Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

2 timer siden, 9na skrev:

 

Det er mulig denne har vært lagt ut før (jeg lette litt, men så den ikke lagt ut her).

Det er ihvertfall noen journalister som nylig har skrevet det jeg har hørt flere journalister på privaten omtale han som, at Lars Kristian Eriksen selv er et nettroll:

http://www.kjendis.no/2015/12/26/kjendis/kjendiskaring_2015/karinger/karinger_2015/skandale/42395819/

 

De leser jo her, vet du, LKE :-)

Mange ting som har gått fra denne tråden og videre ut i verden :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille_Krokodille

Merkelig fasong på den ballongen... 

Innlegget er ryddet for bilder fra blogg. 

Yvonne (mod)

 

 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Merkelig fasong på den ballongen... 

image.png

image.png

Det var redigeringsgate igang igjen. Ingen tvil. Her et overarmen redigert slik at den skal være mer markert/tynnere. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den borddekkingen hennes skar i øynene, men konkluderte at hun nok hadde lekt seg og vært kreativ siden det var svært mange feil i den borddekkingen ift skikk og bruk. Dog var det feilplasseringen av kakegaflene som skar mest i øynene. Opphøiet rose har forøvrig ikke salatgafler, og hadde det vært en liten spisegaffel derimot så hadde de altså spist salat ETTER for- og hovedrett ut fra plasseringen på bestikket.

Synes borddekkingen hennes er litt som outfitene, noen coole items som hun ikke klarer å style slik at det fungerer. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....når man vurderer å skrive en doktorgrad om blogging og bloggere og vidre jobbe beinhardt for at faste regler skal følges. ...det hadde vært på sin plass, å innlemme i barneloven; barnas privat skal vernes. 

Og juksing, 3 advarsler deretter stenges du ute fra bloggen for xantall uker mnd alt etter alvorlighetsgrad. 

...åh så irritert! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle altså ikke gå mer enn ett år før de begynte med dette igjen (redigering). Men, så er det jo noen som har sagt til Caroline at hun gløder og at det er godt å se hun har lagt på seg 2-3 kg etter Nelia ble født. Så noe annet var vel ikke å vente?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59
2 minutter siden, Milio skrev:

Det skulle altså ikke gå mer enn ett år før de begynte med dette igjen (redigering). Men, så er det jo noen som har sagt til Caroline at hun gløder og at det er godt å se hun har lagt på seg 2-3 kg etter Nelia ble født. Så noe annet var vel ikke å vente?

Det har ikke gått ett år siden hun redigerte noe sist! Jeg har lagt ut flere bevis på det i løpet av året med bilder andre har tatt av henne versus sine egne. Noen er slettet av moderator, men tror mange fortsatt ligger ute. Hun redigerer fortsatt ganske så mye. De sluttet aldri, de lærte seg bare å skjule sporene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
4 minutter siden, Milio skrev:

Det skulle altså ikke gå mer enn ett år før de begynte med dette igjen (redigering). Men, så er det jo noen som har sagt til Caroline at hun gløder og at det er godt å se hun har lagt på seg 2-3 kg etter Nelia ble født. Så noe annet var vel ikke å vente?

Jeg tror aldri de sluttet med det, bare forsøkte å skjule det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Milio skrev:

Det skulle altså ikke gå mer enn ett år før de begynte med dette igjen (redigering). Men, så er det jo noen som har sagt til Caroline at hun gløder og at det er godt å se hun har lagt på seg 2-3 kg etter Nelia ble født. Så noe annet var vel ikke å vente?

Tror ikke de noensinne sluttet. De ble bare flinkere til å skjule det. Det er bare så synd at de redigerer unødvendige ting som gjør at de/en av dem virker forskrudde med tanke på kropp og utseende. Samtidig som de blånekter på det.

Jeg kan forstå redigering av kviser og poser under øynene, men ikke å gjøre seg selv tynnere, mer svai, eller mindre gravid.

Endret av Cornucopia
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg at de i kommentarfeltet på bloggen faktisk finnes.. så de nettopp på facebook! Samme debattstil..

