Gå til innhold

Hjelp! Få vekk musikk på tinder asap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La til min favoritt musikk fra spotify på tinder. Dvs koblet til spotify. Så nå velger tinder  selv vilken musikk den vil  vise. Trykket koble fra spotify men viser forsatt musikken. Hvordan får jeg det vekk? Må jeg i  spotify for å koble fra Er ikke musikk jeg hører særlig  på som vises heller. Vil få fjernet dette asap.

Anonymkode: ff2f2...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avsluttet sak. Gikk bort ved å slette å legge appen inn på nytt

Anonymkode: ff2f2...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at du skriver dette. Jeg bruker ikke Spotify selv, men bruker Tinder, og en fyr som jeg chatter med der har lagt til sin Spotify. Jeg sjekket sangene hans der, og ble ikke imponert, for det var nesten ingenting jeg kunne tenke meg å høre på selv. Merket at jeg nesten mistet noe av interessen. Men kan det altså være tilfeldig hvilke sanger som er på hans liste, at han ikke trenger å ha spilt dem? Hvordan skjer det i så fall?

Anonymkode: 0bedf...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har skrevet noe her. Det hadde jo vært interessant å få vite om det virkelig er slik at musikken på Tinder er brukerens egne valgte låter eller om det er tilfeldig hva som dukker opp.

Anonymkode: 0bedf...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om du gir folk feil inntrykk av musikksmaken, krise..

Anonymkode: 7bfed...b43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om du gir folk feil inntrykk av musikksmaken, krise..

Anonymkode: 7bfed...b43

Ja, hvis den tilsynelatende kjekke mannen plutselig har en profil som avspiller Arvingarna og Vikingarna, samt Carola og Def Leopard så er han jo ikke så kjekk lengre! 

Anonymkode: 0da95...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...