Gå til innhold
Gregor Clegane

CBE AS - debatt rundt hennes virksomhet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cavatina

Overklasse?  Kjøpe gamle bøker til et bibliotek i huset? Let them eat cake?

Endret av Cavatina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fantastica

De burde ha sett siste episode av Tid for Hjem på TV2 for bevaring av det vakre parkettgulvet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Louiah

Med den lysekrona på snap så er nyrik russer-stilen gjennomført til fingerspissene. Det er vel bare en parodi, før de sier kødda og kommer med de virkelige møblene?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
morhjertegod

Men de skal vel style og innrede etter sin egen stil, det de selv liker ? De pusser jo opp for at de selv skal trives og bo der, de skal vel ikke ta hensyn til hva andre syns?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Abrahima

Klasse kan ikke kjøpes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissUniverse
22 minutter siden, morhjertegod skrev:

Men de skal vel style og innrede etter sin egen stil, det de selv liker ? De pusser jo opp for at de selv skal trives og bo der, de skal vel ikke ta hensyn til hva andre syns?

Sant nok, men hva er vitsen med å ha et bibliotek fullt av gamle bøker man aldri har lest? Det er bare show off, og i mine øyne tåpelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vitulina
4 minutter siden, MissUniverse skrev:

Sant nok, men hva er vitsen med å ha et bibliotek fullt av gamle bøker man aldri har lest? Det er bare show off, og i mine øyne tåpelig.

Det definerer jo absolutt alt de står for, jeg lar meg forundre over at noen blir overrasket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppelopp

Nå trenger fruen hjelp til å finne negledesigner i Sarpsborg (ref.facebook siden hennes), er det fisking etter spons av negler i ny by på gang tro? 🙈 Og ang møblering av huset, fy så harry, men som @morgodhjerta skriver over så får de kjøre den stilen de liker. Kan ikke akkurat si jeg får mye inspo til innredning akkurat, da det er milevis unna min stil. Og en ting til mens jeg er i gang, burde ikke snap fra frisørbesøk tidligere i dag vært merket? I og med at det er en kjent sak at hun blir sponset og de er best i klassen når det kommer til merking (ref.LKE utsagn i SoMe gruppa på face) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lafemmemauvaise
27 minutter siden, morhjertegod skrev:

I prinsippet er jeg enig med deg - hvordan privatpersoner velger å innrede sitt hjem er deres anliggende. Men i dette tilfellet så har bloggeren CBE flere ganger spurt hva leserne synes om ulike innredningselementer, f.eks. fargevalg på fiskebeinsparkett. Det bes altså om lesernes meninger fra bloggerens side - hvilket igjen betyr at bloggeren CBE åpenbart ikke har et problem med at hennes innredningsstil (eller mangel på sådan, alt ettersom) diskuteres. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Asti
23 minutter siden, morhjertegod skrev:

CBE er en "influencers", og de driver med reklame/tjenester- og produktplassering. Bloggeren spør også folk etter meningene deres.  Jeg tenker derfor det er helt innenfor å diskutere oppussingen, samt møbel- og interiørvalg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppelopp
2 minutter siden, Asti skrev:

CBE er en "influencers", og de driver med reklame/tjenester- og produktplassering. Bloggeren spør også folk etter meningene deres.  Jeg tenker derfor det er helt innenfor å diskutere oppussingen, samt møbel- og interiørvalg. 

Enig med @Asti altså. Men det er vel også en del av relasjonsbyggingen og inkludere "de fine, gode leserne sine" og late som hun vil ha råd, selv om de helt tydelig har en mening og gir blanke i hva de får til svar. Det har blitt vist flere ganger på bloggen. CBE spør om råd, men tar veldig sjelden til seg tilbakemeldinger, med mindre de er de samme som hennes syn da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

MissUniverse
20 minutter siden, Vitulina skrev:

Det definerer jo absolutt alt de står for, jeg lar meg forundre over at noen blir overrasket

Er overhodet ikke forundret,men det gjør det ikke mindre tragisk. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Edie

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lamebook

Hei. Dette er ikke helt relevant, men er det noen som har oversikt over hvilke bedrifter som har sponset CBE før og etter kommentarjukset i 2015? Skal skrive en bachelor om blogg og omdømme generelt. Og evt hvor man kan finne salgstall for å vite hvordan det gikk med de bedriftene etter jukset? Takk på forhånd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hallepalle

Sikkert avsporing, men mannen sitter i salongen mens hun er hos frisøren!?!? Jeg hadde virkelig klikka hvis mannen skulle vært med meg 24 timer i døgnet. Er dette det nye hos rosabloggerene, at mannen slutter å jobbe for å dilte etter kona mens hun tjener penger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kollontaj

Han passer vel på noen mindreårige? 

Men sånn ellers synes jeg synd på han, nesten så vi burde opprette en støttetråd for menn som må være hjemme med bloggerkonene sine (unnskyld: jentene!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Missy1
17 timer siden, MissUniverse skrev:

Jeg har faktisk kjøpt to gamle bøker fordi jeg syns de var fine (veldig gamle da) og kommer aldri til å lese de (det er leksikon). Men hadde aldri kjøpt masse gamle bøker for å fylle et rom. Et rom som skal hete "bibliotek", et rom som sikkert aldri vil bli brukt med bøker som bare samler støv. Da ville det kanskje vært like greit å kjøpe en tapet som ser ut som bokhyller med bøker i? 🙄

image.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   9 medlemmer

• Cissacissa
    • Mizzles
    • Rosenrød
    • Dermica
    • Anniedoug
    • eksiltronder
    • Tillie