Gå til innhold

Åndelig kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett litt på Åndenes makt og der beskriver den en "kald mur"....

Dette følte jeg en dag på jobb. 
Jeg jobber i et eldre sykehus, og en dag merket jeg noe merkelig.

Jeg syns jo det er merkelig at jeg ikke opplever mer åndelig kontakt der med tanke på så mange som dør der... men jeg tror de fleste helst ønsker å dø hjemme og derfor søker ånden hjem?

Men det jeg opplevde nå var høyst merkelig. Jeg gikk nedover trappegangene, plutselig ble jeg møtt av en "kald vegg" i luften, kjente gåsehud og det var iskaldt... veggen var også kald. Dette var midt mellom to halvetasjer, jeg gikk opp igjen til der vinduet var, en halvetasje opp, tenkte det kanskje var trekk fra vinduet, men der var det varmt.. så gikk jeg ned igjen, like iskaldt, ned neste halvetasje, varmt, gikk opp igjen - kaldt! 


Skikkelig merkelig....

Jeg turte ikke stå der lenger og sprang ned..........

Anonymkode: 054ed...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis bare en kald luftmasse.

Anonymkode: cd0ca...eaa

Ja, men det var så rart at det var på akkurat det stedet og ingen andre av disse halvetasjene i trappegangen. I vinduene var det varmt... Mulig veggen ikke var tett hmmmmmmmmm 

men følte det som prikking og kjente gåsehuda løfta seg. 

 

Anonymkode: 054ed...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er nok bare ikke alle som er like åpne før det er mye energier på ett sted. :)
Jeg blir faktisk fysisk dårlig av å bli værende igjen på sykehuset, og er jeg på besøk er jeg rastløs uten like. Misliker sykehus pga det.

Anonymkode: 014e7...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På Friday, January 20, 2017 den 15.44, AnonymBruker skrev:

 Bare piss...  

Anonymkode: bfdd1...76c

Fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har gått et høyst naturlig møte med en god, gammeldags kuldebro. Vi hadde en slik kald "vegg" mellom to etasjer i et helt nytt hus vi bodde i. Viste seg at snekkerfirmaet hadde glemt å isolere i etasjeskillet... Du sier det er et gammelt bygg: enda større sannsynlighet for kuldebroer og dårlig isolasjon hist og pist.

Anonymkode: d3770...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2017 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har gått et høyst naturlig møte med en god, gammeldags kuldebro. Vi hadde en slik kald "vegg" mellom to etasjer i et helt nytt hus vi bodde i. Viste seg at snekkerfirmaet hadde glemt å isolere i etasjeskillet... Du sier det er et gammelt bygg: enda større sannsynlighet for kuldebroer og dårlig isolasjon hist og pist.

Anonymkode: d3770...324

Selv om dette var en tykk mur? Syns det var så merkelig, at resten var varmt...... 

og det var kaldt i rommet og......... 

Anonymkode: 054ed...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...