generert av reklameplassalg, produktomtale, og lignende skal skattes av. En unnlatelse av å følge det lovverket som er lagt til grunne vedrørende reklame, betyr igjen skatteunndragelse. Begge deler er lovstridig i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frugull

Den er grei da slutter jeg å svare dere men er fortsatt ikke enig..

Men nå kaller litt viktigere ting.

Nemlig JOBB....

Tror vel jeg har irritert på meg nok her nå. Men heldigvis gjør det meg ingenting....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du mener CBE bryter loven i vært innlegg. Att hun skriver at hun har vært på Lindex og kjøpt en søt kjole til sin datter,kan du ikke da bare slutte å lese bloggen? Finn deg en annen blogg som ikke bryter loven?

Hva i all verden er dette for en rar logikk? Om du ikke liker lovbrudd, finn deg et annet alternativ? Er denne logikken overførbar til andre deler av liv og samfunn, eller er retten til å bryte lover og regler i ro og fred en særrett for store rosabloggere?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La de gjøre det da...

Slutt å bry deg om det. Det er deres blogg og de bestemmer.

Enkelt og greit.

Er dere så misfornøyd med at kritikken deres ikke er med så ikke skriv flere innlegg.

Det er jo ikke verre enn dette

Hvorfor ikke gå ut av tråden når du ikke svarer de som spør deg spørsmål? Eks. Cavalchina.

Hold deg heller hos fruen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er dette for en rar logikk? Om du ikke liker lovbrudd, finn deg et annet alternativ? Er denne logikken overførbar til andre deler av liv og samfunn, eller er retten til å bryte lover og regler i ro og fred en særrett for store rosabloggere?

Jeg har prøvd å spørre om det samme, men fikk ikke noe svar på det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å spørre om det samme, men fikk ikke noe svar på det.

Jeg skjønner at jeg har valgt feil karrierevei, det er rosablogger man skulle ha blitt. Om jeg bryter lover og regler i min jobb får jeg pes, ikke støttende fans.:(

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frugull

Jeg har prøvd å spørre om det samme, men fikk ikke noe svar på det.

Men kjære vakre vene,, jeg har da litt annet og drive med på dagen enn å sitte pal på kg....

Akkurat nå er det vask av hus,hente barn,ta meg av en mann som er veldig syk og jobb om to timer..

Svart har jeg gjort når jeg tok en matbit og kaffekopp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frugull

Ha en riktig fin helg alle alle sammen her inne. Kos dere videre med å finne innlegg som ikke har annonse på seg.

Jeg skal kose meg med mann,barn og ferie.

Og bloggen til CBE så klart

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vakre vene,, jeg har da litt annet og drive med på dagen enn å sitte pal på kg....

Akkurat nå er det vask av hus,hente barn,ta meg av en mann som er veldig syk og jobb om to timer..

Svart har jeg gjort når jeg tok en matbit og kaffekopp..

Både jeg og du ser at du har tid til å lire ut av deg påstander i hytt og gevær.

Å svare på spørsmål om hvorfor CBE skal få lov til å begå lovbrudd jevnlig har du derimot ikke besvart.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er jo kanskje ikke rart hun utelater kommentarer når det ikke er annet enn kritikk som kommer fra de samme personene gang etter gang. Begrenset på hvor mye dritt en person vil ta til seg.Å kan du dokumentere at hun utelater flere hver eneste dag? Utelater hun 100 pr innlegg eller 2..

Vil gjerne vite hvordan du ser dette?

Hei :-) Jeg ser jo ikke det, jeg ser bare de gangene mine ikke kommer med, samt at jeg hører fra andre her at kommentarer ikke har kommet med. Og da er det ikke personlig sjikane, altså - for det ville jeg ha forstått at de sensurerte bort. Det er at de ikke tar med helt legitim kritikk, som er synd. Samtidig, som jeg har skrevet, skjønner jeg jo at de ikke vil ha med kritikk som er saklig fremført, det er bedre for fansen å tenke seg kritikere som gærne folk som roper usannheter og snakker tull.

Jeg har bare fremført helt legitim og berettiget kritikk. Ja, jeg blir litt irritert av at det er som å snakke for døve ører, men jeg skal, som du også har vært inne på at jeg burde, klage til forbrukerombudet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

GC er et en charterdestinasjon på lik linje med Mallorca og Kreta. FF bor tydeligvis ikke i de verste turistområdene, men standarden generelt for øya er skandinavere som slikker sol og liker å møte likesinnende på "norskebaren". Noen eksotisk lukusdestinasjon er det ikke.

Dog skjønner jeg jo at hun drar dit, for det er veldig egnet for barn, (og pensjonister, det er vel strengt tatt definisjonen på norsk syden), og man er nesten sikret sol året rundt. Virker ikke som de har vært helt heldige med været på denne årstiden.

Ser mange klager, men leser denne dritten uansett. Hvorfor lese noe sånn? Folk som digger seg selv, og det dreier seg om kjøp, mote osv.... Husk, det er dere som "betaler" lønnen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå har de slettet hele den lange facebookdiskusjonen. Jeg fikk i alle fall tatt en kopi av en del av den :-) Det er noe trist over at de ikke tør å ha helt normal kritikk stående.

Jeg, med fritidsproblemer tydeligvis :-) måtte bare skrive en liten en til, men jeg skal gi meg, altså - ikke pepre dere med disse innleggene mine. En skikkelig klage skal jeg forfatte i helgen, enn så lenge, her er et lite hjertesukk fra meg til Forbrukerombudet:

http://mamsi.no/kjaere-forbrukerombudet/

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Ser mange klager, men leser denne dritten uansett. Hvorfor lese noe sånn? Folk som digger seg selv, og det dreier seg om kjøp, mote osv.... Husk, det er dere som "betaler" lønnen hennes.

Ja, hvordan kle seg best mulig for å skaffe seg nettroll til mannfolk :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...