Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning

Jeg sjekker innimellom men er ingen fast leser. Det er jeg heller ikke av noen andre bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste den før, men har slutta. Den ble bare kjedeligere og kjedeligere, og selv om hun påstår at det kun er to "annonser" i uka, så er det mye mer. Det er "kun" to rene annonseinnlegg i uka, men det er annonselenker o.l. i nesten hvert innlegg (dette varierer litt, men i perioder har det vært ekstremt). Ja, det er jobben hennes, men for meg så blir det for lett å se i gjennom det hele.

Ble lei, rett og slett, og bloggen har et visst "mammapreg" over seg, ikke at det er galt eller unaturlig, men det er det samme hver uke og jeg føler jeg leser samme ting om og om igjen, hvilket i lengden førte til at jeg ikke gadd å lese den mer.

I tillegg kjøper jeg ikke "sponsede produkter - ærlige meninger"-mantraet alle bloggerne opererer med. Synes de fremstår som uærlige og kyniske, og jeg blir kvalm av all materialismen og det kjøpspresset som blir fremmet. Selv kjøper jeg aldri noe de anbefaler, men vet at det er mange som gjør det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt overrasket over at hun ser ekstremt tynn ut på bildene, men på film så ser hun sunnere og mer fyldig ut. Slank, ja, men ikke så magre som på bildene. Både lav og armer ser mer kjøttfull ut.

Anonymous poster hash: 20a50...fd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Dere kan si hva dere vil, men den perfekte huden hun viser frem på bloggen bl.a. ifm reklameinnlegg for nye sminkefavoritter er IKKE den samme som tv2 filmet - uansett hvor mye filter med lys og skygge som legges over!

link

Folk som leser blogger gjør det fordi en del av de trenger noe uoppnåelig og pent å se på for å få en pause fra virkeligheten. Hadde hun lagt ut bilder hvor hun så ordinær ut hadde hun aldri blitt en hit. Og alle bloggerne redigerer seg selv til en såpass stor grad at fin hud er det minste de fikser på. Ansiktsfasongen er jo en helt annen :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt overrasket over at hun ser ekstremt tynn ut på bildene, men på film så ser hun sunnere og mer fyldig ut. Slank, ja, men ikke så magre som på bildene. Både lav og armer ser mer kjøttfull ut.

Anonymous poster hash: 20a50...fd0

Hun har nok blitt litt fyldigere. La merke til det når hun var gjest hos else også. Husker hun og søstera var på ferie i frankrike og god kveld norge lagde en reportasje om fruen. Da ble hun filmet i jeansshorts og bikini og da så hun ut akkurat som på bloggbildene.

Anonymous poster hash: 586e4...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Synes ikke det er bildene som er det verste, men all drittsnakken om henne og familien. Tror det er det som vil påvirke barnet mest, om hun ser det i fremtida. Ikke det at det er så mye drittsnakk i denne tråden, for det vet jeg nemlig ikke. Har ikke lest alt...;) Men sånn generelt tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ff mener hun fullammer? Når hun er borte en hel dag og babyen får MME så fullammer du ikke kjære venn.

Synes hun burde holdt srg hjemme med nelia.

Anonymous poster hash: 4aaaa...ef1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på nesa hennes fra første til siste bildet. Ser jo helt forskjellig ut!?

Anonymous poster hash: 8dfaf...097

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når babyen får fruktpurre og grøt hver dag (jmf kommentarfeltet hennes som hun har svart i selv), og i tillegg flaske med morsmelkerstatning, så fullammer hun ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ff mener hun fullammer? Når hun er borte en hel dag og babyen får MME så fullammer du ikke kjære venn.

Synes hun burde holdt srg hjemme med nelia.

Anonymous poster hash: 4aaaa...ef1

Den babyen har nok fått mme lenge den. Hun er jo aldri kledd for amming når de er på farten. Sitter hun i bilen i trusa og ammer da? I think not. Er forøvrig nesten beundringsverdig at en med så lav fettprosent klarer å fullamme om det er tilfelle.

Anonymous poster hash: a48b3...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den babyen har nok fått mme lenge den. Hun er jo aldri kledd for amming når de er på farten. Sitter hun i bilen i trusa og ammer da? I think not. Er forøvrig nesten beundringsverdig at en med så lav fettprosent klarer å fullamme om det er tilfelle.

Anonymous poster hash: a48b3...877

Hun har nok uansett misforstått ordet fullamme, da hun ikke gjør det da babyen i tillegg får grøt og fruktpure :P

Anonymous poster hash: 98fc5...67c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor man går på tur i stiletthæler. That's all.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok blitt litt fyldigere. La merke til det når hun var gjest hos else også. Husker hun og søstera var på ferie i frankrike og god kveld norge lagde en reportasje om fruen. Da ble hun filmet i jeansshorts og bikini og da så hun ut akkurat som på bloggbildene.

Anonymous poster hash: 586e4...67b

Jeg syns Caroline har blitt mye vakrere nå som hun har lagt på seg litt :) Hun ser både yngre og sunnere ut. Ammingen tror jeg ikke helt på siden jeg aldri har sett henne i et ammevennlig plagg, hun kan da ikke dra en cokctailkjole eller trang genser opp rundt halsen hver gang hun skal amme. Men at barnet har fått litt morsmelk nå og da når hun var hjemme i kosebuksa tviler jeg ikke på :)

Anonymous poster hash: 50cab...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å se sexy ut....?



Anonymous poster hash: 5dce0...095
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren har ingenting å være flau over.

Så henne på "Typen til.."

Rimelig lekker dame. Perfeksjonist. Ryddig i huset. Veloppdragne hunder.

Stilte rimelig intelligente spørsmål og gav fornuftige svar.

Klesinteressert. (=Derfor hun har blogg).

Vil kanskje ha et annet image enn "snill", stilte opp på disse bildene som man kan diskutere opp og ned.

Men hvorfor skal man bruke tid på det?



Anonymous poster hash: 10001...544
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Er det så mye å skryte av at man stjeler grønnsaker av naboen og viser fingeren? Ha ha

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest auroravictoria

Hva i all verden har skjedd med tærne hennes i "nå" innlegget? Ikke bare har hun redigert vekk lilletåen på begge bildene men også "kuttet" hælen? Er det latterligste jeg har sett....Har hun komplekser for store føtter eller noe???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er redigert. Hun krøller vel bare lilletærne? Så litt rart ut da, men. Det som skjedde med helen er vel bare en effekt av lyset? Hadde hun redigert det bort hadde hun nok gjort det grundigere. Og hadde hun redigert bildet, hadde hun gjort med min fulle respekt, etter alle mobbeinnleggene som var her inne en gang føttene hennes så store ut.



Anonymous poster hash: 9b19d...924
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Tviler på at det er redigert. Hun krøller vel bare lilletærne? Så litt rart ut da, men. Det som skjedde med helen er vel bare en effekt av lyset? Hadde hun redigert det bort hadde hun nok gjort det grundigere. Og hadde hun redigert bildet, hadde hun gjort med min fulle respekt, etter alle mobbeinnleggene som var her inne en gang føttene hennes så store ut.

Anonymous poster hash: 9b19d...924

Har du zoomet inn på de to bildene. Det er kjempe tydelig at det er redigert. Bruker ikke reagere på slike ting, men dette ble for dumt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...