Gå til innhold

Må jeg si fra at jeg ikke gidder møte han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBrunkrem

Problemet er jo at dersom du gir ham beskjed, har du ikke lenger denne siklende veskehunden til å booste egoet ditt. Du har en mulig venne-slave i den mannen, så tenk deg godt om før du støter ham fra deg ved å være ærlig og anstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når han er spydig, trenger du ikke pakke det inn. Si bare at du ikke vil møte han fordi han oppfører seg som en dritt allerede før dere har møttes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her høres det ut som at TS har vært litt luremus (i overført betydning), og gjennom lengre tid på tinder og snap har gitt denne mannen forhåpninger. Forhåpninger av typen du er / kan bli mer interessert i han. Du får ta deg sammen og gi ham tydelig beskjed om at du ikke lenger er interessert i mannen.

Anonymkode: 868fa...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBrunkrem skrev:

Problemet er jo at dersom du gir ham beskjed, har du ikke lenger denne siklende veskehunden til å booste egoet ditt. Du har en mulig venne-slave i den mannen, så tenk deg godt om før du støter ham fra deg ved å være ærlig og anstendig.

Han er jo bare en idiot, helt dum i hodet spør du meg. Om du skal være konemishandler, må man jo skjule det til man har fanget byttet, men heldigvis er han såpass dum at han avslører at han kommer til å  være en psykisk belastning allerede før de har møttes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være ærlig. Hvorfor si at du ikke har tid, når du ikke er interessert? Tenk om du virkelig ikke hadde hatt tid nå, men var kjempehypp på ham? Hva hadde du skrevet da? Det hender jo at folk virkelig ikke har tid. Å gjøre narr av noen bare fordi de ikke skjønner dine dårlige hint, er helt unødvendig.

Endret av Hulderen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBrunkrem
21 minutter siden, Evilposelos skrev:

Han er jo bare en idiot, helt dum i hodet spør du meg. Om du skal være konemishandler, må man jo skjule det til man har fanget byttet, men heldigvis er han såpass dum at han avslører at han kommer til å  være en psykisk belastning allerede før de har møttes.

For all del, det å være slave-eier er ikke bare en dans på roser. Slavene skal mates, de skal vannes, det skal passes på at de ikke stikker av o.s.v. Og ikke minst er det først og fremst slave-eieren selv som må deale med slavenes frustrasjoner over å være slaver. De får tross alt mindre gjort når de er frustrerte og lei seg. Og ja, det kan hende hun i ny og ne må forholde seg til passiv-aggressive "stikk" fra slaven sin i sosiale medier (gawd, som om det var hun som oppfant kjønnsroller, liksom).

Da kan det være lurt å gi slaven en klem, for slaven lever utelukkende for eierens oppmerksomhet og gunst. Det koster ikke så mye. Det kan til og med være en virtuell klem, en såkalt "klemz". Og det er jo i det store og hele en liten pris å betale for gratis 24-timers tilgang til montør, reperatør, installatør, samtaleterapeut, massasjeterapeut, taxisjåfør, gitarlærer, flyttehjelp, yoga-instruktør, eksamensveileder o.s.v.

Endret av AnonymBrunkrem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBrunkrem skrev:

For all del, det å være slave-eier er ikke bare en dans på roser. Slavene skal mates, de skal vannes, det skal passes på at de ikke stikker av o.s.v. Og ikke minst er det først og fremst slave-eieren selv som må deale med slavenes frustrasjoner over å være slaver. De får tross alt mindre gjort når de er frustrerte og lei seg. Og ja, det kan hende hun i ny og ne må forholde seg til passiv-aggressive "stikk" fra slaven sin i sosiale medier (gawd, som om det var hun som oppfant kjønnsroller, liksom).

Da kan det være lurt å gi slaven en klem, for slaven lever utelukkende for eierens oppmerksomhet og gunst. Det koster ikke så mye. Det kan til og med være en virtuell klem, en såkalt "klemz". Og det er jo i det store og hele en liten pris å betale for gratis 24-timers tilgang til montør, reperatør, installatør, samtaleterapeut, massasjeterapeut, taxisjåfør, gitarlærer, flyttehjelp, yoga-instruktør, eksamensveileder o.s.v.

