Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge VG som har snakket med noen sponsorer så er det foreløpig Ving og Get Inspired som fortsetter samarbeidsavtalen med ekteparet.

Noen som har fått med seg flere uttalelser?

(Jeg har i alle fall tenkt å droppe de som fortsetter å samarbeide fremover ialle fall, i alle fall frem til hun slutter å frata seg skyld på den måten hun gjør nå).

Nå kommenterte getinspired på CBEs siste instagram med to hjerter, så det sier jo sitt om seriøsiteten til den bedriften.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

AT LK ble anmeldt her sier jeg ingenting på.

Helt greit at han anmelder, men å skrive om det på åpen side på FB vitner bare om et rop om oppmerksomhet for min del. Hva med å prøve å være "the bigger man" og overse hele fyren i stedet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kronikk i Dagsavisen også:

http://nyemeninger.no/alle_meninger/cat1000/subcat1028/thread308238/#post_308238

Eriksen er sårbar som enkeltstående blogger. Men å opptre som «PT Åge» eller redigere beina tynnere er ikke noe man gjør fordi man er redd for hva nett-trollene er i stand til å gjøre. Det er kynisk juks for å bygge opp en illusjon om perfeksjon.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge VG som har snakket med noen sponsorer så er det foreløpig Ving og Get Inspired som fortsetter samarbeidsavtalen med ekteparet.

Noen som har fått med seg flere uttalelser?

(Jeg har i alle fall tenkt å droppe de som fortsetter å samarbeide fremover ialle fall, i alle fall frem til hun slutter å frata seg skyld på den måten hun gjør nå).

Ving Reiser??? I så fall blir det ikke flere turer med dem noensinne mer.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at han anmelder, men å skrive om det på åpen side på FB vitner bare om et rop om oppmerksomhet for min del. Hva med å prøve å være "the bigger man" og overse hele fyren i stedet?

Enig i at han kunne gitt fanden i kunngjøring på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Dette blir bare dumt. Hvor lenge siden er det Eriksen skrev denne kommentaren da? Hvis han ble så oppskaket over dette så hadde han vel anmeldt det når det ble skrevet, uavhengig av hvem skribenten var. Dette er bare å sko seg på andres ulykke.

Det har noe med at gamle sår åpnes på nytt. Og når de i tillegg ligger åpent for alle og enhver å se føler man seg eksponert selv om man ikke vet ens identitet. Man føler det inni seg.

Ved å gi seg selv en identitet gir man seg selv en mulighet til å få det ut, få pustet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge VG som har snakket med noen sponsorer så er det foreløpig Ving og Get Inspired som fortsetter samarbeidsavtalen med ekteparet.

Noen som har fått med seg flere uttalelser?

(Jeg har i alle fall tenkt å droppe de som fortsetter å samarbeide fremover ialle fall, i alle fall frem til hun slutter å frata seg skyld på den måten hun gjør nå).

http://www.nettavisen.no/na24/kan-tape-millioner-pa-bloggskandalen/8529651.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Det har noe med at gamle sår åpnes på nytt. Og når de i tillegg ligger åpent for alle og enhver å se føler man seg eksponert selv om man ikke vet ens identitet. Man føler det inni seg.

Ved å gi seg selv en identitet gir man seg selv en mulighet til å få det ut, få pustet ut.

Fortsatt ingen grunn til å ta det åpent på Facebook. Han bare fortsetter krangelen når han egentlig skulle hevet seg over det. Eller i det minste tatt det direkte med Eriksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen grunn til å ta det åpent på Facebook. Han bare fortsetter krangelen når han egentlig skulle hevet seg over det. Eller i det minste tatt det direkte med Eriksen.

Han har prøvd tidligere med å ta det direkte med LK, men det eneste LK gikk med på var å fjerne bilde av hans barn. Det er grenser på hva man gidder å gjøre med saken når det å snakke med LK er som å snakke med en vegg, men så ble saken mye mer alvorlig med en trussel om kule i panna.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har prøvd tidligere med å ta det direkte med LK, men det eneste LK gikk med på var å fjerne bilde av hans barn. Det er grenser på hva man gidder å gjøre med saken når det å snakke med LK er som å snakke med en vegg, men så ble saken mye mer alvorlig med en trussel om kule i panna.

Godt poeng.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Fortsatt ingen grunn til å ta det åpent på Facebook. Han bare fortsetter krangelen når han egentlig skulle hevet seg over det. Eller i det minste tatt det direkte med Eriksen.

Det er ikke sikkert alle har en slik styrke. Ihvertfall ikke når en blir angrepet fra flere hold i et kommentarfelt. Mulig han er sterkere nå. Dette kan ha flere årsaker: Han kan befinne seg på en annen plass i livet. Han er på trygg grunn: i eget forum: Facebook. Han føler at han har flere bak seg nå som LK er avslørt....

Jeg synes det er flott når folk snakker ut. Jeg er glad han gjorde det.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg hvor langt enkelte er villige til å gå for å unnskylde mennesker (CBE/LK/Treasures) som bør si unnskyld.

Endret av DitteH
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Det forundrer meg hvor langt enkelte er villige til å gå for å unnskylde mennesker (CBE/LK/Treasures) som bør si unnskyld.

Hvis det er meg du snakker om så har jeg overhodet ikke unnskyldt LK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette innlegget passerte sensur ganske med en gang. Men ingen replikk til denne. Kan det være en strategi? La kritiske innlegg slippe gjennom, og så slette tilsvar til disse?

Jeg vet dette er spekulering, men det hadde vært flott om noen kunne teste å svare på mitt innlegg hos CBE. Håper noen gjør det! Jeg er Citronella der inne også.

Det blir ikke meg, jeg viser meg ikke på bloggen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette her var jo helt håpløst.

Jeg skjønner for eksempel ikke hvorfor frua er så redd og Hilton blir så sjokka dersom sheriff Eriksen uansett fjerner alle de potensielt støtende kommentarene?

Ja, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg du snakker om så har jeg overhodet ikke unnskyldt LK.

Vel, indirekte gjør du jo det. Ellers tenkte jeg på de som har gått i forsvar på blogg og instagram uten å sette seg inn i problemet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg du snakker om så har jeg overhodet ikke unnskyldt LK.

Men å bagatellisere og tåkelegge alvorlighetsgraden i drapstrusselen hans ved å blant annet så tvil om motivet til en mann du ikke aner noe om, det har du vel gjort. Og det blir en slags unnskyldning.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...