 

Tilføyelse: Hva i svarte helvete er det som får godt voksne damer og én mann til å ty til så trist-, skaffe seg en hobby-, fritidsproblemer- og bedre ting å bruke tiden på-svar?!?! Mister de vett og forstand når det er snakk om rosabloggere?!?! Jeg fatter det ikke!!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Asti skrev:

Ja, det mener jeg faktisk. De som legger igjen slike kommentarer er ofte opptatt av borddekking. Selv jeg reagerte på at de dekket på feil. 

Hvordan vet du hva denne personen mente og var opptatt av? Er du forutinntatt som tillegger denne personen meninger/holdninger hun ikke nødvendigvis har?

Hvis man opplever dette som usaklig kritikk, da mener jeg man er hårsår. Svarene til dette (som de bevisst slapp gjennom) var derimot "søppelkommentarer".  

jeg synes også borddekking er tull å kommentere. Står ikke noe sted i innlegget at hun har dekket riktig etc, hun har dekket et bord, hvem bryr seg om hvor gaffelen ligger...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nå vet jeg at de i kommentarfeltet på bloggen faktisk finnes.. så de nettopp på facebook! Samme debattstil..

 

Tilføyelse: Hva i svarte helvete er det som får godt voksne damer og én mann til å ty til så trist-, skaffe seg en hobby-, fritidsproblemer- og bedre ting å bruke tiden på-svar?!?! Mister de vett og forstand når det er snakk om rosabloggere?!?! Jeg fatter det ikke!!

 
Gruppa er på nesten 10 000 medlemmer nå, så noe ugress må det vel være også der.

Endret av Cornucopia
Fjernet en unødvendig setning.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke med i den gruppen, men kunne noen spurt han som la ut filen forklart hva de forskjellige fargesymbolikken betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.12.2015 at 14.54, MamaQuilla skrev:

Nei, hun er ikke et tilfeldig offer for hets fordi hun representerer det vi misliker med bloggere generelt.

Hun har sutret i media om å ikke få være med i tv-programmer fordi hun er for tynn samtidig som hun har redigert seg selv tynnere i bloggen. Hun har hengt ut mennesker som har kommentert i bloggen med fullt navn, hun har hengt ut ansatte i butikker hun har vært i. Noen av disse menneskene har hun til og med oppsøkt på FB via epostadresser i kommentarfeltet. Hun har løyet og funnet på historier like lenge som hun har drevet bloggen sin, alt fra å lyve om karakterer til å bedrive falsk kommentering under beskyttede yrkestitler i bloggen. Hun har hatt så mange hårreisende uttalelser og påstander som fullstendig har ødelagt hennes troverdighet. 

Dette er bare en brøkdel av det hun har gjort. Hun har hetset mange, mange mennesker og hun har oppført seg råttent og direkte løgnaktig i så mange sammenhenger at det krever et lengre innlegg for å liste opp alt sammen. Eksempler og bevis ligger i denne og andre tråder på KG. Gang på gang er hun avslørt, gang på gang har hun inntatt offerrollen som svar på legitim kritikk. Ikke en eneste gang har jeg sett noe som har vitnet om ydmykhet og refleksjon, jeg kan ikke huske at hun noen gang har tatt til seg kritikk og veldig mye av kritikken som kommer bare overser hun. Igjen og igjen.

De siste årene har hun også eksponert sitt eget barn på en måte jeg synes er veldig kritikkverdig. Akkurat den biten ser jeg på som et eksperiment med potensielle negative konsekvenser, konsekvenser hun lett kunne styrt unna ved å være litt mindre profitthungrig i enhver sammenheng. Hun verner ikke sitt eget barn, men bruker barnet for å tjene enda mer penger. Hun er i en særstilling også her, ingen andre bloggere i Norge har en så omfattende kommersiell bruk av sitt eget barn.

Summen av alt hun og ektemannen har gjort og sagt er årsaken til at hun er omdiskutert. 

Enig. "Summen av alt hun og ektemannen har gjort og sagt er årsaken til at hun er omdiskutert." - og det er mye!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og persondebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på de to bildene, der hun står på samme plass på begge, er "lyset" i vinduet mye høyere opp enn på det andre. Er vel på kvelden, så om det er lys eller gjenskinn vet ikke jeg, og om det indikerer retusjering vet jeg heller ikke. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...