Det er ikke vår skyld at du har levd under et forferdelig forhold, du holdt deg der selv og kan ikke rake alle kvinner under samme kam for å føle deg bedre. Du er sint både på deg selv og henne og jeg skjønner det sinnet er tungt å bære, men det finnes hjelp. Hør med fastlegen om å få psykolog. Det er ingen skam å gå dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBrunkrem
24 minutter siden, Evilposelos skrev:

Det er ikke vår skyld at du har levd under et forferdelig forhold, du holdt deg der selv og kan ikke rake alle kvinner under samme kam for å føle deg bedre. Du er sint både på deg selv og henne og jeg skjønner det sinnet er tungt å bære, men det finnes hjelp. Hør med fastlegen om å få psykolog. Det er ingen skam å gå dit.

Hva ræler du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

En fyr fra tinder jeg begynte skrive litt med før jul.  Litt på tinder og snap chat. Så ble han helt ærlig litt kjedelig og jeg er sykt opptatt for tiden (jobb, unge, studier). Kunne nok sikkert prioritert en date, men har valgt andre ting. Møte venninner den lille tiden jeg har fri og tid. Har ikke giddet svare han noe særlig på de siste snappene og han virker desperat. Pluss at han har blitt irritert hvis han har sett på mystory om jeg feks har hatt vin kveld med venninner. Svart litt spydig til meg..før jul var jeg syk og kjøpte gave til datteren min. Sendte bilde til alle og så svarte han spydig: "så det er du frisk nok til altså....." jeg var da sykemeldt. Lista er lang, men gidder ikke møte han.  Har aldri møtt han så derfor føles det litt unaturlig ut at jeg skylder han en forklaring? Kan vel bare slette han? 

Anonymkode: d5b80...37a

Jeg ønsker ikke mer kontakt med deg. Så har du sagt fra. Derfra er der bare å blokkere på sosiale medier om du ønsker. Driver vanlig høflighet å si fra når en ikke ønsker kontakt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dette: "Jeg er ikke interessert i mer kontakt. Synes du virker som en kontrollerende og surmulende figur så hvis du i det hele tatt skal ha sjans på kvinner i fremtiden så bør du seriøst vurdere en personlighetsendring! God bedring, sutrepave". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Evilposelos skrev:

Han er jo bare en idiot, helt dum i hodet spør du meg. Om du skal være konemishandler, må man jo skjule det til man har fanget byttet, men heldigvis er han såpass dum at han avslører at han kommer til å  være en psykisk belastning allerede før de har møttes.

Nøyaktig det ja.  Har dessverre vært ilag med en psykopat 5 år før det ble slutt og kjenner trekkene igjen.   Kontrollerende og manipulerende og deretter hyggelig plutselig  - så late som ingenting.. Problemet hans var at han avslørte seg for tidlig. 

Anonymkode: d5b80...37a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg hadde slettet han etter den kommentaren om gaven du hadde kjøpt til din datter. Da hadde jeg sagt ifra at slike folk vil jeg ikke ha kontakt med, og slettet han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBrunkrem skrev:

For all del, det å være slave-eier er ikke bare en dans på roser. Slavene skal mates, de skal vannes, det skal passes på at de ikke stikker av o.s.v. Og ikke minst er det først og fremst slave-eieren selv som må deale med slavenes frustrasjoner over å være slaver. De får tross alt mindre gjort når de er frustrerte og lei seg. Og ja, det kan hende hun i ny og ne må forholde seg til passiv-aggressive "stikk" fra slaven sin i sosiale medier (gawd, som om det var hun som oppfant kjønnsroller, liksom).

Da kan det være lurt å gi slaven en klem, for slaven lever utelukkende for eierens oppmerksomhet og gunst. Det koster ikke så mye. Det kan til og med være en virtuell klem, en såkalt "klemz". Og det er jo i det store og hele en liten pris å betale for gratis 24-timers tilgang til montør, reperatør, installatør, samtaleterapeut, massasjeterapeut, taxisjåfør, gitarlærer, flyttehjelp, yoga-instruktør, eksamensveileder o.s.v.

Hva mener du her? Litt vanskelig å fylle alle disse rollene kun via nett?😅

Anonymkode: d5b80...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...