Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Ikke noe å si på skuespill prestasjonene. ;)

Anonymous poster hash: d1ffb...2c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh... hva var drøyt med disse bildene?
Så ut som et typisk catwalk kostyme..



Anonymous poster hash: 484ab...a13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Det er ikke TRENDY - da må hun jo kaste det umiddelbart!! Gud forby at man går med noe som er sååååå 2010.

Anonymous poster hash: f1053...d35

2010? Prøv heller 1996!

Anonymous poster hash: e85bb...e78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan si hva dere vil, men den perfekte huden hun viser frem på bloggen bl.a. ifm reklameinnlegg for nye sminkefavoritter er IKKE den samme som tv2 filmet - uansett hvor mye filter med lys og skygge som legges over!

link

TV2 må ha lagt på kviser og uren hud i After Effects. Det er sikkert noen i nyhetskanalen som er ute etter å ta henne, for hun har IKKE uren hud, ei heller har hun hatt kviser, like, ever. Basta!

Anonymous poster hash: fd66b...f6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmari så hun svarer bitchy og nebbete i kommentarfeltet for tiden hvis noen ikke er enig med henne! Smakløst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så kjøper fotballkjerringa seg lesere (altså robot-genererte besøk) eller så er det noen her inne som ljuger om at de ikke er innom bloggen. Hu har jo omtrent 90000 besøkere på blogen hver dag



Anonymous poster hash: feb06...b50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten så kjøper fotballkjerringa seg lesere (altså robot-genererte besøk) eller så er det noen her inne som ljuger om at de ikke er innom bloggen. Hu har jo omtrent 90000 besøkere på blogen hver dag Anonymous poster hash: feb06...b50

Øøhh, og alle disse forventer du å finne i denne tråden? Du vet at hun også har en god andel lesere i andre land? Ikke alle henger på KG ;)

Anonymous poster hash: d6879...71a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den før, men de siste månedene har jeg bare av og til tittet innom. Synes den er blitt en reklameblogg. Så og si alle innlegg er enten ren annonnse, produktplassering eller "må-bare-ha". Når man anbefaler ei truse til 1000kr til en baby så gir jeg litt opp...

En annen ting; hun er utrolig nebbete og småbitchy i kommentarfeltet hvis det er noen som ikke er enige med henne, eller om det er noen som stiller kritiske spørsmål (og nei, det er saklige spørsmål rundt endel av hennes valg, som f.eks den trusa til babyen, ikke hets bare for å ta henne). Det må gå an å svare saklig tilbake synes jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket innlegg handler om trusa?

Anonymous poster hash: 5037e...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den før, men de siste månedene har jeg bare av og til tittet innom. Synes den er blitt en reklameblogg. Så og si alle innlegg er enten ren annonnse, produktplassering eller "må-bare-ha". Når man anbefaler ei truse til 1000kr til en baby så gir jeg litt opp...

En annen ting; hun er utrolig nebbete og småbitchy i kommentarfeltet hvis det er noen som ikke er enige med henne, eller om det er noen som stiller kritiske spørsmål (og nei, det er saklige spørsmål rundt endel av hennes valg, som f.eks den trusa til babyen, ikke hets bare for å ta henne). Det må gå an å svare saklig tilbake synes jeg.

Hvor er dette innlegget om trusa? Finner ikke:/

Anonymous poster hash: 39357...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi lære at selvtilliten skal måles i hvordan vi ser ut.

"LH says:

June 2, 2014 at 20:47

Jeg tror Nelia er den vakreste babyen jeg noen gang har sett :) Det finnes mange søte babyer, men denne jenta er jo rett og slett vakker :)

Reply

Fotballfrue says:

June 2, 2014 at 23:51

Åååhh, nå blir Nelia glad <3"

Anonymous poster hash: 317d9...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi lære at selvtilliten skal måles i hvordan vi ser ut.

"LH says:

June 2, 2014 at 20:47

Jeg tror Nelia er den vakreste babyen jeg noen gang har sett :) Det finnes mange søte babyer, men denne jenta er jo rett og slett vakker :)

Reply

Fotballfrue says:

June 2, 2014 at 23:51

Åååhh, nå blir Nelia glad <3"Anonymous poster hash: 317d9...7b9

Hva er galt med deg? Jeg syns det er ganske sjokkerende hvordan dere klarer å vinkle alt hun sier på en slik måte at hun høres ut som verdens mest forferdelige menneske. Hvordan i helvete klarte du å tolke dette som at selvtilliten skal bygges på hvordan man ser ut? Hun svarer jo bare TAKK på det som normale mennesker regner som et kompliment. Snakk om demonisering.

Anonymous poster hash: f1053...d35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med deg? Jeg syns det er ganske sjokkerende hvordan dere klarer å vinkle alt hun sier på en slik måte at hun høres ut som verdens mest forferdelige menneske. Hvordan i helvete klarte du å tolke dette som at selvtilliten skal bygges på hvordan man ser ut? Hun svarer jo bare TAKK på det som normale mennesker regner som et kompliment. Snakk om demonisering.Anonymous poster hash: f1053...d35

Hun svarer at datteren blir glad av å høre hvor pen hun er.

Anonymous poster hash: 317d9...7b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarer at datteren blir glad av å høre hvor pen hun er.

Anonymous poster hash: 317d9...7b9

Det er en rar kommentar mtp at hun er en baby, ja. Men hvordan i huleste du fikk selvtillit inn i bildet, det lurer jeg på..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hva dere vil, ja en skal vel ikke bry seg med andres pengebruk...men 1399 for en helsikes babytruse /trøye! Det er et hinsides forbruk av unødvendige artikler! Hva føler hun når hun klikker hjem slike ting!? Vet ikke jeg blir bare .....kvalm?

Anonymous poster hash: 16c8e...796

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

smart og vakker kvinne.. de muskuløse låra. deilig. dette er en trent kvinne og et bra forbilde for tenåringsjenter.

Er det et positivt forbilde for tenåringsjenter ? ? ? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter ofte innom de mest populære bloggene. Jeg er fascinert over hvordan noen blogger klarer å bli så populære at de kan leve av det.

Fotballfrue tar fine bilder og poster ofte. Jeg ser hun gjør mange ting helt riktig for å tjene penger og holde på leserne. Det synes jeg er godt gjort av henne. Personlig synes jeg innholdet på bloggen hennes er kjedelig, og jeg er nok litt utenfor målgruppen, men all ære til henne som klarer å leve av å skrive hverdagslig om babyutstyr og hårprodukter. Jeg leser mange andre blogger på grunn av spennende innhold, men de har ikke særlig mange lesere.

Svaret er derfor at jeg er innom bloggen i blant, selv om innholdet ikke er helt for meg.



Anonymous poster hash: 0a5a0...888
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg titter innom, leste bloggen fast før, men.. I dag var hun på trening 06 og de åpnet dørene 1 time før åpningstid, for henne. Hvorfor blir jeg ikke imponert.. Fordi nevroser selges som en livsstil! :)



Anonymous poster hash: 33c86...168
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte titte på det innlegget og kommentarene under. Flere som reagerer på pengebruken ser jeg.. men en annen ting jeg la merke til var denne "Bente" som kommenterer så nye og forsvarer ff i alt. Snodig, får meg nesten til å tenke at det er noen i hun kjenner... ;) ;) ;)

Anonymous poster hash: 6b329...2d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...